Jak przyjmować turystów z Dalekiego Wschodu?
Data wysłania: 2014-02-19 17:29 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Polska Organizacja Turystyczna przygotowała wydawnictwo zawierające materiały szkoleniowe dotyczące przyjęcia turystów z rynków: chińskiego, japońskiego i indyjskiego.
Autorzy opracowania zaprezentowali ideę i przebieg projektu "Lubię Polskę", który promował nasz kraj na dalekowschodnich rynkach czy zakres tematyczny szkoleń, które przeprowadzono w ramach projektu. Być może Daleki Wschód nie jest kierunkiem, który generowałby jakąś olbrzymią liczbę turystów odwiedzających Polskę, jednakże turyści stamtąd przyjeżdżający często są to ludzie dość zamożni, gotowi wydawać całkiem spore sumy w naszym kraju.
W wydawnictwie przedstawiono także procedury wizowe dla podróżnych z Indii i Chin, zaś główną osią publikacji jest specyfika rynku chińskiego, japońskiego i indyjskiego, praktyczne informacje dotyczące obsługi grup z tych krajów, różnic kulturowych czy przyzwyczajeń turystów z każdego z wymienionych krajów. Publikacja ta może być ciekawym materiałem dla organizatorów turystyki, a także hotelarzy czy restauratorów.
Z wydawnictwem można zapoznać się poniżej lub na stronach Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Możesz także pobrać plik: turinfo_20140219_jak_przygotowa__si__do_przyj_cia_turyst_w_z_rynk_w_chi_skiego__japo_skiego_i_indyjskiego.pdf
Poradnik jak przyjmować turystów [2014-02-19 17:29 5.184.230.*] To przerost formy nad treścią; taki pomysł mógł się tylko zalegnąć w głowach urzędników, którzy nigdy nie zetknęli się w praktyce z obsługą ruchu turystycznego. Turystyka przyjazdowa z Indii i Chińskiej Republiki Ludowej w zasadzie nie istnieje i w tej dekadzie jej nie będzie. Natomiast w przypadku Japonii, to raczej twórcy podręcznika powinni brać lekcje u tych 1-2 turoperatorów ztp, którzy organizują pobyty, a nie odwrotnie! odpowiedz »
Poradnik jak przyjmować turystów [2014-02-21 08:11 81.18.218.*] Ten materiał wygląda i brzmi jak praca licencjacka studenta uczelni turystycznej... W praktyce jest to szczyt megalomanii. Spacerując po ulicach dużych, atrakcyjnych turystycznie miast widzimy pojedynczych turystów z Azji. Rzadkością są jakiekolwiek grupy. Zdajmy sobie wreszcie sprawę, że Warszawa, Kraków czy Gdańsk to nie Paryż, Londyn czy Barcelona. odpowiedz »
Marnotrawienie środków na promocję [2014-02-23 14:30 46.134.94.*] Zastanawia mnie to rozrzutne szastanie przez centralę POT środkami publicznymi przy Chinach i Indiach, podczas gdy POIT-y nie mogą podejmować współpracy przy promocji z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi, gdyż nie mają na ten cel nawet minimalnych funduszy. odpowiedz »
|