Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilotaż wycieczek szkolnych z Pucka/kwiecień,maj
- specjalista ds. turystyki - dział rezerwacji
- Przewodnik po Budapeszcie
- Praca biurowa Warszawa
- Specjalista d/s/turystyki ŁÓDŹ
- Przewodnik turystyczny
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- Doradca Turystyczny
- Szkolenie Animacja Czasu Wolnego
- Animacja która się zwraca!

Forum grupa: Biura turystyczne
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Na co skarżą się turyści?Data wysłania: 2014-02-04 14:38 Autor: Czytelnik IP automatAktualność:
Na pierwszy ogień rozsierdzonych klientów wystawieni są piloci bądź rezydenci. Tutaj też nie brakuje absurdalnych sytuacji. Znajoma pilotka opowiadała nam o klientach, którzy byli niezadowoleni ponieważ podane do śniadania jajka na twardo nie były obrane. Z kolei innemu naszemu koledze przydarzyła się klientka dzwoniąca z pretensjami o to że autobus jeszcze nie przyjechał. Jak się okazało stała 30 metrów od niego, a ów autokar był jedynym o tej porze na całym dworcu. Słyszeliśmy także o pretensjach typu "bo tamta grupa ma ładniejszy autokar". Z kolei kolega pilotujący lokalną wycieczkę po masywie Olimpu usłyszał, że za dużo opowiada o mitologii i o greckich bogach. Takich anegdot krążą setki, często piloci czy pracownicy biur podróży w prywatnych rozmowach wymieniają się różnymi kwiatkami z własnego doświadczenia. Niewątpliwie takie historyjki pomagają w odreagowaniu stresów, z jakimi wiąże się praca związana z obsługą klienta w branży turystycznej.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematy
Coraz więcej osób kupuje bilety kolejowe przez internet
International Airlines Group z zyskiem w I kwartale
Podzielone opinie w sprawie tramwaju pod Wawelem
Darmowe mapki dla turystów jak świeże bułeczki
Coraz bliżej powołania Rzecznika Praw Pasażerów
Po wypadku, władze Wenecji zabronią wstępu wielkim statkom wycieczkowym?
Kraków na ostatnim etapie starań o organizację prestiżowego kongresu
polecam biuro Trendy Travel z Krakowa
Airbnb nie wycofa się z Zachodniego Brzegu
Trzy firmy chętne do rozbudowy gdańskiego lotniska
Wyniki Enter Air za pierwszy kwartał
KE: Zniesienie opłat roamingowych bardzo przysłużyło się turystom
Rego-Bis: Pokażemy bogactwo Albanii
Rząd pozwoli na otwarcie hoteli