Czego oczekują młodzi turyści?
Data wysłania: 2013-11-29 14:49 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność z dnia 2013-11-08: Współcześni młodzi turyści to inteligentni konsumenci, którzy oczekują podróży pełnych przygód, dostosowanych do ich potrzeb. Rozważając konkretny cel podróży czy atrakcje dostępne na miejscu, opierają się głównie na rekomendacjach uzyskanych za pośrednictwem interakcji społecznościowych.
Takie wnioski wynikają z raportu firmy Amadeus, który podkreśla wpływ nowych technologii na sposób podróżowania wśród przedstawicieli młodego pokolenia.
Badanie "Trending with NextGen Travelers" przedstawia wizerunek turystów młodego pokolenia, przygotowanych na to, aby wpływać na branżę turystyczną i technologię, która posłuży im w przyszłości.
Oto trzy kluczowe wnioski dotyczące zmieniających się potrzeb turystów młodego pokolenia. Wynika z nich, że współcześni podróżnicy odznaczają się następującymi cechami:
- Są dobrze poinformowanymi konsumentami o silnej pozycji. Nie mają problemów z poruszaniem się w świecie Internetu i cyfryzacji. Dzięki temu mogą planować spersonalizowane wyjazdy zorganizowane, a co za tym idzie - nawet kwestionować status quo ekspertów branżowych. Wymagają całodobowego dostępu do informacji i często wykupują wycieczki na własną rękę. Oczekują również bezproblemowego dostępu do informacji za pośrednictwem urządzeń mobilnych, tabletów oraz komputerów osobistych. Jako klienci, turyści młodego pokolenia nawiązują więź z markami, które uważają wiarygodne, oraz poszukują przejrzystych informacji na temat kosztów i elementów wyróżniających oferowane produkty czy wycieczki zorganizowane.
- Zmieniają się z "turystów" w "odkrywców". Młodzi podróżni poszukują czegoś zupełnie innego. Chcą oferty specjalnie dostosowanej do ich potrzeb, także podczas rezerwacji podróży. Liczą na to, że biura turystyczne będą wiarygodne i zaoferują im inspirujące doświadczenia podróżnicze oraz możliwość uczestniczenia w ich tworzeniu. Owocna współpraca, która inspiruje zarówno turystę, jak i markę, prowadzi w efekcie do poprawy ogólnego doświadczenia i nawiązania silnych, długotrwałych relacji.
- Łatwo nawiązują relacje społecznościowe. Lubią być w kontakcie z innymi, wymieniać się doświadczeniami, a dzięki mobilności mogą to robić praktycznie non stop. Turyści młodego pokolenia wymagają od swoich ulubionych marek stałego kontaktu, także podczas podróży. Ważnym elementem oferty turystycznej jest dla nich dostępność informacji gotowych do pobrania w trybie offline lub "lekkich" danych w przypadku połączeń z ograniczonym transferem danych. Dzięki temu mogą korzystać z treści bez względu na miejsce pobytu, pomimo potencjalnych limitów lub ograniczeń mobilnych istniejących w poszczególnych krajach.
"Zrozumienie turystów wyznaczających trendy ma dla nas fundamentalne znaczenie, ponieważ pozwoli nam w dalszym ciągu wprowadzać innowacje oraz rozwijać narzędzia i technologie, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby konsumentów" - powiedział Scott Alvis, Chief Marketing Officer, Amadeus North America. "Nasze badanie podkreśla unikalne cechy charakterystyczne dla obiecującej grupy podróżnych młodego pokolenia i prezentuje możliwości dla branży turystycznej w tym zakresie. Technologie, które umożliwiają personalizację, społeczne zaangażowanie i dostęp do informacji za pośrednictwem urządzeń mobilnych z pewnością będą miały kluczowe znaczenie - dodał.
Badanie potrzeb młodych turystów [2013-11-29 14:49 89.67.206.*] i jeszcze zęby było za darmo. Wycieczki dostosowane do potrzeb poszczególnych turystów muszą być drogie na to nie stać ludzi bardzo często, a zwłaszcza młodych. odpowiedz »
|