Thomas Cook wprowadza nowy koncept hoteli
Data wysłania: 2013-11-04 23:17 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Thomas Cook zaprezentował swoją najnowszą innowację "high-tech, high-touch". Organizator poinformował o wprowadzeniu nowej koncepcji hoteli.
SunConnect, wedle zapewnień przedstawicieli touroperatora, to koncept łączący kierunki wypoczynku i wakacyjne udogodnienia z technologią cyfrową. Takie obiekty wypoczynkowe są przeznaczone dla osób, które chcą "być w kontakcie" podczas urlopu. W tego typu hotelach klienci będą mogli korzystać z witryn przyjaznych użytkownikom, z dostępu do bezprzewodowego internetu oraz będą mieli możliwość przeglądania i rezerwowania codziennych atrakcji i świadczeń przez smartfon lub tablet. Będą wspierani przez tzw. ConnectScout - sprawnie surfującego w internecie animatora, który wprowadzi rodziny w cyfrowy świat atrakcji takich jak: geocaching czy gry na konsolach Xbox.
W sezonie lato 2014 SunConnect startuje z 10 hotelami dostępnymi na wszystkich rynkach w ramach Thomas Cook Group. W ofercie Neckermann Polska klienci znajdą je na najpopularniejszych wakacyjnych kierunkach takich jak Turcja, Gran Canaria, Majorka, Cypr, Tunezja i Chorwacja.
"Szerokie i szczegółowe badania ankietowe jakie przeprowadziliśmy wśród klientów w ostatnim roku, wykazały rosnącą potrzebę stworzenia wakacji połączonych z tego typu doświadczeniami" - powiedziała Harriet Green, CEO Thomas Cook Group plc. "Nasza nowa koncepcja hoteli SunConnect jest ważnym krokiem w stronę oferowania klientom produktów szytych na miarę. Nie jest jedynie przemianowaniem naszych hoteli, ale obietnicą, że słuchamy klientów i zapewniamy im doświadczenia "high-tech, high-touch" w naszych obiektach. SunConnect daje im dostęp do wartości Thomasa Cooka oraz innowacyjnej oferty naszych produktów i usług. Te nowe ośrodki wyraźnie ukazują to co nas wyróżnia, oferując wysoką jakość usług i doświadczenie, którym rodziny mogą w pełni zaufać. SunConnect to tylko jeden z innowacyjnych przykładów z naszej szerokiej palety produktów i wakacyjnych doświadczeń inspirowanych przez klientów" - dodała.
|