TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Rainbow Tours rozszerza własną sieć sprzedaży

Data wysłania: 2008-03-12 11:54 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Jednym z najważniejszych elementów strategii Rainbow Tours jest budowa własnej, silnej i dobrze zorganizowanej sieci sprzedaży. Toteż biuro podróży otworzyło swoje już pierwsze biuro w Opolu oraz drugi oddział w Katowicach. Wczoraj (10.03.2008) uruchomiło Biuro Obsługi Klienta w Szczecinie, przy ulicy Wojska Polskiego 12.

Na ten rok touroperator planuje otwarcie 12 salonów w różnych regionach kraju m.in. na wybrzeżu i południu. Chce budować placówki nie tylko w największych miastach, ale również w mniejszych, w których do tej pory nie było firmowych biur Rainbow Tours.

Dzięki dużej sieci własnych biur obsługi klienta touroperator obniży koszty, gdyż sprzedaż ofert Rainbow Tours będzie tańsza od tej realizowanej przez agentów. Wzrośnie także jakość obsługi klienta. We własnych salonach biuro ma pełną kontrolę nad realizacją strategii firmy, która zakłada najwyższy poziom obsługi klienta - mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.

Aktualnie giełdowy touroperator ma w Polsce 28 firmowych biur oraz 3 działające na zasadzie franszyzy. Roczne przychody każdego z nowych biur obsługi klienta szacowane są na poziomie 1,5 - 2 mln zł.

Spółka akcyjna Rainbow Tours działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku. W 2000 roku doszło do fuzji Rainbow Polska z Globtroter Polska i było to pierwsze na polskim rynku połączenie dwóch touroperatorów. W maju 2007 roku zapadła decyzja o wprowadzeniu spółki do publicznego obrotu, a w październiku Rainbow Tours pojawiło się na Giełdzie Papierów Wartościowych.

    • Rainbow Tours kładzie nacisk na sprzedaż we swoich biurach 

      [2008-03-12 11:54 83.13.47.*]

      Życzę powodzenia! Oby jeszcze nie płakali za agentami!   odpowiedz »

      • Rainbow Tours kładzie nacisk na sprzedaż we swoich biurach 

        [2008-03-18 14:39 83.8.53.*]

        Jasne.. Tym bardziej, ze przy własnej dystrybucji juz nie będa musieli sie obawiać oceny klientów!Agenci weryfikują opinie od klientów i polecaja oferte lub nie..

        A ja generalnie nie polecam usług tego biura.. Popełniają błędy organizacyjne na poziomi studenta 1-szego roku turystyki!
        Szczególnie na uwagę zasługuje spektakularny program Indie-Nepal! Noc na przejechanie Indii.. ;) Kto pisze takie programy? Albo lepiej.. Kto za nie ponosi odpowiedzialnośc..

        Szkoda, że nikt nie weryfikuje takich "kwiatów"   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję