Citron Travel nie oddaje pieniędzy po odwołaniu wycieczki
Data wysłania: 2013-10-14 14:36 Autor: Czytelnik IP 77.253.41.*
Witam,
W ostatnim czasie kupiłem ofertę wyjazdu na Cypr, proponowaną przez biuro Citron Travel. Wykonałem telefon do biura, następnie rezerwacja, a następnie 4-5 telefonów z biura czy już wykonałem przelew na konto (był to piątek, dlatego przelew został zaksięgowany w poniedziałek). Po potwierdzeniu rejestracji i przelaniu pieniędzy w przeciągu kilku dni otrzymałem maila, że wycieczka jest odwołana z PRZYCZYN TECHNICZNYCH (informacja dostarczona w niecałe 10 dni od terminu wycieczki), z pytaniem czy chce uczestniczyc w wycieczce organizowanej tydzień wcześniej czy chce bez kosztowy zwrot pieniędzy. Odpowiedziałem natychmiast, żądając natychmiastowego, zgodnie z umową, zwrotu kosztów. I od tego momentu mija już drugi tydzień, a pieniędzy nie ma. Codziennie dzwonie do biura podróży Citron i pytam się kiedy otrzymam zwrot kosztów, codziennie słysze że niestety nie ma autoryzacji szefa, ze już lada moment powinna byc - w poniedziałek słysze, że pieniądze będą we wtorek, we wtorek, że w środę, w środę, że do piątku, w piątek po awanturze, że w poniedziałek, w poniedziałek, ze..... nie wiadomo kiedy. Codziennie otrzymuje obietnice telefonu z informacją czy pieniądzę będą czy nie - NIGDY nie dostałem żadnego telefonu. Na pytanie jakie przyczyny techniczne spowodowały odwołanie wycieczki slysze - "to końcówka sezonu, to się zdarza". Dodam, że zrobiłem przelew w imieniu paru osób, dlatego dotyczy to większej grupy ludzi, w związku z kosztami które poniosłem, nie jestem w stanie zorganizowac i opłacic wycieczki w podobnym terminie, a urlopu również nie mogę zmienic, ale to już nie jest problem Citronu.... Pomyślałem, że skoro moje maile i telefony są ignorowane, to może Biuro Podróży Citron Travel odpowie na forum i przedstawi powody kolejnych opóźnień w wypłacaniu pieniędzy które należą do ich klientów??? Zamieszczam poniżej fragment ogólnodostępnej umowy, ktory polecam do przestudiowania wszystkim pracownikom biura podróży Citron Travel. Zaznaczam, że to, że przelewy są ustawione od dwóch tygodni, ale nieautoryzowane to nie jest żaden powód.
E. Zmiany świadczeń i cen. Rezygnacja z organizacji wyjazdu 1. W przypadku, gdy Organizator jest zmuszony przed rozpoczęciem imprezy turystycznej z przyczyn od siebie niezależnych zmienić istotne warunki Umowy, z zastrzeżeniem punktu E4 dotyczącego zmiany ceny, powinien niezwłocznie zawiadomić Klienta, który powinien niezwłocznie zawiadomić Organizatora, czy: a) przyjmuje proponowaną zmianę Umowy, albo b) odstępuje od Umowy za natychmiastowym zwrotem wszystkich wniesionych świadczeń. 2. Jeżeli Klient zgodnie z punktem E1. b) odstępuje od Umowy lub jeżeli Organizator odwołuje imprezę turystyczną z przyczyn niezależnych od Klienta, Klient ma prawo, wg swojego wyboru: a) uczestniczyć w imprezie zastępczej zaproponowanej przez Organizatora; b) żądać natychmiastowego zwrotu wszystkich wniesionych świadczeń(!!!!!).
Citron Travel nie oddaje pieniędzy po odwołaniu wycieczki [2013-10-15 13:54 77.253.58.*] trzeba było załatwiać u agenta wtedy nie było by problemu ze zwrotem. Ja miałem podobną sytuacje z innym biurem i agent wziął to na siebie. Zarezerwował mi wczasy z innego biura a rozliczenia miedzy biurami wziął na siebie. Im łatwiej wyegzekwować należność od biura. odpowiedz »
Citron Travel nie oddaje pieniędzy po odwołaniu wycieczki [2013-11-28 13:49 79.189.75.*] nie jest łatwiej po prostu, nie chce stracić klienta. odpowiedz »
Citron Travel nie oddaje pieniędzy po odwołaniu wycieczki [2013-11-28 17:28 83.29.235.*] trzeba było pójść do fachowca,to powiedziałby Ci co to jest,hehe....kupuj,kupuj przez internet,bo jesteś taki światowy...każdy posiada rozum wszak,ale niektórzy z niego korzystają,ups odpowiedz »
Citron Travel nie oddaje pieniędzy po odwołaniu wycieczki [2013-11-28 18:07 83.31.231.*] Kto kupuje Citrona ? odpowiedz »
|