TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

TUI Problemy z płatnościami, opóźnienia

Data wysłania: 2013-09-26 10:45 Autor: Czytelnik IP 77.252.224.*

Od jakiegoś czasu TUI płaci faktury z dużym opóźnieniem. Dodzwonienie sie do rachunkowości graniczy z cudem. Pisanie emaili... bez odpowiedzi. Jak odzyskać kasę za faktury od TUI?
Czy tylko my mamy z tym taki problem? Czy inni agenci, także nie mogą doczekać się swoich pieniędzy? Jedyne co udało nam się uzyskać to informacji, żeby wysłać Fakturę tradycyjną pocztą. Przez dwa tygodnie, żadnej odpowiedzi ani kasy...
TUI na każdym kroku pokazuje jak traktuje agentów...

    • TUI Problemy z płatnościami, opóźnienia 

      [2013-10-04 12:34 155.136.18.*]

      Tez mamy ten sam problem. Na razie to kilka dni ale do tej pory wszysto chodzilo jak w zegarku. Pan Prezes zaklina rzeczywistość i chwali się zyskami a z drugiej strony podcina galaz na ktorej siedzi rezygnując z agentów a dodatkowo wyglada na to, ze zaczyna miec problemy z plynnoscia finansowa... nie chce krakac ale pan Andryszak do tej pory nigdy nie wspominal z taka czestotliwoscia na lamach prasy o "sukcesach" TUI i moim zdaniem jest to podejrzane.   odpowiedz »

      • TUI Problemy z płatnościami, opóźnienia 

        [2013-10-04 17:17 83.13.211.*]

        U nas podobna historia. Płatnośc około miesciąc po wystawieniu faktury   odpowiedz »

        • TUI Problemy z płatnościami, opóźnienia 

          [2013-10-04 22:17 193.239.83.*]

          Zaklinajcie dalej rzeczywistość.
          Niestety (dla agentów) decyzja Andryszaka o postawieniu na sprzedaż przez internet i infolinię okazała się być sukcesem.
          TUI Poland po raz pierwszy w historii odnotuje w tym roku zysk.
          Można dyskutować czy postawienie na taki model biznesu było fair wobec agentów, ale nie zmieni to faktu że dla TUI właśnie taki okazuje się być dobry. A ta firma ma robić dobrze sobie, a nie agentom. To samo zresztą dzieje się w Itace. Sprzedaż przez sieć i infolinię zwiększyła się znacznie w porównaniu do lat ubiegłych.
          A fakt, że TUI zaczęło płacić z opóźnieniem nie świadczy o kłopotach finansowych, a o tym gdzie firma ma agentów.
          Są po prostu na ostatnim miejscu i TUI w każdy możliwy sposób dobitnie to pokazuje. Zapłacą z opóźnieniem i co agent im zrobi?
          Notę odsetkową wystawi? To następnego dnia dostanie wypowiedzenie umowy i tyle.
          Niestety moi drodzy, ale agenci w tej "wojnie" są na straconej pozycji. Można się obrażać na rzeczywistość, próbować odwodzić klientów od kupowania TUI, ale problem polega na tym, że jest to bardzo, ale to bardzo silna marka (czy zasłużenie to już zupełnie inna sprawa). I to klienci sami chcą kupować TUI. Jak nie będą mogli u agenta to zrobią to w internecie. A jak ktoś nie jest biegły w klikaniu to zadzwoni na infolinię i tam poprowadzą go za rękę jak dziecko.
          W dzisiejszych czasach agent jest w tym przewodzie pokarmowym takim wyrostkiem robaczkowym. Można go wyciąć i bez najmniejszego problemu żyć dalej i normalnie funkcjonować.   odpowiedz »

          • TUI Problemy z płatnościami, opóźnienia 

            [2013-10-05 12:03 83.13.211.*]

            Niedługo wytniemy wszystkie wyroczki robaczkowe i wówczs zobaczymy jak jest fajnie. Zostaną same korporacje, internet, urzędnicy, politycy. I wówczas niektórzy się zorientują, że jednak nie jest tak świetnie bo nie bardzo kto ma normalne pracować.   odpowiedz »

          • TUI Problemy z płatnościami, opóźnienia 

            [2013-10-07 12:48 155.136.18.*]

            Ja mowie o faktach a nie propagandzie p. Andryszaka. Fakt jest taki, ze TUI opoznia sie w platnosciach agentom a historie p. Andryszaka o wyzszosci internetu nad sprzedaza agencyjna to na razie tylko opowiadania niepoparte zadnymi oficjalnie publikowanymi danymi. Fakt jest taki, ze TUI przejelo swoja polityka rabatowa sporo sprzedazy w tym roku ale sprzedaz byla przygotowana im przez agentow, bo klienci w ostatniej chwili widzac komunikat "na stronie 3% taniej" wykupili wybrana przez agenta oferte w internecie. Niestety utrzymanie sprzedaży w internecie bez kanalu agencyjnego na tym samym poziomie bedzie dla TUI nie lada wyzwaniem bo nie beda mieli komu podciagac klientow...
            Czas pokaze a rynek zweryfikuje. Ja na razie platnosci od TUI nie mam a umowe i tak juz rozwiazana...   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję