Ryanair - mniej skarg, mniej zagubionego bagażu
Data wysłania: 2013-09-10 10:28 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Ryanair opublikował statystyki za sierpień 2013, dotyczące obsługi klienta.
W sierpniu, irlandzki przewoźnik obsłużył ponad 9 milionów pasażerów:
- 94% lotów z ponad 54,000 lotów wylądowało o czasie (rekord)
- Mniej niż 1 skarga przypadająca na 1000 pasażerów
- Mniej niż 1 skarga dotycząca zagubionego bagażu na 2000 pasażerów
- Tylko Ryanair gwarantuje najniższe ceny biletów oraz brak jakichkolwiek dopłat paliwowych
- Ryanair lata przy użyciu najmłodszej, najbardziej ekologicznej i najczystszej floty
- Ryanair zajmuje pierwsze miejsce w Europie pod względem punktualności lotów
Ryanair publikuje statystyki dotyczące obsługi klienta [2013-09-10 10:28 83.238.170.*] Dopłat paliwowych nie ma, ale ileż innych, jawnych, mniej jawnych i trudnych do odszukania - to też rekord. odpowiedz »
|