Duże zmiany w PLL LOT
Data wysłania: 2013-08-02 14:03 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Od 1 sierpnia Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzą nowy standard obsługi na pokładach swoich samolotów na wszystkich połączeniach europejskich. LOT wprowadzi dodatkowe usługi takie jak Taxi&Fly, Limo Service, Meet and Greet, oraz Pre-order i Duty Free, z których będzie można skorzystać w ramach Air Kiosku.
Niedługo pojawi się wersja mobilna strony internetowej przewoźnika oraz aplikacje na Androida i iOS. Władze przewoźnika zapowiadają, że od 10 sierpnia loty długodystansowe będą wykonywane wyłącznie przez Boeingi 787.
O zmianach w ofercie cateringowej pisaliśmy w artykule Kawa Starbucks dostępna w samolotach . Podróżującym może nie spodobać się wprowadzenie opłat za posiłki w klasie na krótszych trasach. Władze przewoźnika podkreślają, że na dalekich trasach posiłki nadal będą wliczone w cenę biletu.
Zmiany w ofercie LOT-u zostały przygotowane w oparciu o specjalnie zlecone badania, przeprowadzone przez pracownię TNS Polska. PLL LOT pracuje nad kolejnymi zmianami, które poprawią komfort podróży i wizerunek polskiego przewoźnika.
Zmianą, która ma ułatwić pasażerom podróżowanie LOT-em będzie dostęp do mobilnej wersji platformy rezerwacyjnej lot.com i do aplikacji na telefony i tablety (Android i iOS). Rezerwacji biletów oraz odprawy przed odlotem będzie można dokonywać z dowolnego miejsca i o dowolnym czasie.
Szybszy i łatwiejszy będzie też dostęp do wszystkich istotnych dla pasażerów informacji, w tym do ofert specjalnych, a także do wyszukiwarki "Najniższa cena". Wersja mobilna została opracowana z wykorzystaniem najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.
LOT wdrożył pełną technologię tzw. Cloud Computing dużą skalę. Jest to model zarządzania środowiskiem IT z rozwiązaniami zapożyczonymi z ideologii funkcjonowania w sieci internetowej. Odpowiada na potrzeby nowej epoki rozwiązań IT, w której priorytetem jest szybkość reakcji, efektywność i wydajność. Przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa danych. Cloud Computing odpowiada na potrzeby wynikające z coraz większej liczby połączonych urządzeń, ciągłych strumieni informacji i aplikacji WEB 2.0, takich jak otwarta współpraca, sieci społecznościowe i rozwiązania mobilne.
Z wersji mobilnej pasażerowie skorzystają już od połowy sierpnia, a aplikacje dostępne będą od września.
Oprócz nowego serwisu pokładowego, PLL LOT wprowadzają kilka kolejnych udogodnień i usług dla pasażerów.
Taxi&Fly i Limo Service
Ta usługa pozwala podczas zakupu biletu na stronie internetowej lot.com lub za pośrednictwem całodobowego Call Center zarezerwować transport z domu na lotnisko i z powrotem po powrocie do Warszawy. Dla osób ceniących luksus istnieje możliwość dowiezienia limuzyną do samolotu.
Meet&Greet
Jest to dedykowana asysta na Lotnisku Chopina. Usługa jest skierowana do wszystkich pasażerów, którzy chcą uniknąć stresu podczas wizyty na lotnisku. Pracownicy przewoźnika powitają pasażerów przy wejściu na teren portu i ułatwią wszelkie procedury przed odlotem - od odprawy bagażu po boarding.
PlusGrade
Dzięki niej podczas rezerwacji biletu pasażer może licytować przeniesienie z klasy ekonomicznej do klasy Premium lub Biznes.
Z myślą o pasażerach klasy biznes i Premium stworzono nowy magazyn pokładowy "Inspire". Jego Redaktorem Naczelnym jest znana podróżniczka Martyna Wojciechowska. Na łamach pisma będzie można znaleźć artykuły z różnych obszarów życia - od biznesu, inwestycji, przez podróże po świecie, po sztukę, najnowsze trendy i kulturę. Wszystko to ujęte w niebanalną, wysublimowaną oprawę graficzną i okraszone unikalnymi fotografiami.
Narodowy przewoźnik w ostatnim czasie wprowadził również takie usługi jak LOT Info SMS - serwis powiadamiający o statusie rejsu. Usługę sms można aktywować na dwa sposoby - wypełniając bezpłatnie formularz poprzez internetową witrynę przewoźnika albo poprzez wysłanie smsa z telefonu komórkowego. Do wyboru są dwie opcje usługi: standardowa, która obejmuje jednorazową informację o bieżącym statusie rejsu (koszt to 1 zł + VAT) oraz Premium, która dostarczy pasażerom wszystkie informacje o danym rejsie (koszt 5 zł + VAT). Przy zakupie biletu LOT-u, wystarczy zostawić numer telefonu i wówczas pasażer będzie automatycznie otrzymywać informacje o swoim rejsie.
Od 10 sierpnia na siatce połączeń długodystansowych do Nowego Jorku, Chicago, Toronto i Pekinu latać będą wyłącznie samoloty Boeing 787 Dreamliner.
Wizerunkowe zmiany LOT-u [2013-08-02 14:03 194.213.22.*] a może tak popracować nad taryfami i rentownością połączeń zamiast zajmować się pierdołami, z całym szacunkiem dla Pani Martyny. Pytanie co jest ważniejsze 1 lot rocznie do US dreamlinerem czy regularny klient (co najmniej 2 razy w miesiącu) na trasie WRO-WAW, która moim zdaniem jest obsługiwana beznadziejnie i szczerze życzę sobie i innym przedsiębiorcom konkurencji dla LOT na wspomnianej trasie. odpowiedz »
|