Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT HOTELOWY - Grecja, Kreta
- SZUKAM PARTNERA DO WSPOLPRACY
- Świetna oferta pracy na statku wycieczkowym
- Trener Produktu IT (branża travel)
- Biuro franchisingowe
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
Forum grupa: Biura turystyczne
Reklama, czyli jak biura podróży przyciągają turystów?Data wysłania: 2013-07-24 10:22 Autor: Czytelnik IP automatAktualność: Źródło: http://www.google.com/ads/metrics_trav.html Wakacje to okres najintensywniejszych działań reklamowych organizatorów oraz pośredników. Postanowiliśmy sprawdzić jak touroperatorzy radzą sobie na rynku działań marketingowych i z jakich kanałów dystrybucji korzystają w celu zapewnienia ciągłości sprzedaży swoich usług. Jak poinformował nas Jacek Parysek, Marketing & PR Manager w Grecos Holiday działania reklamowe touroperatora koncentrują się na 3 formatach - telewizji, internecie oraz agencyjnych biurach sprzedaży. Są to główne kanały komunikacji z rynkiem. Grecos w tym roku realizował dwie duże kampanie. Pierwsza - w okresie wczesnej rezerwacji, która bazowała na telewizji i internecie. Jej celem było zachęcenie do zakupu wakacji wraz z dodatkowymi bonusami oraz informacja o nowych kierunkach. Obecnie touroperator jest w trakcie realizacji drugiej kampanii - internetowej oraz na łamach wyselekcjonowanej prasy, zgodnej z grupą docelową. Kampania ta zachęca do wyjazdów do Grecji na wymarzone wakacje. Udało nam się uzyskać informację ile biuro przeznaczyło pieniędzy na tegoroczne działania reklamowe - Budżet na reklamę i media jest zawsze sporym punktem w budżecie całej firmy. W tym roku na reklamę wydamy ok. 2 mln PLN. Firma BUT na wakacje przewidziała kampanię reklamową w telewizji Eska TV. Projekt trwa od maja aż do końca sierpnia. Budżet tej kampanii wynosi 60 tysięcy złotych. Do tego trzeba doliczyć wyjazdy które na antenie rozdajemy do Bułgarii i działania na facebooku które Eska TV w naszym imieniu wykonuje - mówi Natalia Wyźnikiewicz, Kierownik Działu Marketingu Biura Usług Turystycznych BUT. Kampania telewizyjna obejmuje spoty reklamowe z informacjami na temat konkursu. Biuro podróży Funclub skupia się na promocji poprzez wyszukiwarkę internetową Google, reklamy kontekstowe, social media. Dbamy, aby wszystkie nasze strony internetowe pojawiały się na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania Google na wybrane hasła kluczowe. Jednocześnie uzupełniamy to poprzez prowadzenie kampanii reklamowej w programie Google AdWords. Przy tym prowadzimy również kampanie banerowe (załączam przykładowy baner reklamowy) - mówi Magdalena Iwanowska z biura podróży Funclub. Wakacje.pl uruchomiły w lipcu kampanię wideo w internecie. Jest to debiut portalu w odniesieniu do tego typu działań marketingowych. Reklama pod hasłem "Nie robimy kabaretu z wakacji" została utrzymana w konwencji serialu komediowego, w którym pary bohaterów chcą zarezerwować wymarzone wakacje. Spoty powstały przy współpracy z agencją mediową Grupa Impact, a w rolach głównych wystąpiła aktorska para - znany m.in. z kabaretu Limo Wojciech Tremiszewski z żoną Małgorzatą. Jak podkreśla Klaudyna Mortka, Specjalista ds. PR Enovatis naturalnym środowiskiem promocyjnym dla firmy jest Internet. Z uwagi na rosnącą liczbę salonów sprzedaży marki Wakacje.pl, w ostatnim czasie grupa rozszerzyła zakres działań marketingowych o nowe formaty -W czerwcu i lipcu byliśmy widoczni z bilboardem sponsorskim w kilku stacjach telewizyjnych: TVN, TVN 24, TVN 7, TVN Style i TVP 2. - mówi Klaudyna Mortka. Biuro podróży Neckermann również wspiera ofertę Lato 2013 działaniami reklamowymi. Kampania realizowana jest w codziennej prasie lokalnej, wielkoformatowej, na antenie radia online oraz w internecie. - Poprzez aktywność reklamową chcemy zachęcić klientów do wybrania Neckermanna jako bezpiecznego i sprawdzonego organizatora wypoczynku Rafał Grunwald, Dyrektor Marketingu w Neckermann Polska. Aktywności offline i online prowadzone są w kilku kanałach. W ramach pakietu BIG Free 27 czerwca br. ukazała się reklama w 21 bezpłatnych dziennikach na terenie całego kraju. Uzupełnieniem działań reklamowych w prasie będzie obecność Neckermanna w głównych dziennikach lokalnych. Reklama oferty letniej Neckermanna ukaże się również w magazynie podróżniczym Voyage oraz programie TV To i Owo. Biuro zainwestowało także w reklamę radiową. Spoty reklamowe 15-sek. emitowane są na antenie począwszy od 24.06.13 przez pięć tygodni, do 28.07.13 r. Akcja reklamowa wsparta jest działaniami PR i w social media. Oferta biur podróży to wyjazdy wakacyjne dlatego kampanie reklamowe najczęściej kierowane są do rodzin z dziećmi. W dzisiejszych czasach to właśnie internet stanowi dla nich ważny kanał pozyskiwania informacji oraz dokonywania zakupu produktów i usług turystycznych. Co ważne determinacja zakupowa klientów poszukujących ofert w internecie jest dużo wyższa, niż ludzi, którzy z reguły zupełnie przypadkowo bombardowani są ulotkami i billboardami na ulicy.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematySezon narciarski w czeskich Karkonoszach rozpoczęty
Coraz częstsze apele rodziców o kontrolę autokarów szkolnych
Piloci Air France nie będą latać Airbusem 330/340
Konie wożące turystów muszą przejść badania krwi
Jak pasażerowie Air Berlin poradzili sobie z usterką samolotu?
Kontrole kąpielisk przed letnim sezonem
Nowe ograniczenia dotyczące bagażu podręcznego!
Budowa Hotelu Interferie Medical SPA
SkyEurope uruchamia połączenia
Stare aleje Teheranu przekształca się w atrakcję turystyczną?
Hotele w Polsce na portalu turystycznym Traveliada.pl
Zmiany w ruchu na popularnej Zakopiance
Poszukiwania polskiego turysty
Sopot kontra Krynica: gdzie odbędzie się przyszłoroczne Forum Ekonomiczne?
W czerwcu na Mazurach ruszy wyciąg dla narciarzy wodnych
Gazeta Wyborcza: bezproblemowa podróż niepełnosprawnych samolotami LOT-u to bajka
Urlopowe preferencje internautów
Evenia Hotel Hawai/ Montevista *** - Obóz Młodzieżowy 12 - 1