Forum grupa: Biura turystyczne
Ostatniemiejsca.pl w przebudowieData wysłania: 2013-07-13 10:54 Autor: Czytelnik IP automatAktualność: Obecnie Ostatniemiejsca.pl nawiązały już współpracę z systemem rezerwacyjnym TOM. Taka współpraca została nawiązana, a serwis w dosyć krótkim czasie został uruchomiony. Prace nad serwisem trwają jeszcze po stronie klienta - wprowadzenie treści, zakładek itp. - poinformował nas jeden z pracowników firmy. Co zresztą widać po testowym kształcie strony, który udało nam się zobaczyć w formie samej wyszukiwarki bez żadnych podstron. Sieć franczyzową ostatniemiejsca.pl prowadzi spółka Ostatniemiejsca.pl S.A. Co ciekawe sprawdzając właściciela domeny-marki "ostatniemiejsca.pl", która powinna być jednym z najcenniejszych aktywów firmy, widać, iż obecnie właścicielem domeny jest prawdopodobnie p. Teresa Kowalik prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Teja w Giżycku (w polu REGISTRANT domeny wskazana jest tylko TEJA i Giżycko, jednak adres prowadzenia działalności firmy TEJA tj. ul. Suwalska 16 lok. 5, różni się od adresu w polu REGISTRANT - Olsztyńska 4/13, jednak innej firmy TEJA w Giżycku nie ma). We wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jako główna działalność firmy TEJA widnieje mała sprzedaż detaliczna. Także na domenę ostatniemiejsca.pl 29 czerwca tego roku ustawiono opcję, czyli prawo do przejęcia domeny przez stronę trzecią w razie jej nieopłacenia przez obecnego posiadacza: DOMAIN NAME: ostatniemiejsca.pl registrant type: organization option created: 2013.06.29 01:22:18 option expiration date: 2016.06.29 01:22:18 REGISTRANT: company: Teja street: olsztyńska 4/13 city: 11-500 giżycko location: PL phone: +48.5652223 fax: +48.5652223 Po wypowiedzeniu umowy przez Wezyra (pisaliśmy o tym Wezyr rezygnuje z agenta), pozostaje być dobrej myśli - firma obecnie zastrzega na swojej stronie (tej w przebudowie) "NIE PRZYJMUJEMY wpłat od KLIENTÓW na nasze konto firmowe (ani żadnego oddziału) - wpłaty dokonujecie Państwo bezpośrednio na konto touroperatora". Takie rozwiązanie wydaje się być dobre w tych ciężkich czasach i pozwoli firmie działać nawet pod presją, gdyż touroperator nie będzie się obawiał wpływu problemów agenta na otrzymanie swojej należności.
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyEasyGo.pl i Wakacje.pl: sprzedaż internetowa bez zmian, tradycyjna 9% w dół
Zarząd Interferii przedstawił zarys nowej strategii
Londyn: powstanie hotel tylko i wyłącznie dla muzyków
Lipcowe wzrosty w Kraków Airport
Kto wyremontuje sopockie molo?
Zatrzymano podejrzanego o napad na katowicki hotel
Hotel Kleopatra Life w Alanya w Turcji
Beskidy: zagrożenie lawinowe i tęgie mrozy
Nowe szanse dla naszych lotnisk?
Z Austrian Airlines taniej do Budapesztu, Wenecji, Bazylei, Londynu i Lyonu
24-godzinny strajk powszechny w Grecji
Ochrona na wypadek ataku terrorystycznego w standardzie