Marketing internetowy - wizytówka Twojego hotelu w sieci
Data wysłania: 2013-06-21 09:13 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Wykorzystanie Internetu do komunikacji marketingowej z roku na rok staje się coraz istotniejsze. Zarząd Fundacji Polish Prestige Hotels, koordynującej programem marketingowym Polish Prestige Hotels & Resorts, zatwierdził strategię marketingową, opierającą się głównie na działaniach internetowych.
"Stawiamy na social media. Ludzie dużo czasu spędzają w serwisach społecznościowych i komunikacja w tych kanałach jest bardzo prosta, a my chcemy wiedzieć, co interesuje naszych Gości, co cenią oni w naszych hotelach, a co możemy poprawić, aby jeszcze lepiej spełniać ich oczekiwania" - mówi Monika Trojan, Specjalista ds. Marketingu z biura Fundacji Polish Prestige Hotels.
Fan Page PPH&R na Facebook’u istnieje od końca 2010 roku, ale w ostatnim czasie widać wyraźne ożywienie, zarówno w jakości publikowanych postów, jak i w reakcjach fanów. W ostatnich dniach założony został także profil na Google+ oraz kanał na YouTube. "W najbliższym czasie założymy również profile na Wikipedii i Pinterest. Wszystko po to, aby naszym Gościom łatwiej było dotrzeć do nas, a nam do nich" - dodaje Monika Trojan.
Wszystkie hotele zrzeszone w Polish Prestige Hotels & Resorts mają swoje profile na platformie Foursquare, która umożliwia wirtualny check-in, czyli zakomunikowanie znajomym o aktualnym miejscu pobytu użytkownika. Oprócz działań w social mediach, planowane są także liczne kampanie promocyjne i akcje, mające na celu zwiększenie rozpoznawalności marki a także dotarcie do szerszego grona odbiorców.
PPH&R inwestuje w marketing internetowy [2013-06-21 09:14 178.43.150.*] Profil na g+ robił grafik bez okularów, czy co? odpowiedz »
PPH&R inwestuje w marketing internetowy [2013-06-27 14:21 77.79.213.*] Chyba najpopularniejszym portalem rezerwacyjnym i opiniotwórczym zarazem jest booking.com Statystycznie najczęściej, szukając noclegu (i śpiesząc się), trafiamy właśnie na booking Osobiście, polecam hotelowe centrum konferencyjne na warszawskim Powiślu: www.antoncenter.pl odpowiedz »
PPH&R inwestuje w marketing internetowy [2013-07-08 17:01 78.9.176.*] Dobrze jak portal rezerwacyjny, facebook twiter i inne są zintegrowane z oprogramowaniem hotelowym, a do tego gość z tabletu bądź smartfona może wsysyłać np wiadomości do recepcji za pomocą aplikacji. Słyszałem ze Fidelio to potrafi? to prawda? Podobno najlepszy program na rynku? odpowiedz »
|