TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Baza turystyczna

Marketing internetowy - wizytówka Twojego hotelu w sieci

Data wysłania: 2013-06-21 09:13 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Wykorzystanie Internetu do komunikacji marketingowej z roku na rok staje się coraz istotniejsze. Zarząd Fundacji Polish Prestige Hotels, koordynującej programem marketingowym Polish Prestige Hotels & Resorts, zatwierdził strategię marketingową, opierającą się głównie na działaniach internetowych.

"Stawiamy na social media. Ludzie dużo czasu spędzają w serwisach społecznościowych i komunikacja w tych kanałach jest bardzo prosta, a my chcemy wiedzieć, co interesuje naszych Gości, co cenią oni w naszych hotelach, a co możemy poprawić, aby jeszcze lepiej spełniać ich oczekiwania" - mówi Monika Trojan, Specjalista ds. Marketingu z biura Fundacji Polish Prestige Hotels.

Fan Page PPH&R na Facebook’u istnieje od końca 2010 roku, ale w ostatnim czasie widać wyraźne ożywienie, zarówno w jakości publikowanych postów, jak i w reakcjach fanów. W ostatnich dniach założony został także profil na Google+ oraz kanał na YouTube. "W najbliższym czasie założymy również profile na Wikipedii i Pinterest. Wszystko po to, aby naszym Gościom łatwiej było dotrzeć do nas, a nam do nich" - dodaje Monika Trojan.

Wszystkie hotele zrzeszone w Polish Prestige Hotels & Resorts mają swoje profile na platformie Foursquare, która umożliwia wirtualny check-in, czyli zakomunikowanie znajomym o aktualnym miejscu pobytu użytkownika. Oprócz działań w social mediach, planowane są także liczne kampanie promocyjne i akcje, mające na celu zwiększenie rozpoznawalności marki a także dotarcie do szerszego grona odbiorców.

    • PPH&R inwestuje w marketing internetowy 

      [2013-06-21 09:14 178.43.150.*]

      Profil na g+ robił grafik bez okularów, czy co?   odpowiedz »

      • PPH&R inwestuje w marketing internetowy 

        [2013-06-24 21:34 178.36.16.*]

        Marketin w internecie to podstawa coś o tym wiem bo sam reklamuje sie w sieci. Polecam witrynę www.planujpodroz.pl   odpowiedz »

    • PPH&R inwestuje w marketing internetowy 

      [2013-06-27 14:21 77.79.213.*]

      Chyba najpopularniejszym portalem rezerwacyjnym i opiniotwórczym zarazem jest booking.com Statystycznie najczęściej, szukając noclegu (i śpiesząc się), trafiamy właśnie na booking Osobiście, polecam hotelowe centrum konferencyjne na warszawskim Powiślu: www.antoncenter.pl   odpowiedz »

    • PPH&R inwestuje w marketing internetowy 

      [2013-07-08 17:01 78.9.176.*]

      Dobrze jak portal rezerwacyjny, facebook twiter i inne są zintegrowane z oprogramowaniem hotelowym, a do tego gość z tabletu bądź smartfona może wsysyłać np wiadomości do recepcji za pomocą aplikacji. Słyszałem ze Fidelio to potrafi? to prawda? Podobno najlepszy program na rynku?   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję