TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

R`Tur dementuje pogłoski o upadłości

Data wysłania: 2013-06-07 16:41 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Medialne doniesienia w sprawie upadku biura podróży R`tur nie potwierdziły się. Joanna Brahem, członek zarządu w liście do agentów wyjaśniła powód tymczasowego zawieszenia działalności, jednocześnie przepraszając wszystkich za zaistniałą sytuację.

Poniżej publikujemy treść listu wysłanego do agentów touroperatora:

Szanowni Państwo,

w nawiązaniu do zaistniałej sytuacji oraz różnych doniesień medialnych związanych z R'TUR Sp. z o.o. pragnę wyjaśnić, że w chwili obecnej Spółka nie znajduje się w stanie upadłości.

W dniu wczorajszym, w związku z wygaśnięciem w dniu 31.05.2013 gwarancji ubezpieczeniowej oraz przedłużającymi się procedurami z pozyskaniem nowej, nie chcąc narażać Klientów na jakiekolwiek nieprzyjemności związane z brakiem aktualnej gwarancji, Zarząd Spółki podjął decyzję o zawieszeniu działalności. Tuż po złożeniu oświadczenia w Urzędzie Marszałka pojawiła się realna szansa na pozyskanie nowej gwarancji.

Dzięki życzliwości i współpracy Departamentu Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki otrzymaliśmy możliwość przedstawienia nowej gwarancji w dniu dzisiejszym. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby nastąpiło to jak najszybciej. Prosimy Państwa jednak o odrobinę cierpliwości.

Jednocześnie zapewniam, że wszyscy Klienci przebywający w chwili obecnej poza granicami kraju mają zapewnione świadczenia hotelowe, są objęci opieką naszych kontrahentów oraz opieką konsularną. Ich powroty odbywać się będą zgodnie z wykupionym terminem powrotu.

Po otrzymaniu nowej gwarancji wszystkie imprezy będą odbywać się zgodnie z planem. Zostanie przywrócona możliwość korzystania z systemów rezerwacyjnych. Klienci, którzy w dniu dzisiejszym nie wylecieli do Egiptu otrzymają propozycję wyjazdu w terminie późniejszym bądź zwrot wpłaconych pieniędzy.

Na koniec chciałabym bardzo wszystkim podziękować za ogromne zaufanie i wsparcie, jak nas obdarzyliście w trakcie dotychczasowej współpracy oraz w tych trudnych dla nas chwilach. Zapewniam, że zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby zaistniała sytuacja jak najszybciej się wyjaśniła. Za wszelkie niedogodności bardzo Państwa przepraszam.

Z poważaniem,

Joanna Brahem

Członek Zarządu R'TUR Sp. z o.o.

    • R`Tur czeka na nowa gwarancję 

      [2013-06-07 16:41 83.4.214.*]

      oj tam, oj tam
      juz pisza, ze jednak bum   odpowiedz »

      • R`Tur czeka na nowa gwarancję 

        [2013-06-07 17:08 80.53.205.*]

        o 16:34 wysłali komunikat

        Szanowni Państwo,

        Z przykrością informuję, że po podjęciu wszelkich starań w celu pozyskania nowej gwarancji ubezpieczeniowej nie udało nam się dojść do porozumienia z ubezpieczycielem i nowa gwarancja nie została potwierdzona.

        W związku z brakiem nowej gwarancji ubezpieczeniowej niezbędnej do dalszego prowadzenia działalności organizatora turystyki zmuszeni jesteśmy zawiesić działalności R'TUR Sp. z o.o.

        Z powodu braku możliwości realizacji bieżących wylotów spółka utraciła płynność finansową i złożyła wniosek o niewypłacalność do Urzędu Marszałkowskiego w Warszawie.

        W chwili obecnej trwają prace dotyczące wszczęcia procedury związanej z uruchomieniem gwarancji ubezpieczeniowej. R'TUR Sp. z o.o. dołoży wszelkich starań, żeby Klienci bezpiecznie wrócili do kraju.

        Klientów, którzy nie skorzystali z naszych usług, będziemy na bieżąco informować odnośnie procedury zgłaszania szkody do Urzędu Marszałkowskiego.

        Dołożymy wszelkich starań, aby poszkodowane osoby jak najszybciej otrzymały należne im zwroty.

        Za zaistniałą sytuację bardzo serdecznie przepraszamy wszystkich Agentów oraz Klientów, którzy nam zaufali i tak mocno wspierali.

        Dziękując za dotychczasową współpracę pozostaję z poważaniem,

        Joanna Brahem

        Członek Zarządu R'TUR Sp. z o.o.   odpowiedz »

        • R`Tur czeka na nowa gwarancję 

          [2013-06-07 23:37 89.73.10.*]

          skoro nie ogłaszaja upadku, a problem jest tylko w tym, że nie dostali przedużenia gwarancji, to dlaczego ci co nie wylecieli maja zgłaszać się marszałka w sprawie procedury zgłaszania szkody. nie biuro zwróci pieniądze tym klientom którym odwolują imprezę. i już   odpowiedz »

      • R`Tur czeka na nowa gwarancję 

        [2013-06-08 17:04 83.29.96.*]

        niesamowite jest to,co ci obywatele afrykańscy wyrabiają w naszym kraju...i kto im na to pozwala?!   odpowiedz »

    • R`Tur czeka na nowa gwarancję 

      [2013-06-07 17:19 87.205.212.*]

      Ciekawe czy ktoś ich zgłosi do prokuratury. Dlaczego sprzedawali imprezy pomimo konca gwarancji?   odpowiedz »

    • R`Tur czeka na nowa gwarancję 

      [2013-06-10 12:06 212.106.19.*]

      no i popatrzcie jak ta "niunia" strasznie wszystkich przeprasza.... na g...o te jej przeprosiny - niech lepiej odda ludziom kasę - te która ludziom ukradła..... Krystyna   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję