Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Systemy rezerwacji
Data wysłania: 2008-02-12 16:42 Autor: Czytelnik IP 83.3.181.*
Witam wszystkich!!!Gdzie można nauczyć się obsługi systemów rezerwacji w biurach turystycznych?Dziękuję za wskazówki.
Systemy rezerwacji [2008-02-13 12:26 83.24.176.*] Wiele firm (biur podrozy) organizuje takie szkolenia raz na jakis czas. Jesli akurat nie, to przewaznie masz mozliwosc pobrania tzw samouczka - instrukcji korzystania z danego systemu rezerwacji. Takie instrukcje stworzyl np Amadeus, Secur itp.
________________________________________ _________________ Olga Kozłowska http://www.scantravel.pl odpowiedz »
Systemy rezerwacji [2008-02-13 22:46 83.13.44.*] Touroperatorzy organizują dla agentów ale nie dla ludzi z ''ulicy''. odpowiedz »
Systemy rezerwacji [2008-02-13 22:50 83.24.144.*] A tak, przyznaje racje. Z pytania wywnioskowalam bowiem, ze zadane zostalo przez osobe z branzy turystycznej, ktora chcialaby przejsc szkolenie z zakresu systemow rezerwacji. ________________________________________ _________________ Olga Kozłowska http://www.scantravel.pl odpowiedz »
r e k l a m a
Systemy rezerwacji [2008-02-14 09:07 83.3.181.*] Niestety nie pracuje w biurze podróży. Bardzo chciałabym podjąć tam pracę, ale bez znajomości systemów rezerwacji nie mam większych szans. Dlatego szukam informacji o jakiś szkoleniach dla osób nie pracujących w branży turystycznej. odpowiedz »
Systemy rezerwacji [2009-10-29 15:01 83.21.6.*] czy ktoś wie coś o akutalnej ofercie szkoleniowej. dla ludzi nie pracujacych jeszcze w branży odpowiedz »
Proponuję zatrudnić się na staż. [2009-10-29 19:24 95.48.25.*] Proponuję zatrudnić się na staż w biurze agencyjnym. Nikt nie dopuści cię do swoich danych w systemach rezerwacyjnych. Organizatorzy bardzo krzywo patrzą na rezerwacje testowe. Poza tym nie w nieznajomości problem. Systemy poznaje się szybko ale gorzej z zapoznaniem się z ofertami i umiejętnością radzenia sobie z tzw. Klientami. Nie masz nawet pojęcia ilu pokręttów przychodzi do biura podrózy.... odpowiedz »
|