TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Biura podróży czekają na turystów z Azji

Data wysłania: 2013-04-11 13:14 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała projekt edukacyjno-szkoleniowy, który ma na celu przyciągnięcie do Polski turystów z Azji. Pierwsze szkolenie w ramach nowego przedsięwzięcia odbędzie się już 16 kwietnia w Warszawie, kolejne w Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach i w Poznaniu.

W konferencji wzięli udział przedstawiciele regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, administracji samorządowej oraz stowarzyszeń turystycznych. W trakcie spotkania zostały przedstawione cele szkoleń oraz dla kogo są przeznaczone. Rynek azjatycki, ze względu na swoją specyfikę, inną niż europejski, wymaga przygotowania branży turystycznej i administracji publicznej do przyjęcia turystów z Indii, Japonii i Chin i stworzenia produktów turystycznych spełniających ich oczekiwania.

"Wzbudzeniu zainteresowania Polską, jakie chcemy uzyskać dzięki kampanii na rynku azjatyckim musi towarzyszyć gotowość branży turystycznej w Polsce na przyjęcie turystów z Japonii, Indii i Chin." - powiedział Bartłomiej Walas podczas konferencji inaugurującej projekt edukacyjno-szkoleniowy realizowany przez Polską Organizację Turystyczną w ramach kampanii.

Szkolenia poprowadzą doświadczeni szkoleniowcy związani z Quality Watch i Centrum Studiów Polska Azja - czołowego polskiego think-tank zajmującego się Azją Dalekiego Wschodu. W skład zespołu wchodzą specjaliści krajów Azji, dysponujący praktyczną wiedzą wyniesioną z wieloletnich doświadczeń pracy na rynkach dalekowschodnich, pobytu w Azji, znajomości miejscowych realiów, języków i kultury.

Szkolenia dotyczące rynku chińskiego mają na celu przekazanie uczestnikom informacji dotyczących dwóch głównych obszarów: różnic kulturowych, zwyczajów, przyzwyczajeń i upodobań zarówno w kontekście religijno-filozoficznym jak również w kontekście społecznym współczesnym Chin oraz narzędzi wspomagających efektywną współpracę i komunikację z chińskim partnerem biznesowym i turystami.

Celem szkolenia dotyczącego rynku japońskiego będzie przede wszystkim przybliżenie uczestnikom sylwetki typowego japońskiego turysty oraz sposobów skutecznego nawiązania relacji biznesowych z japońskimi biurami podróży.

Punktem wyjściowym szkolenia dotyczącego rynku indyjskiego będzie wyjaśnienie podejścia do podróżowania w kulturze indyjskiej, wskazanie najważniejszych socjodemograficznych uwarunkowań indyjskiej turystyki zagranicznej oraz sposobów promocji Polski na rynku indyjskim i przyciągnięcia turystów z Indii.

    • POT komunikuje się z turystami z Azji 

      [2013-04-11 13:14 31.62.17.*]

      To raczej okazja do egzotycznych podróży dla urzędników POT. Rocznie odwiedza Polskę na 1-2 dni kilka grup z Japonii. O turystach Chińczykach i Hindusach nikt nie słyszał - przyjeżdża służbowo trochę oficjeli i przedstawicieli biznesu.   odpowiedz »

    • POT komunikuje się z turystami z Azji 

      [2013-04-11 20:44 77.253.207.*]

      jesteś w błędzie, nie jesteś w temacie więc piszesz bzdury. polska jest oknem na europę dla chińczyków, tu mają przystanek aby zobaczyć to co chcą - czyli europę, jest to duża szansa dla polski i bardzo dobrze świadczy o pot!!!!!   odpowiedz »

      • Chińczycy to 2 promile przyjazdów turystycznych do Polski 

        [2013-04-12 08:01 89.71.224.*]

        Polska oknem na Europę dla Chińczyków to demagogiczne hasło i pobożne życzenie, dość utopijne. Turystyka z Chin wg oficjalnych danych stanowi 0,2 procenta /2 promile/ całego ruchu turystycznego do Polski. Co da zwiększenie tej ilości o kolejny ułamek procenta?
        Bądźmy realistami!   odpowiedz »

    • Fatalna metodyka promocji w Chinach 

      [2013-04-12 16:10 5.184.178.*]

      Nie jest błędem, że Polska Organizacja Turystyczna myśli o turystach z Chin, mimo że ruch stamtąd jest znikomy. Zabiera się jednak za to w sposób absolutnie amatorski. Nie zostały przeprowadzone żadne profesjonalne badania i analizy; urzędnicy POT operują zasłyszanymi stereotypami i ciekawostkami. Mimo tego w ciemno asygnuje się w promocję niespotykaną w turystyce kwotę! Rezultat może być tylko jedno: marnotrawstwo środków publicznych!   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję