TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Gastronomia

Sphinx - takiej kampanii jeszcze nie było

Data wysłania: 2013-02-28 21:23 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Sphinx, sieć należąca do Sfinks Polska, 1 marca rozpoczyna kampanię telewizyjną pod hasłem "Supermenu w restauracjach Sphinx". Spoty przedstawiają nowości, jakie niedawno wzbogaciły kartę dań, zachęcając do ich spróbowania i skorzystania w ten sposób z najnowszej promocji. W ramach tej oferty do każdej nowości klienci otrzymują Pepsi gratis.

Reklama telewizyjna będzie wsparta kampanią w kinach Helios. Spot będzie również dostępny na Sphinx.pl oraz na YouTube. Ponadto, kampanię będą wspierały działania promocyjne prowadzone w restauracjach, na fanpage sieci na Facebooku oraz mailingi. Elementem łączącym kampanię telewizyjną z komunikacją w restauracjach będą znaczki przypięte do szelek kelnerów - takie same, jak znaczki widoczne na szelkach kelnerów występujących w spocie reklamowym. Najnowsza kampania restauracji Sphinx jest organizowana we współpracy PepsiCo.

Kampania w telewizji potrwa do 24 marca. Spot będzie wyświetlany przez cztery marcowe weekendy (od piątku do niedzieli) na blisko 50 kanałach, w tym TVN i kanałach tematycznych tej stacji, kanałach Discovery oraz na kilkudziesięciu innych kanałach filmowych, sportowych, muzycznych i rozrywkowych, reprezentowanych przez ATmedia.

Przygotowaniem koncepcji kampanii i nadzorem nad produkcją spotu oraz kreacją i produkcją materiałów BTL zajął się Instytut Rozwoju Reklamy. Spot wyprodukował Film Polska Shots, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Wsparcie PR zapewniło Practum Consulting, agencja obsługująca grupę Sfinks Polska.

- Najnowsza kampania ma na celu zachęcenie klientów do odwiedzenia restauracji Sphinx i zapoznania się z niedawno wprowadzonym menu, w którym znalazło się czternaście nowości. Są wśród nich propozycje z różnych kategorii, od przystawek, poprzez dania główne, w tym propozycje fit, aż po desery. Dodatkową zachętą ma być promocja z napojem w prezencie. Oprócz zakomunikowania nowości celem kampanii było także podkreślenie charakteru Sphinxa jako sieci restauracji z obsługą kelnerską. W spocie oba te elementy zostały połączone za pomocą gry słów i skojarzeń. Mamy nadzieję, że najnowszy film reklamowy spodoba się naszym klientom i przekona do spróbowania propozycji kulinarnych, jakie dla nich przygotowaliśmy - komentuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.

Poniżej spot reklamowy dostępny na platformie YouTube:

    • Supermenu w restauracjach Sphinx 

      [2013-02-28 21:23 178.43.248.*]

      Spinx to przecież drugi mc donald wszystko przyjeżdza gotowe tylko podgrzewają dekorują i zeby tylko smakowało z PEPSI, dramat..   odpowiedz »

    • Supermenu w restauracjach Sphinx 

      [2013-03-06 20:23 77.253.9.*]

        odpowiedz »

    • Supermenu w restauracjach Sphinx 

      [2013-03-06 20:27 77.253.9.*]

      Pepsi do obiadu, wiadomo powszechnie że słodycz zabija apetyt, nie wspomnę o aspekcie zdrowotnym. Tylko pogratulować pomysłu   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję