PRIMA HOLIDAY
Data wysłania: 2013-01-30 17:19 Autor: Czytelnik IP 83.23.145.*
Witam,
Powstaje nowe biuro i chciałbym tylko się upewnić koledzy czy Maher Lili to osoba, która rozwijała Bee&Free Holidays z bardzo dobrym efektem co spowodowało przejęcie ich przez Rainbow Tours? Chcę się upewnić zanim rozpocznę z nimi współprace. Unikam nowych biur ale są osoby które nie zawiodły mnie więc chciałbym nadal z nimi współpracować i polecać swoim klientom.
PRIMA HOLIDAY [2013-01-30 19:13 188.33.159.*] http://www. rp. pl/artykul/705487, 975886-Prima-Holiday-zaczyna-z-milionem. html odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2013-01-30 19:23 89.71.160.*] Aby sprawdzić, czy można zaufać osobom tworzacym Bee Free, powinieneś brachu zapytać Rainbow z jakimi stratami ich przejmowali oraz dlaczego przez dwa kolejne lata (już pod ich skrzydłami i marką) ponoszą je nadal.... Czyżby jakiś błąd u zarania i skaza grzechu pierworodnego, gdy nowo powstałe biuro Bee Free w pierwszym roku dzialalności pozyskalo blisko 40 tys klientów bijąc o glowę swoimi (niskimi cenami) ? A teraz odbija się solidną czkawką naszemu giełdowemu jedynakowi. odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2013-01-30 19:50 87.206.205.*] Nie wiem kto Ci to powiedział i z kąd masz takie dane, że akurat przez BeeFree RT sobie słabo radzi ?? Wydaje mi się że to z przyczyny rewolucji w krajach arabskich i innych ciekawych zdarzeń takich jak cągle pogarszanie sie koniunktury calej gospodarki UE. Powodzenia dla RT w hato-waniu wszystkich innych :] odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2013-01-31 11:01 79.184.139.*] coś mi się wydaje, że tutaj odpisał nam kolega z RT który martwi się że powstał jednak Solidny gracz:) a było napisać przy kupnie BeeFree że nie mogą rozwijać kolejnej nowej marki;d a tak zarobili na sprzedaży i zrobią nowe konkretne biuro:) ZAZDROŚNIK z CIEBIE KOLEGO a wystarczy zabrać się do pracy:) odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2013-01-31 11:47 87.207.110.*] gdyby Rainbow miał przyjazną politykę pro-agencyjną i lepszych doradców to byłby znacznie wyżej w rankingach a tak ciągną go w dół niezbyt udane inwestycje i kilka innych pochodnych w tym polityka inwestowania w nietrafione biura i wyeliminowanie dobrych punktów agencyjnych które przyniosłyby z pewnością spore korzyści marce RT odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2013-02-05 12:57 79.187.132.*] zgadzam się z przedmówcą. Ręce opadają. A najbardziej śmieszą mnie poczynania pracowników, którzy zamiast zastanowić się 100 razy , podejmują kroki na niekorzyść swojego miejsca pracy, bo co tam moje miejsce pracy ich nie obchodzi. Ciekawi mnie czy prezesi wiedzą o tym??? Dziwi mnie fakt,że nowe osoby nieznające agentów, w 1 minutę podejmuą decyzję , oczywiście niekorzystna dla obu stron. Nie wszyscy agenci są kręcztaczami i są też tacy co są na rynku 17 lat i zaufanie buduję się, a tu ot osóbka 25 letnia w sekundę decyduje. Przerażąjące jest to. Dlatego RT może starcić agentów na rzecz nowopowstałych biur. Czy warto???? odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2013-06-27 15:42 195.20.110.*] Od stycznia byłam z tym biurem już dwa razy. Wszystko SUPER. Dobra oferta, dobra cena i wspaniała organizacja. Warto polecić. Ludzie mają doświadczenie i je fantastycznie wykorzystują. POLECAM odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2013-07-10 08:50 5.60.199.*] jak na poczatek bylo ok.pojechalismy na lastlast minute po upadlym GI jeszcze na tym skorzystalismy.oganizacja b/zarzutow a duzo podrozuje aby nie zapeszyc.wszelkie formalnosci zlatwione od reki ale jak na poczatek zeby nie przechwalic. odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2013-01-31 12:17 83.31.217.*] hm, to dlaczego i w jakim celu zdecydowali się na ich przejęcie? odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2013-01-31 14:19 87.204.92.*] Prawie 40 tys. klientów w 1 sezon to łakomy kąsek dla konsolidatora (jakim podówczas był RT). Założenie słuszne, o ile to klient "lojalny" marce. A czym u nas zdobywa/ło się lojalność turysty ? - Ceną ! Im niższa, tym bardziej nasz turysta gotów jest oddać/powierzyć swój urlop, nawet Iluzjonistom, byle stówkę zaoszczedzić. Kiedy rozdawnictwo gratisów się kończy - deklaruje sympatię do nowej, równie super, albo jeszcze tańszej. I tak w kółko. Co roku. odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2013-01-30 20:51 89.78.52.*] jakoś to LOGO firmy przypomina mi do złudzenia stare logo Eximu.... Nie uważacie tak samo jak ja? odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2013-01-31 14:43 83.31.217.*] rzeczywiście podobny charakter. No ale w końcu firmę tworzy ta sama osoba, co 20 lat temu zakładała Exim Tours odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2013-10-10 20:43 41.131.234.*] tak podobny jest :) pracuje dla primy w sharm odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2013-02-01 10:07 87.207.110.*] chyba zdecydowanie lepiej podjąć współpracę z takimi co wyszli z interesu z twarzą niż współpracować z Panami którzy swoje interesy budują na upadłościach poprzednich Spółek, konkretnie mam na myśli NetHoliday z Jackiem Pankiem i KochamWakacje.com z Truskolaskim ciekawe jak się Zawistowski ustawia/ł odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2013-02-01 12:33 77.237.11.*] odpowiedzcie człowiekowi na pytanie zamiast się mądrować - to ten sam Maher Lili co zakładał Exim a potem bee Free. Więc jak tak samo jak autor posta - zaufam. odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2013-02-01 13:52 83.25.204.*] I dziękuję za odpowiedź teraz mogę spokojnie oferować. Naprawdę jak ktoś działał uczciwie to według mnie warto to promować żeby taki NET i jego ludzie widzieli że to co robią jest nie fer. Ale jak oni mają to sobie uświadomić jak ktoś już napisał, że mają ok. 800 umów podpisanych z agentami. odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2014-02-03 09:48 213.199.253.*] korzystal ktos ? odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2014-02-15 20:20 83.20.28.*] Właśnie wróciliśmy z Tunezji, z hotelu Riadh Palms. Skorzystaliśmy z oferty biura Prima Holiday. Rewelacja!!!!! Przede wszystkim świetna Pani Rezydent Iwona Turska, która swoją wiedzą zachwyciła całą naszą grupę. Miła, sympatyczna, towarzyska. Oferta biura sprawdziła się w 100%! Kto będzie chciał z nimi wyjeżdżać, nie ma się czego obawiać. Serdeczne pozdrowienia od wszystkich osób z Bobowicka dla Pani Iwony, a od biura należy się dla niej ogromna premia! Sylwia, Przemek i Klaudia Witwiccy. odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2014-02-15 20:22 83.20.28.*] Właśnie wróciliśmy z Tunezji, z hotelu Riadh Palms. Skorzystaliśmy z oferty biura Prima Holiday. Rewelacja!!!!! Przede wszystkim świetna Pani Rezydent Iwona Turska, która swoją wiedzą zachwyciła całą naszą grupę. Miła, sympatyczna, towarzyska. Oferta biura sprawdziła się w 100%! Kto będzie chciał z nimi wyjeżdżać, nie ma się czego obawiać. Serdeczne pozdrowienia od wszystkich osób z Bobowicka dla Pani Iwony, a od biura należy się dla niej ogromna premia! Sylwia, Przemek i Klaudia Witwiccy. odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2014-02-15 20:24 83.20.28.*] Właśnie wróciliśmy z Tunezji, z hotelu Riadh Palms. Skorzystaliśmy z oferty biura Prima Holiday. Rewelacja!!!!! Przede wszystkim świetna Pani Rezydent Iwona Turska, która swoją wiedzą zachwyciła całą naszą grupę. Miła, sympatyczna, towarzyska. Oferta biura sprawdziła się w 100%! Kto będzie chciał z nimi wyjeżdżać, nie ma się czego obawiać. Serdeczne pozdrowienia od wszystkich osób z Bobowicka dla Pani Iwony, a od biura należy się dla niej ogromna premia! Sylwia, Przemek i Klaudia Witwiccy. odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2014-07-21 19:37 83.5.41.*] UWAGA TURYŚCI Nie polecam.... PRIMA HOLIDAY JAKOŚĆ NA BARDZO NISKIM POZIOMIE Hotel zupełnie niezgodny z opisem, insekty, mrówki i inne robactwo. Rezydent naciąga na wycieczki, zastrasza turystów. odpowiedz »
PRIMA HOLIDAY [2014-07-23 21:28 95.40.46.*] No cóż, niestety muszę przyznać Vi rację, Ja wrociłem z Tunezji gdzie byłem z prima holiday- hotelowi na miejscu "ubyło" gwiazdki;( Reklamacja w biurze w toku. odpowiedz »
|