TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

SART wystawia faktury..

Data wysłania: 2013-01-17 11:27 Autor: Czytelnik IP 95.48.153.*

SART wystawia faktury za używanie systemu..
Słyszeliście coś o tym?

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-01-17 11:49 83.4.167.*]

      Właśnie dostaliśmy, ale dziwna sprawa, bo 2 miesiącu temu dzwonił do nas handlowiec czy nie chcemy współpracować i można bez opłat wzamian za udostępnienie powierzchni na witrynie ( 6 ofert ) -a tu nagle FV?   odpowiedz »

      • SART wystawia faktury.. 

        [2013-01-17 16:10 89.25.243.*]

        Witam, proszę złożyć wyjaśnienia na piśmie, że wzięli Państwo udział w akcji "szyba" i Zarząd Spółki SARTweb rozpatrzy Wasze stanowisko pozytywnie, o ile faktycznie udowodnią Państwo dobrą wolę i udział w systemie lojalnościowym (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-01-17 12:37 83.22.243.*]

      My również otrzymałyśmy fakturę, ale powiedzcie mi jedno: czy ktokolwiek z was otrzymał aneks do umowy, który ustalałby, że zmienia się wysokość płatności z 0 zł na sto parę czy dwieście? Jezeli nie (bo my niczego nie dostałyśmy) to z jakiej okazji - inaczej, z jaką podstawą prawną - oni egzekwują jakiekolwiek należności ?   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-01-17 13:25 87.207.110.*]

      no tak, rozsyłają chyba faktury za 2012 rok, dziwne że na liście promocyjnej nie ma żadnego TO, system mało przyjazny   odpowiedz »

      • SART wystawia faktury.. 

        [2013-01-17 14:17 89.25.243.*]

        Witam, aby nie płacić abonamentu SART wystarczyło zarejestrować się w systemie lojalnościowym http://www.agentcard.pl i wziąć udział w akcji szyba http://www. agentcard. pl/pages/akcja-szyba
        Dzięki wprowadzeniu takiej możliwości Agenci zyskują gwarancję bezpłatnego abonamentu. Wprowadzenie tej funkcjonalności umożliwiło skuteczną reklamę dla małych i średnich organizatorów turystyki, którzy znacznie ucierpieli na upadku biur podróży, a agencje reklamowały wyłącznie kilka marek organizatorów z górnej półki, pomijając biura średnie i małe. Akcja lojalnościowa trwa. Każdy agent przystepujący do akcji szyba ma gwarancję bezpłatnego abonamentu SART. (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

        • SART wystawia faktury.. 

          [2013-01-17 14:30 83.7.107.*]

          Wielu o czymś takim nie słyszało.

          Dobrze, ale mam ważniejsze pytanie: gdzie jest aneks i gdzie są druki z podpisami agentów pod zapisami istotnych zmian w umowach?

          Gdybyśmy wiedzieli, że tak się porobiło, wypowiedzielibyśmy im wtedy umowę.   odpowiedz »

          • SART wystawia faktury.. 

            [2013-01-17 14:45 83.4.167.*]

            Miła Pani z działu obsługi klienta, bo w innych działach chyba wszyscy na l4, bo telefony nie odbierają, wytłumaczyła dlaczego nie ma aneksu, ponieważ wszystko jest zawarte w umowie, i faktycznie pkt 13, literka b) , tylko co z tymi którzy chcą korzystać tylko z opcji promocyjnej , która jest pod literką a) 0 pln netto??? Z umowy wynika, że korzystać z systemu mogę, a tylko czekam kiedy pojawi się jakikolwiek TO na liście promocyjnej? Do przemyślenia....   odpowiedz »

            • SART wystawia faktury.. 

              [2013-01-17 15:00 89.25.243.*]

              Aby korzystać z opcji bezpłatnej SART, 1 lipca 2012 został wprowadzony system lojalnościowy, w którym należy się zalogować, w panelu agenta należy zmienić sposób rozliczenia - lojalnościowy. Lojalność polega na tym, że agent niezależnie od wyników sprzedaży ma gwarancję bezpłatnego abonamentu SARTweb, biorąc udział w akcji - WITRYNA - SZYBA :
              http://www. agentcard. pl/pages/akcja-szyba (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

              • SART wystawia faktury.. 

                [2013-01-17 15:20 83.4.167.*]

                Ale w umowie jaką każdy z nas podpisał, nie ma nic o jakimś programie lojalnościowym, lub o tym żeby spełnić warunek pkt 13 a) trzeba brać udział w akcjach.A co z biurami którzy nie mają witryn? Cieszy mnie że podjęli się Państwo dyskusje, ale tak się nie załatwia zmian. Jak powtarza nasza księgowa - na każdą zmianę i kontakt np. z urzędami musi być pisemna podkładka z podpisem i pieczątką.   odpowiedz »

          • SART wystawia faktury.. 

            [2013-01-17 14:58 89.25.243.*]

            Aneksu nie ma i nie będzie, ponieważ zapis umowy nie zmienił się (Public Relation SART)   odpowiedz »

            • SART wystawia faktury.. 

              [2013-01-17 15:10 83.8.165.*]

              Dostaliśmy ale nie liczcie, że zapłacimy oszukaliście po prostu wszystkich. Liczę, że nikt z nas agentów nie zapłaci za takie oszustwo   odpowiedz »

              • SART wystawia faktury.. 

                [2013-01-17 15:13 89.25.243.*]

                Oszustwo - to bardzo ostre zarzuty, proszę o uzasadnienie lub bezzwłoczne skasowanie tego wpisu pod rygorem powiadomienia o przestępstwie (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

                • SART wystawia faktury.. 

                  [2013-01-17 15:35 83.21.26.*]

                  "W ujęciu art. 286 § 1 KK oszustwem jest motywowane celem korzyści majątkowej doprowadzenie innej osoby do niekorzystnego rozporządzenia mieniem przez wprowadzenie jej w błąd albo wyzyskanie błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranej czynności."

                  Takie zachowanie niestety można podciągnąć pod wprowadzenie w błąd motywowane uzyskaniem korzyści majątkowej(jednostronne oświadczenie woli o zmianie umowy, brak akceptacji drugiej strony, niezachowanie właściwej formy - w tym przypadku pisemnej brak aneksu, wypowiedzenia umowy i zaproszenia do zawarcia nowej).   odpowiedz »

                  • SART wystawia faktury.. 

                    [2013-01-17 15:46 77.237.11.*]

                    otóż to! ktoś mi to wyjął z ust :) AGENCI NIE DAJCIE SIĘ!!! Ja tego nie zapłacę!   odpowiedz »

                    • SART wystawia faktury.. 

                      [2013-01-17 15:59 89.25.243.*]

                      Drodzy Agenci, nie dajcie się, i przystąpcie do aktywnej i rzetelnej współpracy, promując touroperatorów z systemu SARTweb i sprzedając dobre oferty, otrzymując dobra prowizję i biorąc w akcji reklamowej: http://www. agentcard. pl/pages/akcja-szyba która gwarantuje całkowicie bezpłatny dostę dla lojalnych agencji turystycznych. (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

                  • SART wystawia faktury.. 

                    [2013-01-17 15:55 89.25.243.*]

                    Witam, uprzejmie informuję, że umowa nie jest w żaden sposób zmieniona. Warunki umowy nie zmieniły się, nie zmieniają się. Elementem marketingowym była lista promocyjna touroperatorów, która w związku z zakończeniem akcji promocyjnej umożliwia naliczanie opłat abonamentowych miesięcznych. Jednakże zarząd spółki, wspólnicy oraz producent systemu rezerwacji SARTweb zaproponował wszystkim agentom turystyki udział w systemie lojalnościowym, którego elementem jest gwarancja bezpłatnego dostępu do systemu SARTweb pod warunkiem umieszczenia na witrynie biura podróży 6 ofert touroperatorów z systemu rezerwacji SARweb, potwierdzonej tejże akcji mailem, a najlepiej zdjęciem dokumentującym. Agenci turystyki, którzy biorą udział w akcji szyba mają dostęp do systemu SARTweb całkowicie bezpłatnie. O akcji można poczytać na stronie: http://www. agentcard. pl/pages/akcja-szyba   odpowiedz »

                    • SART wystawia faktury.. 

                      [2013-01-17 16:29 83.4.167.*]

                      Albo ktoś kasuje wpisy albo jestem ślepa, ale napiszę jeszcze raz. Czytam umowę już po raz N-ty, pkt 12: o pln abonamentu miesięcznego za Możliwość Korzystania z Systemu Sart-web(..). pkt 13: opłata abonamentowa - miesięczna (...)a) 0 pln (..) z listy promocyjnej / b) 50 pln (..)
                      Ja czekam na kolejną "akcje promocyjną" i pojawi się chociaż 1 TO na liście promocyjnej, a powołując się na pkt 12 - mogę nadal korzystać/mieć ważną umowę bez ponoszenia opłat?   odpowiedz »

                    • SART wystawia faktury.. 

                      [2013-01-18 10:10 83.30.246.*]

                      a niby na jakiego maila przesyłać informacje o udostepnieniu 6 miejsc na witrynie ,dla unikniecia abonamentu za korzystanie z systemu SARTWEB poniewaz pisze juz na 3 maila i 0 odpowiedzi.   odpowiedz »

                      • SART wystawia faktury.. 

                        [2013-01-18 10:51 87.99.108.*]

                        mnie w zeszłym roku przyszła informacja na maila, ze system będzie płatny, trzeba podpisać nową umowę. Ja jej nie podpisałam więc uważam wystawienie faktury za niezgodne z prawem.   odpowiedz »

                      • SART wystawia faktury.. 

                        [2013-01-18 10:52 87.99.108.*]

                        o żadnej akcji SZYBA nie słyszałam, dowiaduję się o tym na forum   odpowiedz »

            • SART wystawia faktury.. 

              [2013-01-17 15:16 83.21.26.*]

              Jak się nie zmienił? W załączniku do umowy dużymi bukwami stoi "Bezpłatny system rezerwacji on line dla agentów Sart-WEB"
              Faktura do odesłania, umowa do wypowiedzenia.   odpowiedz »

        • SART wystawia faktury.. 

          [2013-01-17 14:57 95.48.153.*]

          Aby nie oszukiwać kontrahentów wystarczyło napisać - UWAGA - jeśli nie przystąpicie do lojalnościowego czegoś tam będziecie płacić abonament. Gwarantuję 90% rezygnacji z umów.
          Teraz możecie windykować i sądzić - bo nie będą Wam płacić. Oszukaliście nas i wprowadziliście w błąd. To zagranie poniżej pasa.
          Gdzie aneks? Gdzie informacja? ja takiej nie dostałam!
          Faktury nie przyjmuję, nie księguję odsyłam.   odpowiedz »

          • SART wystawia faktury.. 

            [2013-01-17 15:06 89.25.243.*]

            Witam, zrobiliśmy wszystko w naszej mocy: powiadomiliśmy o uruchomieniu systemu lojalnościowego 1 lipca 2012, powiadamialiśmy o rozwiązaniach bezpłatnego abonamentu w kilkudziesięciu mailach w okresie lipiec - grudzień 2012. Każda agencja co miesiąc otrzymywała informację o punktach lojalnościowych, która zawierała informację o płatnościach i możliwości udziału w akcji szyba - witryna reklamowa, która gwarantowała i gwarantuje bezpłatny dostęp do systemu rezerwacji SARTWeb. W mailach kilka razy używaliśmy słowa "UWAGA", podkreślaliśmy ważne informacje, kontaktowaliśmy się telefonicznie oraz poprzez automaty telefoniczne. Dlatego nie możemy zgodzić się z tezą forumowicza, że oszukaliśmy. Mamy nadzieję, na dalszą współpracę (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

            • SART wystawia faktury.. 

              [2013-01-17 18:29 79.173.49.*]

              No to płonne Wasze nadzieje.
              Taką akcją nie tylko zaszkodziliście WSZYSTKIM małym TO, których mieliście w ofercie, ale i Waszej firmie.
              Wszyscy agenci, którzy nieświadomie (tak, jak ja) otrzymają fakturę za użytkowanie systemu, którego nie użytkują - po prostu zerwą z Wami współpracę i na tym się zabawa nie skończy.
              Jeśli chciałbym za coś płacić - to przemyślałbym to 10razy - zwłaszcza w tych czasach. Wprowadzacie coś nieciekawego.. Zaczynacie pobierać opłatę i fakturę wystawiacie po pół roku? Dlaczego po pół roku? Żeby nikt wcześniej się nie buntował.
              Przepraszam bardzo. Maile do mnie nie dotarły, nie interesuje mnie także to, co robiliście jeśli chodzi o telefoniczne automaty.
              Jeśli chcecie ode mnie pieniądze - należało ze mną podpisać umowę, aneks lub cokolwiek takiego.
              Nie da się ukryć, że to, co zrobiliście jest zwykłym wyciąganiem pieniędzy.
              Nie interesuje mnie jakie wprowadzacie promocje, programy itp.
              Podpisałem umowę na darmowy dostęp do systemu SART i jeśli coś się zmieniło - oczekuję na aneks.
              Mail, telefon - do mnie nie dotarły.
              Faktura nie zostanie zaksięgowana.
              Sprawa zostanie zgłoszona do UOKiK.   odpowiedz »

              • SART wystawia faktury.. 

                [2013-01-17 19:53 89.25.243.*]

                Jeśli wystawienie faktury za usługę zgodnie z umową można sobie zaszkodzić, to znaczy, że nie mamy tutaj zgodnego i wspólnego zrozumienia, to co było założeniem współpracy i co jest naszym celem. Jeśli Agencja Turystyczna twierdzi, że nie była świadoma, to nie oznacza, że nie ma obowiązku zapłaty za świadczone usługi. Jeśli Agencja Turystyczna nie korzystała z systemu rezerwacji SARTweb, wystarczyło wypowiedzieć umowę. Jeśli Agencja Turystyczna, chciała wybrać inny system rozliczeń miała możliwość udziału w kampanii "szyba". Co ciekawe faktura otrzymana przyszła na tego samego maila, na którego wysyłaliśmy kilkadziesiąt maili z informacją o akcji "szyba" i o tym, że wprowadzając nowe usługi w pakiecie abonamentu SART, i zakończeniu okresu promocyjnego dla promowanych Organizatorów Turystyki, można było wybrać wszystkie dogodne i warte rozważenia rozwiązania biznesowe, w tym właśnie gwarancję bezpłatnego abonamentu za udział w akcji "szyba". Jeśli jednak faktycznie maile nie dotarły do Państwa, nie interesuje się Państwo z drugiej strony, co robiliśmy, to nie stanowi to obrony i uzasadnienia, i stanowi dowód braku zainteresowania i poważnego traktowania partnera biznesowego. Ponadto zgłaszanie sprawy do UOKiK stanowi dalsze konsekwencje, które ogólnie są przesłanką informacyjną, o tym, że czekają system rezerwacji trudności, które przyniosą ogromne zmiany na rynku turystycznym w Polsce. (Public Relation SARTWeb)   odpowiedz »

                • SART wystawia faktury.. 

                  [2013-01-23 16:32 94.158.237.*]

                  Sart to oszuści!   odpowiedz »

                  • SART wystawia faktury.. 

                    [2013-01-23 17:43 178.43.246.*]

                    SART znika z rynku, to ostatnie podrygi, aby uratować ten nędzny system. Maja nadzieję, że agenci utrzymaja to gówienko na powierzchni. Żegnamy i nie bedziemy żalować. Tak jak nikt nie będzie płakal po origami   odpowiedz »

                • SART wystawia faktury.. 

                  [2013-01-24 15:22 178.36.66.*]

                  To w takim razie nie lepiej było poczekać jeszcze z rok i wystawić FV od razu za 18 miesięcy ? Więcej kasy byście w ten sposób wyłudzili od naiwnych agentów. Część pewnie zapłaci, część nie ale z całą pewnością to już koniec firmy SART WEB. Taka postępowanie sprawdza się na krótką metę. Szybki zysk , a co potem? brak zaufania partnerów i upadłość.   odpowiedz »

                  • SART wystawia faktury.. 

                    [2013-01-25 10:41 83.4.173.*]

                    Podobny model zastosował Adriatyk, po 2 latach wysłał wezwania, jaki koniec - każdy przeczyta na ich stronie.
                    Tak swoją drogą w jakich godzinach Państwo SART-webie pracujecie i odbieracie telefony?   odpowiedz »

      • SART wystawia faktury.. 

        [2013-01-17 16:25 89.25.243.*]

        Na liście promocyjnej nie ma żadnego Organizatora Turystyki, ponieważ lista obejmowała wyłącznie promocję do końca czerwca 2012 roku. Po tym okresie zakończyliśmy kampanię promocyjną, umożliwiając udział w akcji "szyba" gwarantującej bezpłatny dostęp do systemu rezerwacji SART: http://www. agentcard. pl/pages/akcja-szyba Wprowadzenie opłaty gwarantowała umowa już od 2007 roku, jednakże zarząd systemu rezerwacji SARTweb zagwarantował lojalnym agentom turystyki dostęp do systemu rezerwacji bezpłatnie, tym agencjom, które biorą udział w akcji "szyba" - uczciwie i rzetelnie. (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-01-17 15:27 77.254.73.*]

      ehh wszyscy wszystkich chca wydymac... co za kraj, i dlaczego takie zlodziejskie oplaty za tak NĘDZNY system ?   odpowiedz »

      • SART wystawia faktury.. 

        [2013-01-17 16:15 89.25.243.*]

        Kwota za system obejmuje: dostęp do wszystkich organizatorów turystyki SART, wyszukiwarkę http://twoj-login.sart.net..pl za kwotę 50 zł netto. Porównywalne rozwiązania na rynku turystycznym kosztują dwukrotnie więcej. Jednocześnie lojalnie SARTweb umożliwia gwarancję bezpłatnego dostępu do systemu SARTweb pod warunkiem reklamy na witrynie agencji turystycznej organizatorów z systemu rezerwacji SARTweb i zdaniem naszej firmy jest to uczciwe podejście do tematu, gwarantujące rozwój wszystkim stronom, zmniejszając jednocześnie koszty i zwiększające sprzedaż wszystkich stron przedsięwzięcia, a w szczególności agencji turystycznej, która otrzymuje prowizję agencyjną za sprzedaż ofert turystycznych oraz punkty lojalnościowe, które można wymieniać na cenne nagrody: http://www.agentcard.pl/pages/nagrody (Public Relation SARTweb).   odpowiedz »

        • SART wystawia faktury.. 

          [2013-01-17 16:27 89.25.243.*]

          Twoja strona i wyszukiwarka SART: http://twoj-login.sart.net.pl (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

        • SART wystawia faktury.. 

          [2013-01-17 16:49 77.254.73.*]

          porównywalne rozwiązania? no chyba nie lałeś... proszę o zachowanie odrobiny powagi i nie pajacowanie...   odpowiedz »

          • SART wystawia faktury.. 

            [2013-01-17 17:06 89.25.243.*]

            Porównanie, proponujemy zakład i porównanie zrobić przy udziale biegłego do spraw informatyki, który oceni wartość tej usługi na rynku, biorąc za i przeciw. Prosimy o maila do naszego biura w celu zawarcia umowy zakładu. Naszym zdaniem usługa jest warta rynkowo dwukrotnie więcej, jednak ze względu na to, że cena usługi determinuje powszechny dostęp, uważamy, że kwota 50 zł netto jest kwotą bardzo konkurencyjną na rynku wyszukiwarek i portali turystycznych i umożliwia korzystanie wszystkim biurom z tej usługi. Wprowadzona akcja "szyba" umożliwia całkowicie bezpłatne korzystanie z tej usługi (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

          • SART wystawia faktury.. 

            [2013-01-17 17:13 89.25.243.*]

            Ustalmy porównywalne rozwiązania i ceny tych porównywalnych usług, w szczególności biorąc pod uwagę rynek polski i rynek światowy. Takie porównanie przydałoby się, aby móc oszacować wiarygodność i wartość naszej oferty, aby móc porównać działania lojalnościowe - czyli możliwość całkowicie bezpłatnego korzystania z takich możliwości przy warunku brania udziału w akcji "szyba". Poważne i rzetelne podejście do tematu współpracy, z nowymi możliwościami i akcjami promocyjnymi, bez ukrytych i zamaskowanych działań. Jednakże część agencji turystycznych nie skorzystała z akcji "szyba" podejmując koszty korzystania z systemu SARTweb zgodnie z zawartą umową współpracy. (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-01-17 15:45 77.237.11.*]

      To ja uprzejmie informuję system SART, że nie wyraziłam zgody na zmianę warunków umowy i niczego nie podpisywałam w związku z czym fakturę uważam za wystawioną bezpodstawnie i bezprawnie. Maile z informacjami to nie aneks. Więc SART próbuje zakombinować ale zawsze można rozwiązywac takie sprawy drogą sądową. BO MY AGENCI TEZ MAMY PRAWNIKÓW.   odpowiedz »

      • SART wystawia faktury.. 

        [2013-01-17 16:07 89.25.243.*]

        Maile informacyjne - nie dotyczyły aneksu, ponieważ umowa nie została zmieniona. Zakończyła się akcja promocyjna. Jednakże, aby lojalni agenci posiadali bezpłatny dostęp do systemu rezerwacji SARTweb uruchomiliśmy system lojalnościowy i akcję "szyba": http://www. agentcard. pl/pages/akcja-szyba PROSTE, MIŁE, PROFESJONALNE, LOJALNE. Jednakże cześć agencji turystycznych zdecydowała się nie promować organizatorów z systemu rezerwacji SART, a więc naruszając warunki systemu lojalnościowego i wybrali opcję płatną.(Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-01-17 16:32 83.7.107.*]

      Dostałyśmy informację, że aby mieć bezplatny dostęp do SARTa, wystarczy przystąpić do programu lojalnościowego. Przystąpiłyśmy, i co? I faktura. O akcji 'szyba' dowiaduję się z forum, a starałam się na bierząco śledzić informacje, które przychodziły na mail.   odpowiedz »

      • Przystąpienie do programu lojalnościowego 

        [2013-01-17 16:57 89.25.243.*]

        Witam serdecznie Szanownego Użytkownika Forum, przystąpienie do systemu lojalnościowego umożliwia zbieranie punktów i wymianę ich na nagrody. Elementem programu lojalnościowego jest również akcja "szyba" i Państwo decydują o tym, czy Chcecie do tej akcji przystąpić i mieć gwarancję bezpłatnego abonamentu, lub szacują Państwo dużą sprzedaż i wiedzą, że punkty lojalnościowe umożliwią pokrycie abonamentu i umożliwią uzyskanie dodatkowych pożytków w postaci nagród.
        O akcji "szyba można poczytać na stronie internetowej:
        http://www. agentcard. pl/pages/akcja-szyba
        Natomiast lista nagród dostępna jest na stronie:
        http://www.agentcard.pl/pages/nagrody

        z pozdrowieniami Public Relation SARTweb   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-01-17 17:34 83.11.228.*]

      to gwóźdź do trumny SARTa, jaki agent zechce mieć z nimi coś do czynienia po takiej oszukańczej akcji ?
      Akcja na poziomie tych wpisów do niemieckich książek internetowych za 900 euro rocznie   odpowiedz »

      • SART wystawia faktury.. 

        [2013-01-17 18:15 89.25.243.*]

        Akcja abolicji - możliwości innych rozwiązań i działań zmierzających do lojalnego rozwiązania trwała od lipca do końca grudnia, czyli 6 miesięcy. W tym okresie wiele biur podróży skorzystało z akcji "szyba" i ma gwarancję bezpłatnego abonamentu. Niestety część agencji turystycznych nie skorzystało z tej promocji świadomie. Jednakże prosimy o pisemne informacje, o tym, że informacja nie dotarła, że nie funkcjonował poczta elektroniczna, że nie zadzwonił SART z propozycją akcji "szyba", że nie doszedł SMS o akcji "szyba" - wszystkie takie wnioski pisemne rozpatrzymy indywidualnie. Jednakże ta akcja zmierza do aktywnej promocji organizatorów turystyki, do zwiększenia możliwości agencji turystycznych, aby zwiększyły swoją sprzedaż. GWÓŹDŹ DO TRUMNY ZOSTAŁ JUŻ WBITY W POŁOWIE ROKU, gdy działalność agencji turystycznej zamknęło ponad 800 podmiotów lub przepadło bez wieści. Porównywanie działań SART do akcji książek internetowych za 900 EUR jest niestosowne i nie ma logicznego związku. Co ciekawe nawiązuje do tego, że akcja ta jest oszukańcza. Nic podobnego, każdy agent ma prawo wyboru - reklamować 6 ofert organizatorów SARTweb mieć dostęp do systemu całkowicie bezpłatnie lub płacić abonament miesięczny. Nasz cel to promocja i ochrona interesów Organizatorów Turystyki pracujących w systemie SART i lojalnych Agencji Turystycznych. Dlatego warto przedstawić swoje argumenty i propozycje w sposób jasny i otwarty - agent turystyczny jest lojalny i promuje oferty turystyczne organizatorów i sprzedaje aktywnie - jest droga porozumienia i punktów lojalnościowych, które umożliwią uczciwe i rzetelne rozliczenie i pakt o współpracy, który przyniesie wszystkim stronom pożytki i rozwój. Mamy nadzieję, że złowieszcze hasła nie potwierdzą się, bo to oznacza koniec sieci agencyjnej i koniec małych i średnich organizatorów turystyki w Polsce i dominację wyłącznie zagranicznych podmiotów turystycznych, a tego chyba nikt z nas nie chce. Jesteśmy już poważnymi ludźmi i wiemy, co chcemy. Drzemie w nas patriotyzm i nadzieja oraz chęć osiągania dobrych celów. (Public Relaation SARTweb)   odpowiedz »

        • SART wystawia faktury.. 

          [2013-01-17 18:57 79.173.49.*]

          Cóż za stwierdzenia.
          Ja myślę, że w nas drzemać powinna przede wszystkim uczciwość.
          Uważam, że skoro wprowadzili Państwo opłaty za system - należało je wystawiać po każdym zakończonym okresie rozliczeniowym - czyli po miesiącu. Oczywiście będziecie tłumaczyć, że to program lojalnościowy i akcja promocyjna itp..
          Fakt jest taki, że wystawiacie faktury, za które nikt nie chce (słusznie) płacić. Gdybyście wystawili je po miesiącu - wszyscy by zapłacili 50 zł i coś zmienili (przystąpili do jakiegoś tam Waszego programu) lub po prostu wypowiedzieli umowę..
          Zagraliście bardzo nie fair.
          Nie dziwcie się zatem, że agenci mają pretensje i czują się oszukani.
          Opowiadanie tu przez Was o tym, że dzięki tej akcji promujecie mniejszych TO jakoś do mnie (i nie sądzę aby do kogokolwiek) przemawiało..
          Pozdrawiam i proszę szefostwu pogratulować pomysłu i dobrego samopoczucia.   odpowiedz »

          • SART wystawia faktury.. 

            [2013-01-17 19:33 89.25.243.*]

            Dokładnie mówimy o uczciwości. O tym, że od 1 lipca 2013 system SART jest płatny i każda agencja turystyczna została o tym fakcie poinformowana. Po miesiącu otrzymali Państwo informację o tym, jaki jest bilans rozliczeń oraz możliwość zmiany systemu rozliczeniowego. I tak co miesiąc informowaliśmy o tym fakcie. Pełna abolicja. Jeśli agencja turystyczna przystąpiła w grudniu do systemu lojalnościowego i akcji "szyba" - abonamenty wstecz zostały wszystkie anulowane. I tak samo w tym miesiącu w styczniu dla uczestników akcji "szyba" abonament zostanie anulowany. Oczywiście, jak Agencja Turystyczna nie chce płacić faktury, to jest możliwość zmiany systemu rozliczeniowego, w obecnym stanie. Jeśli Agencja Turystyczna udowodni, że nie postąpiliśmy fair play i ma podstawy do dalszych działań lojalnościowych to jesteśmy bardzo otwarci na wszelkie formy dalszej współpracy, rozliczeń i płatności. Jednakże w obecnym stanie wiedzy, świadomości, odpowiedzialności i rzetelności zrobiliśmy wszystko, co było w naszej mocy. Jeśli wybór rozliczenia okazał się niekorzystny i faktura za usługi nie satysfakcjonuje Państwa, trzeba to przedyskutować i znaleźć sensowne rozwiązanie, które będzie zadawało trzy strony: Agencję Turystyczną, Organizatora Turystyki i system rezerwacji SARTweb. Natomiast nie zadowala nas jednostronna niechęć i brak chęci znalezienia sensownego rozwiązania, o które zabiegamy u Agencji Turystycznych od miesięcy. Mając nadzieję na dalszą współpracę i dobre słowo życzę miłego wieczoru (Public Relation SARTweb).   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-01-17 20:03 89.73.84.*]

      Dlaczego są kasowane wypowiedzi????? Przeczytajcie w swoich umowach pkt 12 i 13a)   odpowiedz »

      • SART wystawia faktury.. 

        [2013-01-17 21:00 89.25.243.*]

        Witam, umowy nie są jednolite, ponieważ były zawierane w czasie od 2005 roku do 2012. Aktualna umowa znajduje się na stronie internetowej:
        http://www. sartweb. pl/docs/umowa_abonamentu_dla_uzytkownika _SART_WEB. pdf
        Większość umów zawiera informację o tym, że system będzie bezpłatny od 2006, 2007 roku, a po tym okresie może zmienić się.
        Jednocześnie prawo do abonamentu 0 zł, ma miejsce tylko w przypadku listy promocyjnej Organizatorów Turystyki SART, która 30 czerwca 2012 została zakończona. Po tym okresie wszyscy agenci byli zobowiązani do zapłaty abonamentu. Informacja o płatności za system SARTweb - abonamencie została wysłana do Agencji Turystycznych kiilkakrotnie. Co miesiąc Agencja Turystyczna otrzymywała raport miesięczny i stan konta ze wszelkimi pozostałymi informacjami. Wprowadzono dodatkowe usługi, w tym wyszukiwarkę dla agenta: http://twoj-login.sart.net.pl
        Jednocześnie wprowadziliśmy system lojalnościowy, aby agencje turystyczne, które chcą mieć gwarancję bezpłatnego dostępu do systemu rezerwacji SARTweb uczestniczą w akcji "szyba" i mają abonament za system rezerwacji SARTweb anulowany. Akcja "szyba" została wprowadzona w związku ze zmową agencji turystycznych, które reklamowały w okresie maj - czerwiec 2012 tylko kilka największych Organizatorów Turystyki, naruszając umowy agencyjne ze średnimi i małymi Organizatorami Turystyki - dotyczącymi rzetelnej informacji i reklamy ofert małych i średnich Organizatorów Turystyki w miejscu prowadzenia działalności Agencji Turystycznej. Za udział w akcji "szyba", czyli wywieszeniu 6 ofert Organizatorów Turystyki SART, system rezerwacji SARTweb jest w stanie - zagwarantować bezpłatny dostęp do systemu rezerwacji SARTweb - całkowicie anulować abonament miesięczny. Jednocześnie Klienci mają dostęp do szerszej oferty i są informowani o atrakcyjnych ofertach małych i średnich Organizatorów Turystyki. Mając na uwadze przyszłość małych i średnich Organizatorów Turystyki oraz przyszłość Agencji Turystycznych, które nieświadomie lub w zmowie, ograniczając dostęp do informacji i reklamy małych i średnich Organizatorów Turystyki doprowadzają do zaniku warstwy średnich Organizatorów Turystyki i ogromnej przewagi kilku największych Organizatorów Turystyki. Oczywiście te działania są niekorzystne dla Klientów, a w przyszłości dla Agencji Turystycznych, które nie będą potrzebne znanym i dużym markom turystycznym. Duże marki turystyczne tworząc własną sieć przedstawicielstw i doprowadzą do zaniku sieci małych biur agencyjnych. Jest bardzo mało czasu, aby odwrócić ten niekorzystny proces, ale fakty są takie i mając świadomość tego procesu system rezerwacji SARTweb zaproponował innowacyjne rozwiązanie - akcja "szyba", która umożliwi dostęp do szerszej informacji o średnich i małych Organizatorach Turystyki.   odpowiedz »

      • SART wystawia faktury.. 

        [2013-01-17 21:04 83.27.225.*]

        No i tak historia systemu SART się skończyła!
        Przecież ten system on paru miesięcy i tak jest martwy.
        Na koniec postanowili zrobi akcję 3500 agenci x abonament i na koniec się zarobi.   odpowiedz »

        • SART wystawia faktury.. 

          [2013-01-17 21:53 89.25.243.*]

          Drogi Przyjacielu z Wrocławia. System SART ma inne statystyki. Obecnie na rynku nie ma już 3500 agencji turystycznych. Jest dużo mniej. Większość biur ma dobrą sprzedaż. System opłat został wprowadzony w miesiącu lipiec 2012, a więc w szczycie sezonu turystycznego. Duża część agencji turystycznych, mając bardzo dobre wyniki w sprzedaży zdobyła punkty lojalnościowe, które może wymieniać na nagrody, w tym na zapłacenie abonamentów miesięcznych. Lista agencji turystycznych jest publikowana co miesiąc na stronie http://www.agentcard.pl/topagents
          Dlatego fakturami zostało obciążonych dużo mniej agencji turystycznych. Dużo biur agencyjnych cieszy się pierwszymi nagrodami otrzymanymi od systemu rezerwacji SARTWeb: smartfony, karty lojalnościowe, kwoty pieniężne, komputery, notebooki, akcesoria komputerowe, tablety, meble i inne cenne nagrody.
          Dlaczego system SART miałby być martwy? System jest stworzony dla Organizatorów Turystyki i dla Agencji Turystycznych, ale jeśli strony zdecydują, że jest niepotrzebny, to zrezygnują z systemu. Obecnie w systemie jest ponad 150 Organizatorów Turystyki i ponad 1200 agencji turystycznych. Ale jeśli strony biznesu B2B Agencje Turystyczne i Organizatorzy Turystyki zrezygnują z systemu wówczas tak jak inne systemy rezerwacyjne będzie służył jednemu podmiotowi. Jest konkurencja na rynku. Nikt nie trzyma nikogo za karę. Współpraca musi być korzystna i cenna dla wszystkich stron. Rozumiem rozgoryczenie tych co dostali faktury do zapłacenia. Może faktury przyszły w złym momencie, może 50 zł miesięcznie to nie duży koszt, ale poruszył. Może należy przedstawić propozycje, które zadowolą strony? Strategia systemu SARTweb jest jasna, każda agencja turystyczna została o tym fakcie powiadomiona wielokrotnie. Dlatego strona SARTweb jest chętna do negocjacji, do zadowolenia wszystkich stron, w szczególności Agencji Turystycznych i Organizatorów Turystyki. Istnieje wiele form i możliwości, które można dookreślić. Możemy wprowadzić system spółdzielczy, system centralny, system bezpłatny dla wszystkich uczestników, możemy też oczywiście dyskutować w sposób demokratyczny, tak, aby każda ze stron miała wpływ, jak ma funkcjonować system rezerwacji SARTweb, ale do rozmowy można brać tylko poważne osoby i poważne dyskusje, a nie takie subiektywne wypowiedzi Wrocławianina (Public Relation SARweb)   odpowiedz »

    • do szanownego Public Relaation SARTweb 

      [2013-01-17 23:42 178.180.157.*]

      Witam Państwa.
      W umowie w punkcie 12 zapisane jest, iż ustalony został abonament na poziomie 0 zł, co moim zdaniem całą sprawę załatwia. Punkt 13 i jakieś podpunkty nie mogą mieć już znaczenia, gdyż w poprzednim punkcie stoi, iż opłata wynosi 0zł.
      Sartwebie - proszę powiedzieć - dlaczego agenci się tu teraz buntują i mają do Was pretensje? Uważacie, że postąpiliście dobrze i fair? Skąd zatem ten wątek na forum? Skąd wątpliwości agentów?
      Proszę się chwilkę zastanowić.
      Informacja mailowa wysyłana przez Państwa oraz kontakt telefoniczny (automat) z biurami agencyjnymi to nie odpowiedni kanał do informowaniu o zmianach tak istotnych. W wielu agencjach właściciel nie pracuje osobiście, nie odbiera telefonów i nie przegląda maili - zwłaszcza wysyłanych przez - proszę wybaczyć - system rezerwacyjny na co dzień nie używany.
      O tak istotnych zmianach wszyscy, zawsze informują aneksami, listami poleconymi itp. Państwo postanowiliście wysłać mail (mało moim skromnym zdaniem czytelny - dla osób, które pracują, a nie zajmują się tylko studiowaniem poczty wysyłanej przez operatorów systemu rezerwacyjnego - mało używanego).
      Taki sposób informowania uważam za co najmniej niewystarczający i mogący doprowadzić właśnie do takich nieporozumień - jakie mamy w tej chwili.
      Szanowni Państwo,
      Uważam, że wystawienie faktur dopiero po 6 miesiącach to także bardzo niemiłe zagranie. Dlaczego faktury nie zostały wystawiane z miesiąca na miesiąc?
      Cała Państwa dyskusja o programie szyba i programie lojalnościowym wydaje mi się mało przekonywująca. Z Państwa strony jedyne, co wynika to to, że można dokonać zakupu dosłownie wszystkiego po cenach w miarę rynkowych. Z programu lojalnościowego i nagród zrobiliście Państwo sklep online.
      Uważam całe posunięcie za żałosne i zupełnie niepotrzebne.
      Jeśli - jak Państwo piszą działać chcieliście w imieniu małych i średnich TO mogliście to zrobić w sposób nie uderzający w agenta - wystarczyło wysłać informację listem poleconym w postaci aneksu lub po prostu napisać maila o tytule UWAGA - WPROWADZAMY OPŁATY ZA SYSTEM SART.
      Z góry dziękuję za odpowiedź, która i tak nie wiele mi da.
      Ja osobiście czuję się przez Państwa oszukany i wprowadzony w błąd. Nie zamierzam w Państwem dalej współpracować - a szkoda. Szkoda nie tylko dla mnie, ale dla tych wszystkich małych i średnich TO, których tak wspierać chcieliście.
      Mam nadzieję, że udało Wam się tą akcją osiągnąć zamierzony cel - jakikolwiek on by nie był. Bo ja (to tylko moje zdanie) nie wierzę, że celem tej akcji było promowanie małych TO.
      Pozdrawiam
      Wasz były Partner.
      PS
      Proszę nie fatygować się ze sprawdzaniem IP (używam proxy).   odpowiedz »

      • do szanownego Public Relaation SARTweb 

        [2013-01-18 08:48 89.73.84.*]

        Zgadzam się w 100%, te 2 punkty wzajemnie się wykluczają.
        A zasypywanie mailami w stylu dołącz do naszego programu lojalnościowego to lekka przesada, czy jesteście systemem rezerwacyjnym czy czymś w stylu payback?
        Widać że zmiany zaszkodziły, chociażby dlatego że co najmniej kilka TO przestało korzystać z Państwa usług, wybierają inne systemy.   odpowiedz »

        • SARTweb jest systemem rezerwacyjnym i systemem lojalnościowym 

          [2013-01-18 11:23 89.25.243.*]

          SARTweb oczywiście jest systemem rezerwacyjnym i systemem lojalnościowym. Jak wiecie drodzy Agenci SARTweb jest bezpłatny dla lojalnych agencji turystycznych. Nie jesteśmy w zmowie z innymi systemami rezerwacyjnymi. Ale jak wiecie konkurencyjne systemy rezerwacyjne wprowadziły dla Was opłaty za udział w systemie rezerwacyjnym, z opłatą zmniejszającą się za każdą rezerwację - czyli systemem lojalnościowym. Więc jak widzicie tym samym inne systemy rezerwacyjne zmuszając Was do lojalności powodowały, że sprzedaż przez system SARTweb była dla Was mniej opłacalna, bardziej opłacało się Wam rezerwować przez nakładkę.Ze względu na to, że nasz system SARTweb był do 30 czerwca 2012 całkowicie bezpłatnie, nie było żadnych wymagań stawianych Agencji Turystycznej, nie było też wymagań lojalnościowych. Dlatego wprowadzając 1 lipca 2012 system lojalnościowy oraz to, że lista Organizatorów Turystyki promocyjna została zamknięta w związku z brakiem lojalności Agencji Turystycznych wobec małych i średnich Organizatorów, po zapoznaniu się z rynkiem wprowadziliśmy - akcję "szyba", aby dla Agencji Turystycznych, które reklamują małych i średnich Organizatorów - zachować gwarancję bezpłatnego systemu rezerwacji, a więc bez żadnych wymagań, tyczek z limitem rezerwacji lub zmniejszającym się abonamentem za dokonane rezerwacje. Czysto, jasno i w sposób fair play. Jednakże część biur stwierdziła, że prowadzi działalność wyłącznie przez Internet, dlatego wprowadziliśmy modyfikację i każda agencja za umieszczenie ofert promowanych na stronie internetowej też została objęta akcją "szyba". Dla tych, którzy nie mogą brać udział w akcji "szyba", bo mają zabronione przez franczyzodawcę zaproponowaliśmy limit obrotu miesięcznego 6000 zł, a dla tych co sprzedają tylko weekendy 6 rezerwacji miesięcznie. Dlatego czytając, te wpisy na forum, możemy odpowiadać i bronić swojego stanowiska uczciwie. (Public Relation SARTWeb)   odpowiedz »

          • SARTweb jest systemem rezerwacyjnym i systemem lojalnościowym 

            [2013-01-18 11:34 83.4.129.*]

            Wszystko się zgadza, tylko podpisując umowę z innymi systemami, jasno i czytelnie jest napisane że płacimy tyle a tyle. W Państwa umowie jest zapis 0 pln za korzystanie z listy promocyjnej , natomiast nie ma podanej daty zakończenia promocji.   odpowiedz »

          • Agent jest lojalny wobec Klienta, a nie systemu SART 

            [2013-01-18 11:44 213.158.217.*]

            Co to znaczy lojalna agencja systemie SARTweb?
            Agencja turystyczna zajmuje się sprzedażą imprez turystycznych swoim Klientom. Zajmuje się obsługą swoich Klientów i tylko wobec Klientów Agent ma być lojalny. Agent nie będzie lojalny wobec Was i Waszego systemu. Jesteście tylko systemem rezerwacyjnym - choć już zaczynam w to wątpić.
            Nie możecie pisać, ze SART jest dla lojalnych wobec siebie.. Nie macie praw wymagać tego od Agenta. Agent działa w swoim dobrym imieniu i dbając o swojego Klienta. Agent zawsze poleca najlepsze z jego punktu widzenia oferty dla Klienta. Agent dba o to, aby Klient do niego wrócił i był zadowolony z tego, co mu agent zaoferował. Jeśli ktoś sprzedaje przez SART to tylko dlatego, że ma Klientów, którzy potrzebują takiej oferty, a nie dlatego, że system SART oferuje jakiś program lojalnościowy. Skąd Wy się urwaliście? O czym w ogóle mówicie?
            Agent działa dla Klienta - nie dla systemu SART.   odpowiedz »

            • Agent ma prawo być lojalnym SARTweb i dobrym sprzedawcą 

              [2013-01-22 12:31 89.25.243.*]

              Z wypowiedzi Forumowicza widać, że Pan(i) nie do końca rozumie funkcję Agenta. O tej funkcji, której pisze Forumowicz - jest to funkcja Pośrednika Turystycznego. Agencja Turystyczna występuje w imieniu Organizatora Turystyki i zgodnie z umowami agencyjnymi jest zobowiązana do aktywnej reklamy ofert tychże Organizatorów. Ale jeśli ta wiedza przydała się, i zmieni spojrzenie na problem, mam nadzieję, że moja odpowiedź przyda się. Jak mają Klienci wiedzieć, że jest taka ciekawa oferta Organizatorów Turystyki z systemu SARTweb u Agenta, jeśli Agent nie reklamuje ich. Ciekawe... Agent ma być lojalny wobec Organizatora Turystyki, tak samo wobec systemu rezerwacji SARTweb. System rezerwacji SARTweb jest lojalny wobec Agencji Turystycznych i wynagradza też Agencje Turystycznej za takie lojalne działania. Prawo do lojalności, to prawo etyki biznesowej, ale biorąc pod uwagę rok 2012, byliśmy skłonni wprowadzić opłaty i program lojalnościowy, aby konkurować właśnie z brakiem lojalności ze strony Agencji Turystycznej. Nie trzeba być lojalnym wystarczy, sprzedawać: 6000 zł obrotu miesięcznie, albo 6 rezerwacji. Agent działa dla Klienta, ale Klient kupuje ten towar i usługi, które mu Agent zaoferuje i Agent ma prawo do wolnego wyboru i oferowania ofert wielu Organizatorów Turystyki, aby być konkurencyjnym. Aby nie mijać się w działaniach warto przemyśleć te wszystkie za i przeciw. (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

        • Zmiany w SARTweb, a Organizatorzy, którzy przestali korzystać 

          [2013-01-18 11:31 89.25.243.*]

          W 2012 roku z systemu SARTweb zrezygnowało biuro Matimpex. Od umowy odstąpiliśmy z biurem OKservices Travel i biurem Regent, o czym informowaliśmy o tym fakcie w komunikacie mailowym. W 2012 roku do systemu SARTweb pozyskaliśmy 18 Organizatorów Turystyki. Jeden Organizator Turystyki - Matiworld naruszając warunki gwarancji ubezpieczeniowej został odłączony od systemu rezerwacji SARTweb. Kilka podmiotów turystycznych zakończyło działalność, tj. 6, z czego 4 przeorganizowały się w nowe podmioty. Biorąc pod uwagę te statystyki i trudny rynek turystyczny, zwłaszcza sytuację trudną Organizatorów Turystyki w związku z zapaścią sprzedaży system rezerwacji SARTweb jest usatysfakcjonowany z wyników współpracy (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

      • Umowa, a opłata, dla lojalnych agentów system jest bezpłatny 

        [2013-01-18 11:36 89.25.243.*]

        Umowa nie zmieniła się. Zakończyliśmy 30 czerwca 2012 listę promocyjną Organizatorów Turystyki. Dlatego opłata wymieniona w umowie stała się zasadna. Dodatkowo wprowadziliśmy program lojalnościowy i akcję "szyba", która dalej gwarantuje bezpłatny abonament. (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

      • Dlaczego Agenci buntują się i mają pretensję? 

        [2013-01-18 11:43 89.25.243.*]

        Dlatego, że system SARTweb wymaga lojalności. I od 1 lipca 2012 Agenci mają drobne zobowiązania 6 rezerwacji lub 6000 zł obrotu. Jednakże najbardziej buntują się, ponieważ rezerwując przez SARTweb nie mogą odrobić "pańszczyzny" w innych systemach rezerwacyjnych.
        Dlatego widząc, jak ciężką sytuację mają agencje turystyczne, wprowadziliśmy akcję "szyba" - gwarancję bezpłatnego abonamentu SARTweb.
        Dlatego w dobie konkurencyjnych działań i zobowiązań "pańszczyźnianych" uważamy, że postąpiliśmy dobrze i fair play. Jednak z wypowiedzi Forumowicza wnioskujemy, że Państwa Agencja Turystyczna nie przystąpiła do akcji "szyba", dlatego informujemy, że mogą Państwo przystąpić do akcji "szyba" w tym miesiącu i mieć od teraz dostęp do systemu rezerwacji SARTweb - gwarantowany bezpłatny. (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

      • Dlaczego faktury zostały wystawione po 6 miesiącach? 

        [2013-01-18 12:13 89.25.243.*]

        System rezerwacji SARTweb, informował w wielu komunikatach, że lista promocyjna Organizatorów Turystyki została zakończona i system SARTweb od 1 lipca 2012 jest płatny 50 zł miesięcznie. Jednak są ścieżki lojalnościowe, dzięki którym system rezerwacji SARtweb dalej może być bezpłatny.
        1 ścieżka
        Mam portal turystyczny i nie płacę abonamentu za system SARTweb
        2 ścieżka
        Jestem Organizatorem Turystyki i płacę abonamentu jako agencja za system SARTweb
        3 ścieżka
        Robię obrót miesięczny 6000 zł !!!!
        4 ścieżka
        Robię 6 rezerwacji w miesiącu
        5 ścieżka
        Przystępuję do akcji "szyba" i mam gwarancję bezpłatnego abonamentu SARTweb
        6 miesięcy prowadziliśmy akcję informacyjną i promocyjną. Na wielu stronach systemu rezerwacji, wiele maili i komunikatów wyszło do Agencji Turystycznych. Dzwoniliśmy i informowaliśmy pracowników Agencji Turystycznej, o tym, że lista promocyjna Organizatorów jest zakończona. Po 6 miesiącach akcji informacyjnej podsumowaliśmy punkty i je konwertowaliśmy zgodnie z umową na abonamenty systemu SARTweb, a w przypadku braku wyników w sprzedaży na faktury za utrzymanie abonamentu systemu SARTweb. Faktury nie zostały wystawione wcześniej, ponieważ był okres abolicji, i każda agencja turystyczna, która wzięła udział w akcji "szyba" miała abonament wstecz anulowany, nawet za poprzednie miesiące. Akcję zakończyliśmy 31 grudnia 2012.
        Jedynym powodem tak długiego okresu rozliczeniowego była działalność w celu wykazania naszej rzetelności, gry fair play i możliwości opieszałości ze strony Agencji Turystycznej. Ale fakty są takie, że nieprzystąpienie do akcji lub ścieżki związane jest z płatnością - abonamentem dostępu do systemu rezerwacji SARTweb.   odpowiedz »

      • Sklep z nagrodami dla lojalnych Agencji 

        [2013-01-18 12:37 89.25.243.*]

        Z dniem 1 lipca wprowadziliśmy system lojalnościowy, który umożliwia zbieranie punktów lojalnościowych. 1 zł obrotu to 1 punkt lojalnościowy. Za punkty lojalnościowe można nabywać nagrody, między innymi telefony SMARTFON do bezpłatnych rozmów pomiędzy Agencjami Turystycznymi i Organizatorami Turystyki. Agencja ma również wymiany punktów lojalnościowych na punkty zwykłe i zakupu za te punkty towarów i usług obejmujących ponad 22 tysiące artykułów po cenach rynkowych. Jest to dodatkowy argument, aby dokonywać rezerwacji online przez system rezerwacji SARTweb   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-01-18 00:45 87.207.110.*]

      podpisaliśmy umowę ze względu na jednego małego nie wartego w rezultacie fatygi jak się okazuje TO na system sartweb i nikt nas wtedy nie informował o formie płatności co kilka miesięcy. W umowie również taki zapis nie widnieje. Uważam, że takie księgowanie i rozliczanie wedle własnego widzi mi się jest do podważenia, bo ewidentnie jest to działanie na szkodę Partnera handlowego w tym wypadku wielu Agentów.
      Chcąc więcej zarobić trzeba było zafakturować Agencje symbolicznie po 1zł z jasną informacją przesłaną w formie Aneksu a nie automatycznych spamów że od stycznia 2013 opłata za korzystanie z systemu będzie w wysokości ... zł myślę że więcej byście zyskali niż obecnie stracicie bo spokojnie bez systemu sartweb można sobie nieźle poradzić.   odpowiedz »

      • SARTweb jest bezplatny dla lojalnych Agentów 

        [2013-01-18 11:05 89.25.243.*]

        Witam, system rezerwacji SART daje możliwość dostępu za pomocą jednego loginu do wszystkich Organizatorów Turystyki, nie ma żadnych ograniczeń, nie ma również żadnych wymagań, aby współpracować z wszystkimi Organizatorami. Agent sam decyduje i wybiera. Jeśli współpraca obejmuje tylko jednego Organizatora Turystyki, nie stoi nic na przeszkodzie. System SART dla lojalnego Agenta tego Organizatora jest całkowicie bezpłatny pod warunkiem udziału w akcji "szyba". Proste i przejrzyste. (PUblic Relation SARTweb)   odpowiedz »

        • SARTweb jest bezplatny dla lojalnych Agentów 

          [2013-01-18 11:37 213.158.217.*]

          SART webie - właśnie o to chodzi, że nie jasne i wcale nie przejrzyste.
          Spam, który wysyłaliście z informacją o jakimś programie lojalnościowym - wybaczcie nikogo nie interesował. Bo naszym celem jest kontakt z TO i Klientem, a nie zajmowanie się systemem rezerwacyjnym. Żaden inny system rezerwacyjny nie ingeruje w taki sposób w pracę agencji jak Wy.. To nie jest nam do niczego potrzebne. Przeszkadzacie.
          Musicie to zrozumieć.
          Wiele maili, które wysyłaliście to zwykły spam, który często był właśnie tak traktowany przez nasze programy pocztowe. Podobnie jak dzwoniące automaty...
          Nie wyobrażam sobie, że tak można informować o tak istotnych zmianach.
          Nie jesteście niczym więcej jak systemem rezerwacyjnym. Agent skupia się na obsłudze Klienta i kontakcie z TO. Nie interesuje go system rezerwacyjny. System ma być i działać. Jeśli są za niego wprowadzane opłaty - należało to jasno określić i wystawiać faktury CO MIESIĄC.
          Nie Piszcie o akcji szyba czy o wielu mailach - bo to nie jest jasna informacja. Jasna informacja to taka, która wiąże się z tym, że jeśli nie zgodzimy się na zmianę warunków to umowa wygasa. Tak to działa w cywilizowanym świecie. Jeśli Wasza umowa pozwalała (Waszym zdaniem) na wprowadzenie opłat tak po prostu - proszę wybaczyć - źle skonstruowaliście umowę, a ja oczywiście żałuję, że ją podpisałem. Oczywiście do głowy by mi nie przyszło w momencie, gdy podpisywałem umowę o korzystanie z systemu, że coś takiego może się stać.
          Po prostu Wam zaufałem, a Wy to skrzętnie wykorzystaliście.
          Twierdzę jednak, że punkt 12, w którym mowa jest o wynagrodzeniu 0 zł za korzystanie z systemu sprawę załatwia i nie macie podstaw do wystawiania faktury.
          Mówicie, że mamy coś Wam udowadniać, pisać pisma i Zarząd Wasz będzie to analizował.
          Mylicie pojęcia - jesteście tylko systemem rezerwacyjnym, z którego przez program lojalnościowy zrobiliście bazarek, sklep internetowy, w którym mogę kupić, np. baterię do umywalki.
          Nie naszą rolą i celem naszej działalności jako agentów jest z Wami dyskutować. Wy jesteście od nas zależni i na nas zarabiacie.
          Postąpiliście bardzo nie fair i z tego względu nie liczcie na to, że ktoś będzie się z Wami liczył.
          Powtarzam po raz kolejny - informowanie SPAMEM o jakimś programie lojalnościowym i ukrywanie w mailu informacji o wprowadzeniu opłat jest po prostu nieetyczne. Programy pocztowe przechwytują tego typu wiadomości i po prostu je niwelują.
          Tak się nie robi. Wierzcie mi, nikt nie będzie już używał systemu SART (jak to miało miejsce jeszcze 2-3 lata temu) do wyszukiwania imprez i to tylko przez Waszą arogancję.
          Ktoś tu coś napisał o UOKiK.. Jeśli on tego nie zgłosi - ja to zrobię.   odpowiedz »

          • Polityka systemu SARTweb jest jasna 

            [2013-01-18 11:55 89.25.243.*]

            Polityka systemu SARTweb jest jasna i oczywista. Przejrzystość działań od początku. Forumowicz pisze, że nie interesował się, tłumacząc,że jego celem jest kontakt z Touroperatorem i z Klientem. Nie interesuje Forumowicza zajmowanie się systemem rezerwacji. To właśnie jest powodem flustracji. System rezerwacji SARTweb nie przeszkadza. System rezerwacji SARTweb wspomaga dwie strony akcji: Touroperatora i Agenta. Tłumaczenie, że nasze maile docierały do spamu jest podstawą do negocjacji, ale jeśli druga strona nie widzi korzyści z rozmowy i właśnie takich wyjaśnień Forumowicza, o tym,że system SARTweb: "przeszkadza", "maile z systemu SARTweb to spam" to trudno znaleźć wspólny mianownik.   odpowiedz »

            • SARTweb - już go nie lubię - ale śmieję się! 

              [2013-01-18 20:39 178.180.43.*]

              SARTwebie - nie jesteście takim dla mnie problemem abyście byli w stanie doprowadzić mnie do frustracji (bo tak to się pisze).
              Śmieję się z Was i Waszego zaklinania rzeczywistości.
              Cały sztab od rana do nocy pisze na tym forum jak nawiedzeni o akcji szyba - tak teraz już wszyscy wiemy, że SART to szyba..
              Szyba jest wielka i olbrzymia.
              Agenci są oczywiście sami sobie winni, że nie zwracają uwagi na takiego potentata jak SART i nie czytają z uwagą od deski do deski każdego maila, który wysyłacie. Oczywiście, że cała sytuacja z wystawieniem teraz faktur za 6 miesięcy jest winą tylko i wyłącznie agencji.
              Bo przecież Wy zrobiliście wszystko.
              Eh..
              Cóż pozostaję - widzę, że z Wami nie da się tu dyskutować i nie ma to sensu (AKCJA SZYBA).
              Nie jesteście ważni. Nie mam problemu aby wywalić w błoto 400zł.. Ale wolę to dać na orkiestrę świątecznej pomocy niż dać to Wam.
              Więc nie zapłacę. Mam prawników - bawcie się dobrze. Nie mam zamiaru pisać do Was o jakieś umorzenie faktury.. Bo jej po prostu nie uznaję. :)
              I śmieję się z Was i z metod działania.
              Nie zapomnijcie o akcji szyba   odpowiedz »

              • Śmiech to zdrowie, a SARTweb che aby Agencje śmiały się 

                [2013-01-22 12:17 89.25.243.*]

                Witam Forumowicza, przyznaję, o literówce FRUSTRACJA, dziękuję za tą cenną uwagę. Na forum działam sam, żaden sztab (...ale uśmiałem się z tej wypowiedzi), żadna ekipa specjalna, po prostu jeden człowiek z SARTweb, który stara się na bieżąco informować o sytuacji, o możliwościach rozwiązania pewnych kwestii. Cieszę się, że jest Forumowicz, który śmieje się, ale dlaczego właśnie z mojego pisania. Dlaczego z akcji szyba? Bo właśnie to akcja " szyba" jest tak wielka i olbrzymia. I to cieszy nas. Ale mnie nie cieszy, że Forumowicz chce płacić, zamiast reklamować Organizatorów Turystyki z systemu rezerwacji SART. To że system SART nie jest ważny, nie oznacza, że należy FRUSTROWAĆ SIĘ. Umorzenie - nie mamy takiej opcji, mamy możliwość tylko lojalnej akcji "szyba" i zawarcia stosownej ugody. Istnieje możliwość również kontaktu Państwa Prawników i zawarcia porozumienia. Prosimy o przemyślenia prowadzonej przez system rezerwacji SARTweb akcji i podjęcie pozytywnej decyzji o udziale, niż negowaniu, które nie prowadzi do wyjścia. Dlatego przystępując do akcji "szyba" możemy CIESZYĆ SIĘ RAZEM - Agencje Turystyczne nie płacą za abonament SARTweb, a SARTweb ma reklamę sześciu Organizatorów Turystyki z systemu rezerwacji SART - u Państwa na szybie. (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

          • System SARTweb zależny od Touroperatorów i Agentów 

            [2013-01-18 12:00 89.25.243.*]

            Oczywiście, wypowiedź Forumowicza dotycząca zależności od Agenta i Organizatora jest prawdziwa. Jednakże, cytują: "i na nas zarabiacie" już nie jest prawdziwa, ponieważ nie zarabiamy na Agencjach Turystycznych. Agencje turystyczne - od 1 lipca 2012 - lojalne, czyli biorące udział w akcji "szyba" mają dostęp do systemu rezerwacji SARTweb całkowicie bezpłatnie. Naszym zdaniem Forumowicz albo myli systemy rezerwacyjne, twierdząc, że zarabiamy, że nie jesteśmy fair play, albo prowadzi politykę dezinformacyjną (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

          • UOKiK a umowa z SARTweb 

            [2013-01-18 12:23 89.25.243.*]

            Nawiązywanie do rozpatrywania umowy przez UOKik jest grą nie fair play. Sami Państwo znają i wiedzą, jakie korzyści i możliwości daje UOKiK. Wzywanie urzędu do rozpatrzenia problemu umowy z systemem rezerwacji SARTweb to podejście do tematu skandaliczne. My wychodzimy do Was z propozycją lojalnościową, rozwiązywania wszelkich Waszych wątpliwości, a w wypowiedzi Forumowicza jest jad, który spowoduje, że wycofując się z systemu lojalnościowego i systemu rezerwacyjnego SARTWeb, wszystkie inne systemy rezerwacyjne staną się płatne dla tego Agenta Turystycznego. Ale widząc rolę Forumowicza można podejrzewać, że albo nie rozumie roli UOKiK i umowy z systemem rezerwacji SARTweb, albo prowadzi działania zastraszające, co nie jest zgodne z prawem.   odpowiedz »

          • Zaufanie Agencji do systemu SARTweb 

            [2013-01-18 12:32 89.25.243.*]

            Mając na uwadze zaufanie Agenta do systemu SARTweb i mając na uwadze ogólnie inne Agencje Turystyczne, niż tylko Forumowicza uprzejmie informujemy, że jeżeli zachodzi fakt, że informacja o warunkach nie dotarła do Państwa, zignorowali Państwo tą informację nie stoi nic na przeszkodzie, aby korzystać dalej z systemu rezerwacji SARTweb, biorąc udział w akcji "szyba". Jednocześnie Zarząd Spółki SARTweb rozpatrzy indywidualnie takie sytuacje, w których niewłaściwie skonfigurowane skrzynki pocztowe lub filtry antyspamowe operatorów usług poczty mailowej mogły przyczynić się do podważenia naszego zaufania i znajdziemy wspólnie rozwiązania, takie, które nie będą podnosić zaufania Agencji Turystycznej wobec systemu rezerwacji SARTweb. Ale kategorycznie nie możemy zaakceptować całkowitej ignorancji Forumowicza. Postawa Forumowicza wymaga przemyślenia i zmiany stanowiska i powrócenia do negocjacji lub całkowitego zarzucenia dalszej współpracy przez Forumowicza z systemem rezerwacji SARTweb (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

          • SARTweb jest bezplatny dla lojalnych Agentów 

            [2013-01-31 21:24 83.22.150.*]

            Witam
            Zapłacicie za fakturę czy jak większość wyrzucicie ją poprostu do kosza informując przy okazji UOKiK ??   odpowiedz »

            • SARTweb jest bezplatny dla lojalnych Agentów 

              [2013-02-01 09:58 87.207.110.*]

              oczywiście fakturę wysyłamy z pismem do UOKiK i tak powinni zrobić wszyscy zainwestować jeszcze w kopertę i znaczek pocztowy   odpowiedz »

      • SARTweb informował od 1 lipca o warunkach współpracy lojalnej 

        [2013-01-18 11:08 89.25.243.*]

        SARTweb od 1 lipca 2012 informował w wielu mailach o warunkach współpracy, o akcji "szyba". Jeśli jednak biuro agencyjne, udowodni, że nie otrzymało takiej informacji drogą mailową, ani żadną inną drogą, w wielu komunikatach to oczywiście jest droga do porozumienia, do dalszej współpracy, na warunkach, które są dzięki temu forum bardziej oczywiste i jasne (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

    • czemu nie co miesiąc? 

      [2013-01-18 12:48 79.173.49.*]

      Pomijając całą tu dyskusję..
      Proszę powiedzieć - dlaczego faktury nie zostały wystawiane co miesiąc?   odpowiedz »

      • Dlaczego faktury zostały wystawione po 6 miesiącach? 

        [2013-01-18 14:44 89.25.243.*]

        System rezerwacji SARTweb, informował w wielu komunikatach, że lista promocyjna Organizatorów Turystyki została zakończona i system SARTweb od 1 lipca 2012 jest płatny 50 zł miesięcznie. Jednak są ścieżki lojalnościowe, dzięki którym system rezerwacji SARtweb dalej może być bezpłatny.

        1 ścieżka
        Mam portal turystyczny i nie płacę abonamentu za system SARTweb

        2 ścieżka
        Jestem Organizatorem Turystyki i nie płacę abonamentu jako agencja za system SARTweb

        3 ścieżka
        Robię obrót miesięczny 6000 zł !!!!

        4 ścieżka
        Robię 6 rezerwacji w miesiącu

        5 ścieżka
        Przystępuję do akcji "szyba" i mam gwarancję bezpłatnego abonamentu SARTweb

        6 miesięcy prowadziliśmy akcję informacyjną i promocyjną. Na wielu stronach systemu rezerwacji, wiele maili i komunikatów wyszło do Agencji Turystycznych. Dzwoniliśmy i informowaliśmy pracowników Agencji Turystycznej, o tym, że lista promocyjna Organizatorów jest zakończona. Po 6 miesiącach akcji informacyjnej podsumowaliśmy punkty i je konwertowaliśmy zgodnie z umową na abonamenty systemu SARTweb, a w przypadku braku wyników w sprzedaży na faktury za utrzymanie abonamentu systemu SARTweb. Faktury nie zostały wystawione wcześniej, ponieważ był okres abolicji, i każda agencja turystyczna, która wzięła udział w akcji "szyba" miała abonament wstecz anulowany, nawet za poprzednie miesiące. Akcję zakończyliśmy 31 grudnia 2012.
        Jedynym powodem tak długiego okresu rozliczeniowego była działalność w celu wykazania naszej rzetelności, gry fair play i możliwości opieszałości ze strony Agencji Turystycznej. Ale fakty są takie, że nie przystąpienie do akcji lub ścieżki związane jest z płatnością - abonamentem dostępu do systemu rezerwacji SARTweb. (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

        • Dlaczego faktury zostały wystawione po 6 miesiącach? 

          [2013-01-18 17:04 83.25.124.*]

          dlaczego piszecie o telefonicznym informowaniu pracowników agencji ? czy żeby umowa była ważna powinien poinformowany być właściciel biura ? czy uważacie, że taki sposób informowania ma szansę przed sądem czy uokik ?   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-01-18 13:44 46.112.202.*]

      Zgodnie z umową wszelkie zmiany dokonywane w jej treści powinny odbywać się na piśmie pod rygorem nieważności. Ja niczego nie podpisywałam i nie zgadzałam się na żadne zmiany a informowanie agenta o tak ważnych zmianach w formie maila jest po prostu kpiną.   odpowiedz »

      • Umowa nie uległa zmianie, Agencja korzystała bezpłatnie bo... 

        [2013-01-18 18:19 89.25.243.*]

        Umowa nie uległa zmianie, Agencja korzystała bezpłatnie, bo w celu zmniejszenia abonamentu do 0 zł, służyła do tego celu lista promocyjna Organizatorów Turystyki SART, które z dniem 30 czerwiec 2012 została zakończona, i tym samym Agencja była zobowiązana od 1 lipca płacić za system 50 zł netto. Aby jednak umożliwić dalszą eksploatację systemu rezerwacji na warunkach lojalnościowych uruchomiono akcję: 6 rezerwacji w miesiącu, 6000 zł obrotu miesięcznie lub gwarancję bezpłatnego abonamentu pod warunkiem udziału w akcji "szyba" - najbardziej popularnym rozwiązaniem i pewnym. Akcja rozciągnęła się do końca grudnia, umożliwiając abolicję wstecz. Agencje Turystyczne zostały kilkadziesiąt razy poinformowane pocztą elektroniczną oraz kilkanaście razy telefonicznie przez Konsultanta oraz kilka razy przez automat telefoniczny. (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

        • Umowa nie uległa zmianie, Agencja korzystała bezpłatnie bo... 

          [2013-01-19 13:44 212.67.159.*]

          Każda zmiana wg umowy powinna być wprowadzona na piśmie. Zadne pismo do mnie nie wplynelo, niczego nie podpisywalam, nikt do mnie nie dzwonil a maile nie sa podstawa do wystawiania faktur za cos z czego sie nie korzysta.   odpowiedz »

          • Umowa nie uległa zmianie, Agencja korzystała bezpłatnie bo... 

            [2013-01-21 21:50 37.225.196.*]

            do nas tez nikt nie dzwonił i nie informował nas to jest jakas kpina   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-01-18 17:43 83.10.11.*]

      a co jak ktoś zamknął działalność gospodarczą pół roku wcześniej? poszły maile i list?   odpowiedz »

      • Biuro zamknęło działalność i otrzymało fakturę 

        [2013-01-18 18:10 89.25.243.*]

        Jest oczywiste, że jeśli biuro nie wypowiedziało umowy i nie zgłosiło nam, że zamknęło działalność lub nie zgłosiło tego faktu z urzędzie, umowa obowiązuje i płatność jest wymagana. Jednakże Zarząd spółki na podstawie takiej informacji oraz uzasadnienia trudnej sytuacji i indywidualnej formie pisemnej podejmie pisemnie decyzję w takich przypadkach lub pozostawi bez oddzewu. (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

    • SARTWEB free dla agencji 

      [2013-01-18 18:23 89.25.243.*]

      Najważniejsze przesłanie noworoczne - system SARTweb jest bezpłatny dla lojalnych Agencji Turystycznych, które uczestniczą w akcji "szyba", jest bezpłatny dla tych Agencji, które wykonają 6 rezerwacji potwierdzonych, jest bezpłatnie dla tych Agencji, które osiągną obrót 6000 zł (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

      • SARTWEB free dla agencji 

        [2013-01-18 18:26 83.10.11.*]

        a co jak ktoś zamknął działalność gospodarczą pół roku wcześniej? poszły maile i list?   odpowiedz »

        • Agencja Turystyczna zamknęła działalność 

          [2013-01-22 11:58 89.25.243.*]

          Jeśli Agencja Turystyczna zamknęła działalność wystarczy wysłać do systemu rezerwacji email, że biuro zakończyło działalność z odpisem zakończenia działalności z ewidencji, a w przypadku spółek o likwidacji spółki. Wówczas Zarząd Spółki podejmie stosowne decyzje, które zwykle staramy się ugodowo rozwiązać. Oczywiście po stronie Agencji Turystycznej przy zamykaniu działalności był obowiązek wypowiedzieć wszystkie umowy: najmu, mediów itp. więc nie jest żadnym usprawiedliwieniem prawnym, że Forumowicz nie wypowiedział umowy i powinien to zrobić teraz z pismem przewodnim z informacją o dacie likwidacji przedsiębiorstwa i wnioskiem o anulację kosztów usługi (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

    • SARTweb to bezpłatne połączenia telefoniczne dla biur podróży 

      [2013-01-18 18:26 89.25.243.*]

      SARTweb wprowadza bezpłatne połączenia telefoniczne dla biur podróży. Warto zbierać punkty lojalnościowe i wymienić je na nagrody - telefony komórkowe SMARTFON i kartę, która umożliwia pomiędzy nami - systemem rezerwacji, agencjami turystycznymi i organizatorami całkowicie bezpłatne połączenia telefoniczne, co znacznie ułatwi kontakty w grupie SARTweb (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-01-19 00:34 94.251.145.*]

      Cieśla wiesz że sobie strzeliłeś w kolano a nawet w oba kolana ?   odpowiedz »

      • Forumowicz sieje zamęt 

        [2013-01-22 11:15 89.25.243.*]

        Wypowiedź Forumowicza zaniża poziom tej dyskusji. Jednakże wymaga komentarza. To Agencja Turystyczna Forumowicza jak, "żaglówka" płynąca bez sternika naruszyła warunki lojalnej współpracy. SARTweb promując na liście Organizatorów Turystyki, umożliwiał dostęp dla Agencji Turystycznych bezpłatnie na podstawie zawartej umowy. Jednocześnie Agencja zobowiązywała się do aktywnej reklamy Organizatorów Turystyki SARTweb. W miesiącu czerwiec 2012 zaobserwowaliśmy negatywne działania w postaci zaprzestania promowania polskich Organizatorów Turystyki pracujących w systemie SARTweb, dlatego zakończyliśmy z dniem 30 czerwiec 2012 promocję Organizatorów Turystyki, ponieważ Agencja Turystyczna Forumowicza naruszyło "ekosystem" i spowodowała konieczność zbudowania lojalności w oparciu o działania systemu lojalnościowego, a w przypadku Agenta Turystycznego Forumowicza opłatę w związku z brakiem wspólnych interesów, czyli wzajemnej promocji, co jest chyba oczywiste i jasne. Jednakże łatwiej jest spuścić wypowiedzi do poziomu Agenta Turystycznego Forumowicza i siać zamęt. (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

        • Forumowicz sieje zamęt 

          [2013-01-22 13:10 83.4.179.*]

          Witam, w MOJEJ umowie z Państwem nie ma żadnej wzmianki i obowiązku promowania TO, to jest trochę uszczęśliwianie na siłę. Obowiązek pilnowania, czy promuję któregoś organizatora, raczej spoczywa na " barkach" konkretnego organizatora a nie systemu rezerwacyjnego. System rezerwacyjny - system umożliwiający założenie rezerwacji, to i tylko to, i nie Wasza głowa czy Organizator X sprzedaje się dobrze czy źle - tak to wynika z umowy abonamentu dla użytkownika sart-web.   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-01-21 10:53 83.30.213.*]

      poniewaz udostepnialam 6 miejsc na naszej witrynie za zadna fakture nie zaplace. Pisalam chyba 100000 maili do SARTweb i nikt nie był łaskaw odpisac na jakiego maila przesyłac potwierdzenie o walnietej akcji ""szyba"!!!!!!!!!! to sa kpiny . nie jedna rezygnacja bedzie w tym miesiacu przez to cale zamieszanie ! dziekujemy bardzo ze wprowadziliscie nas w blad !!!zenada!!!   odpowiedz »

      • SART wystawia faktury.. 

        [2013-01-21 12:33 79.191.110.*]

        a co z tymi, co nie zgodzili się na zmianę warunków umowy i mimo nagabywań trwali przy tym. SART zablokował im system na pare miesięcy, nie mogliśmy nawet wejść do rezerwacji juz zrobiomych, nie działały nam te sart'owskie biura w Merlinie....
        SART - kłamiesz, po prostu znaleźliście innego prawnika, który pokazał wam światelko w tunelu. Jak ostrzyc agenta, co?   odpowiedz »

        • SART wystawia faktury.. 

          [2013-01-21 13:13 83.10.55.*]

          hahaha sart pisze ze to zadna zmiana warunków umowy. chyba sami nie wiedza coo pisza.   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-01-21 17:23 83.10.64.*]

      SART to jedno, wielkie nieporozumienie. Gdyby Merlin był bardziej przedsiębiorczy (i elastyczny) przejąłby wszystkich z Sart-u bez problemów. Ja Sartowi podziękowałem. Nigdy więcej takiej amatorszczyzny.   odpowiedz »

      • System SART a system Merlinx 

        [2013-01-22 11:26 89.25.243.*]

        System SART nie uznaje błahej informacji, że SART to "wielkie nieporozumienie". Określenie przedsiębiorczości systemu rezerwacji Merlinx system SART uznaje, jako najbardziej aktywnego systemu, który zintegrował wszystkie działające na rynku systemy rezerwacyjne. Jednakże dyskusja dotyczy warunków współpracy i wystawionych faktur za usługi SARTweb, a nie porównanie systemów. Można założyć oddzielny wątek porównujący systemy rezerwacyjne np. w kwestii opłat, funkcjonalności i możliwości (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

    • SARTweb się kończy.. 

      [2013-01-21 22:49 178.180.71.*]

      Oto jak SART argumentuje wystawianie faktur po pół roku:
      "Jedynym powodem tak długiego okresu rozliczeniowego była działalność w celu wykazania naszej rzetelności, gry fair play i możliwości opieszałości ze strony Agencji Turystycznej."
      Pytam:
      W jaki sposób SARTweb wykazywał przez 6 miesięcy swoją rzetelność? O co chodzi - bo tego nie rozumiem?
      Na czym polega gra fair? Na tym, że po pół roku wystawia się faktury? A nie od razu po każdym miesiącu?
      Fakt jest taki, że gdyby wystawili po 1 miesiącu - mieliby mniej problemów i mniej wkurzonych (nie jak zwykli pisać "sflustrowanych" SARTwebie - piszemy sfrustrowanych) agentów i pewnie więcej pieniędzy..
      No ale faktura na 300 zł wystawiona wygląda lepiej niż na 50 zł..
      No a tego "wyjaśnienia" już całkowicie nie rozumiem..
      SARTweb pisze, że wystawił faktury po 6 miesiącach bo: "możliwości opieszałości ze strony Agencji Turystycznej."
      Ciekawe..   odpowiedz »

      • SARTweb wzmacnia współpracę pomiędzy Organizatorami Turystyki a Agencjami 

        [2013-01-22 11:37 89.25.243.*]

        Wprowadzenie od 1 lipca 2012 wprowadzanie opłat za użytkowanie systemu oraz program lojalnościowy "akcja" szyba gwarantujący bezpłatny dostęp do systemu rezerwacji SARTweb jest działaniem wzmacniającym funkcję systemu. Nie jest prawdą, że system SARTweb kończy się. Jest prawdą, że system SARTweb przez okres pół roku prowadził działania informacyjne i marketingowe o nowym programie lojalnościowym. Jednakże Forumowicz nie czytał maili lub nie przystąpił do akcji "szyba". Forumowicz nie miał również sprzedaży, ponieważ nie promował Organizatorów Turystyki z systemu rezerwacji SARTweb, i dlatego jest sfrustrowany, ponieważ nie zrobił nic, aby zapobiec wystawieniu faktury za usług SARTweb. (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

        • SARTweb wzmacnia współpracę pomiędzy Organizatorami Turystyki a Agencjami 

          [2013-01-22 13:19 87.207.110.*]

          PR-rze Sartweba wypowiedzi jak i cała akcja są żenujące i potwierdzające że współpraca z Wami dla wielu będzie powolnym końcem Waszej działalności. Przy zmianie nastawienia i podejścia więcej byście zdziałali na rynku a tak już niedługo nikt o Was nie będzie słyszał i nie obwiniajcie na koniec biur agencyjnych które nie zapłacą Wam za wystawione hurtowo faktury.   odpowiedz »

          • SARTweb jest firmą i ma prawo do wystawienia faktury 

            [2013-01-22 14:40 89.25.243.*]

            SARTweb jest firmą i ma prawo do wystawienia faktury za świadczone usługi. Forumowicz przyzwyczaił się do bezpłatnego systemu i miała prawo, bo lojalnie współpracował z systemem SARTweb. Jednak jeśli Forumowicz podnosi płatność za system rezerwacji SARTweb, jest w błędzie, ponieważ współpraca opierała się, opiera się, i będzie opierać na ekosystemie i lojalności. Tylko dlatego system SARTweb, mógł oferować usługi bezpłatnie i może i stać go jako jedyny system rezerwacji na rynku, aby świadczyć bezpłatny dostęp do lojalnych agencji turystycznych. Te agencja, które nie biorą udziału w akcji "szyba" mają inne możliwości jak: 6 rezerwacji w miesiącu, obrót miesięczny 6000 zł lub z własnej chęci i świadomie do zapłaty abonamentu miesięcznego. (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

    • SART lub Agentów, Agenci lubią SART 

      [2013-01-22 14:46 89.25.243.*]

      SARTweb lubi Agentów, dając wiele ścieżek, na utrzymanie abonamentu systemu rezerwacji całkowicie bezpłatnie. W pakiecie agencja turystyczna otrzymuje własną multiwyszukiwarkę pod adresem:

      http://twoj-login.sart.net.pl

      Agenci lubią SART i wspierają akcją "szyba" Organizatorów Turystyki i mają gwarancję bezpłatnego dostępu do systemu rezerwacji SARTweb.
      (Public Relation SARTweb)   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-02-12 13:10 77.254.73.*]

      i co placicie? rozwiazujecie juz umowy? scigaja zeleglych z platnosciami?   odpowiedz »

      • SART wystawia faktury.. 

        [2013-02-19 16:53 83.4.166.*]

        Próbujemy rozwiązać umowę, ale listów nie odbierają, przynajmniej tych za potwierdzeniem odbioru na których jest napisane wypowiedzenie umowy, już drugi poszedł.   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-03-11 22:23 37.209.142.*]

      Alienius dolus nocere alteri non debet - Nikogo nie powinien obciążać cudzy podstęp
      Podstęp jednego kontrahenta (sartweb) nie powinien szkodzić drugiemu (Agent)

      punkt 12, korzystanie z systemu 0 PLN ...
      punkt 13 umowy... i faktura w styczniu - to właśnie jest podstęp.

      Nie jestem najlepszy w definicjach, może ktoś wytłumaczy czym jest to "użytkowanie" za 50 zł, jeśli korzystanie - 0 zł, dokonanie rezerwacji - 0 zł, anulacja rezerwacji - 0 zł,- za co właściwie te 50 zł?

      My otrzymaliśmy fakturę za "Dostęp do systemu rezerwacji sartweb" - jeszcze jedna usługa której w ogóle nie ma w umowie.

      Już nawet nie mówiąc o tym, że wszystkie zmiany w umowie - tylko na piśmie; faktury wystawiane za poprzedni miesiąc (jeśli nie zapłacone - zablokują system !); powinien być załącznik do faktury - podstawa rozliczenia; są ustawowe terminy wystawienia faktur...

      Jeśli będzie więcej chętnych - piszcie na forum, lepiej dorzucę te kilkaset zł na dobrego prawnika.

      Nie miała baba kłopotu, kupiła sobie prosię :) i to dotyczy jak ukochanego sartu tak i nas, agentów (po co podpisywać wątpliwą umowę z wątpliwą firmą?)

      Już parę tygodni nikt się nie wypowiada,- jak idą sprawy z sartem ?

      I bezpośrednio dla "(Public Relation SARTweb) ":
      Celare fraudem fraus est   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-03-26 15:21 31.174.232.*]

      Witam,też zostałem oszukany przez Sart.Nie kożystałem z tego systemu od 2009 roku,wszystko bylo darmowe a tu zonk.Nie działam w turystyce,nie używam sarta,nigdy przez niego nic nie zarezerwowałem a tu dostaje f-re i to za pół roku???Kto tak robi?Chyba nie normalna firma.jakbym dostał f-re za 1m-c bym zareagował.OSZUKALI MNIE.Chyba jest tak jak piszecie,firma chce ściągnąć od naiwnych kasę a potem ogłosic upadłość.Ostrzegam wszystkich.Ja nie zapłącę a jak nic z tym nie zrobią ide do Śądu.Trzeba walczyć z czyms takim.
      Trzeba walczyć z oszustwem   odpowiedz »

      • SART wystawia faktury.. 

        [2013-03-27 12:45 31.174.167.*]

        skoro otrzymales fakture, byles zarejestrowanym agentem, jesli nie dzialasz od jakiegos czasu, bylo wypowiedziec umowe. ty zawaliles.... wiec nie zarzucaj drugiej stronie, a wez sie za rozmowe i negocjacje. pewnie wielu umow nie wypowiedziales, tylko po prostu przestales dzialac i tyle... myslales ze to wystarczy.... teraz w druga strone... zapewne, byc moze, gdybys z tego mial jakies pieniadze, to nawet byc sie nie przyznal, ze masz je nieslusznie, bo juz nie dzialasz....   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-03-26 17:50 87.205.2.*]

      wysłali propozycj ugody, śmiechu warte, jak nie rozwiążemy z nimi umowy to zamiast 50 zł mamy płacić 60 zł, a umowę wypowiedzieliśmy natychmiast po otrzymaniu bandyckiej faktury   odpowiedz »

      • SART wystawia faktury.. 

        [2013-03-28 13:23 5.173.250.*]

        witam.Ja też otrzymałem propozycję ugody.Kpina.Ale po co mam przedłużac umowe o 6-mc jak nie działam w turystyce i chcę raz na zawsze uwolnić sie od nich.
        Pytanie: czemu wystawili f-re za pół roku naraz a nie za m-c.Bo oszukają w ten sposób ludzi na opłaty za pozostałe 5 m-cy.Kazda firma wystawia f-re za miesiąc dostępu do systemu.Na tym też właśnie będzie opierał sie mój prawnik.
        a może złożyc pozew zbiorowy za to bezprawie?
        Trzeba z tym zrobic porządek.
        Prosze wystłumaczyc mi czemu f-ra jest wystawiona na 6 m-cy a nie za jeden miesiąc????? Czy to nie jest oszustwo?   odpowiedz »

      • SART wystawia faktury.. 

        [2013-04-11 13:58 89.67.168.*]

        Też dostaliśmy ugodę, przedłużyć umowę na 6 miesięcy??? co robicie? chyba czas udać się do kancelarii prawnej.   odpowiedz »

    • SART wystawia faktury.. 

      [2013-03-28 13:26 5.173.250.*]

      witam.Ja też otrzymałem propozycję ugody.Kpina.Ale po co mam przedłużac umowe o 6-mc jak nie działam w turystyce i chcę raz na zawsze uwolnić sie od nich.
      Pytanie: czemu wystawili f-re za pół roku naraz a nie za m-c.Bo oszukają w ten sposób ludzi na opłaty za pozostałe 5 m-cy.Kazda firma wystawia f-re za miesiąc dostępu do systemu.Na tym też właśnie będzie opierał sie mój prawnik.
      a może złożyc pozew zbiorowy za to bezprawie?
      Trzeba z tym zrobic porządek.
      Prosze wystłumaczyc mi czemu f-ra jest wystawiona na 6 m-cy a nie za jeden miesiąc????? Czy to nie jest oszustwo? odpowiedz »   odpowiedz »

      • SART wystawia faktury.. 

        [2013-04-20 06:45 77.253.143.*]

        gdyby ktos rozwazal ocja zlozenia pozwu zbiorowego- dołacze sie!

        szanowni panstwo z SART- próbujecie naciągnąć wiele osób i myślę, ze macie tego swiadomość; ostatnio NC+ (z całym szacunkiem- ale odrobinę większa firma niż wy) popełniła podobny błąd- sprawa trafiłą do wszystkich mediów i wiele osób zgłosiło o do instytucji typu UOKiK i teraz kajają sie publicznie przyznając rację klientom;musieli wycofac sie z bandyckiej polityki żerowania na kliencie...
        wy tez rozwazcie opcje umorzenia tych faktur bo kto miał zaplacic to juz wam zaplacil- reszta bedzie z wami walczyc- i nie wygracie; beda sądy, urzędy, dostaniecie kare za nieuczciwa konkurencje, bezpodstawne wzbogacanie sie itd...Polacy nie sa naiwni- chca wiedziec za co placa i miec mozliwosc decyzji czy placic chca; wy postawiliscie nas pod sciana i z faktura na ponad 300zł a jakiekolwiek negocjacje to walenie glowa w mur bo tylko odbijacie pileczke pt "akcja szyba";a ja nie chce z wami współpracowac:) gdybyscie mi wyslali pismo ze zmiana warunkow umowy z faktura na 50zł- zplacilabym, zerwala umowe i wy mielibyscie kase, ja swiety spokoj; teraz wy nie macie nic, a agenci was strasza (slusznie) naglosnieniem sprawy;
        popelniliscie mnostwo bledow- najwazniejszy ten, ze nie poinformowaliscie nas o wprowadzeniu oplat; mail czy automat telefoniczny NIE JEST formą informacji i jest to działaniem na szkodę klienta (i temu akurat chetnie UOKiK się przyjrzy) - zmiany musza byc na pismie i dotrzec do drugiej strony umowy tak by ta mogła się określić czy się na to zgadza czy nie;
        i dalej- na umowie określacie termin wystawiania fakury za miesiąc w tył; wystawiliście za 6 miesięcy tłumacząć się fair play i lojalnością; a czy ja was prosiłam o fair play? o lojalnosć? trzeba było nie byc fair play i zgodnie z umową wystawic fakturę w odpowiednim terminie! jakim prawem zadecydowaliście za mnie?
        chyba macie tam u siebie jakichć prawników? naprawdę nie widzicie, że agenci mają solidne podstawy żeby nie zapłacić?
        rozwazcie jakies sensowne ugody bo za chwile SART bedzie w głownym wydaniu FAKTÓW TVN jako kolejna firma naciągająca klientów:)   odpowiedz »

        • SART wystawia faktury.. 

          [2013-04-20 10:35 83.11.186.*]

          do pozwu zbiorowego jestem chętny, ale myślę, że warto z tym poczekać, ich argumenty są tak słabe, że nie wydaje mi się, żeby zdecydowali się na jakieś kroki prawne poza straszeniem, bo nie mają szans na zwycięstwo, poczekamy, zobaczymy   odpowiedz »

          • SART wystawia faktury.. 

            [2013-05-19 17:10 89.67.168.*]

            Witam, czy ktoś skorzystał z ugody? A może skonsultowal problem z prawnikiem? Po 21 maja ponoć nie rozważają ugody,tylko jaki krok będzie następny?   odpowiedz »

            • SART wystawia faktury.. 

              [2013-05-23 11:17 83.20.101.*]

              nie skorzystałam i nie skorzystam; czekam na nastepny krok ignorujac wezwania do zaplaty tak jak i oni zignorowali moje pisma z prosba o wyjasnienia;
              jesli ktos ma jakies informacje to napiszcie- czyjes doswiadczenie moze byc cenne dla innych   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję