Ryanair: LOT długo już nie pociągnie
Data wysłania: 2013-01-11 20:21 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Michael O`Leary, szef irlandzkiej linii lotniczej Ryanair, twierdzi, że przewoźnicy tacy jak SAS i LOT długo już nie pociągną i znikną z rynku. Są mało elastyczni, a tanie linie lotnicze stanowią dla nich zbyt dużą konkurencję.
- Grupa SAS, która jest właścicielem Scandinavian Airlines, nie może już utrzymywać się wyłącznie dzięki dotacjom rządu Szwecji, Danii i Norwegii. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że skończy jako jednostka Deutsche Lufthansa AG. Z kolei Polski LOT nie ma już pola do zmniejszania kosztów działania, które i tak są mocno zredukowane - powiedział O’Leary podczas wywiadu dla Bloomberga w Oslo.
- LOT jest już obecnie tak mały, że nie da się go dalej zmniejszać - kontynuował O’Leary - Obie linie, SAS i LOT, stoją przed wyzwaniem. Na rynku, gdzie ludzie oczekują niskich cen biletów, nie możesz mieć wysokich kosztów, dużych opłat za przewóz i jednocześnie wysokich cen paliwa.
Według szefa Ryanaira, na upadku LOT-u skorzysta najbardziej węgierski przewoźnik WizzAir.
Szef Ryanaira przewidział kryzys LOT-u? [2013-01-11 20:21 89.74.140.*] Nad tym żeby LOT padł od 25tu lat pracowała cała grupa kolesiów. W tej chwili już trudno więcej ukraść z tego co budował mój Ojciec. Oczywiście nic dziwnego, bo identyczną politykę prowadzą w stosunku do całej gospodarki i czegokolwiek co mozna ukraść. Kiedy w końcu Polacy przestaną dawać się dymać? Niewolnicy - powstańcie! odpowiedz »
Szef Ryanaira przewidział kryzys LOT-u? [2013-01-13 19:01 46.227.110.*] Albo nieumiejętne zarządzanie albo teorie spiskowe. Ot fachowcy. odpowiedz »
Szef Ryanaira przewidział kryzys LOT-u? [2013-01-19 16:37 31.61.19.*] O mia potria!!!!....la,la,la,byles na Nabucco???.... odpowiedz »
Szef Ryanaira przewidział kryzys LOT-u? [2013-01-14 11:49 83.238.170.*] A co z tymi resztkami pasażerów, którzy chcą zapłacić rozsądnie więcej dodatkowe za dwa cale przestrzeni na nogi, brak kolejki bo są cztery stanowiska obsługi check-in , nie drukowanie kart pokładowych w domu, nie wciskanie towaru, loteryjki, napojów, zabawek przez cały lot, rękaw i miły serwis obsługi pokładowej, który - przynajmniej robi wrażenie - zadowolonego z pracy. Nie wszystko musi być tanie i byle jakie. odpowiedz »
|