TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Thomas Cook podbija serca turystów

Data wysłania: 2013-01-02 14:43 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Thomas Cook, największe brytyjskie biuro podróży borykające się od dłuższego czasu z problemami finansowymi, rozpoczęło nową kampanię promocyjną.

Zabawna reklama szturmuje zagraniczne media. Głównymi bohaterami filmiku są turyści, którzy wracają z wakacji. Jak się okazuje nie wszyscy jednak marzą o powrocie do domu.

Reklama warta 5 mln funtów to przede wszystkim chwytliwy slogan i zabawny 30-sekundowy filmik, którego próbkę prezentujemy poniżej:

    • Nowa kampania reklamowa Thomas Cook 

      [2013-01-02 14:43 88.156.210.*]

      To nie jest nawet słaby brytyjski humor... a że 5 mln zł, ja mogę załatwić znacznie lepszy filmik za 0,5 mln zł. W sumie nic dziwnego, że mają problemy finansowe jak tak są bezmyślni w wydawaniu pieniędzy...   odpowiedz »

      • Nowa kampania reklamowa Thomas Cook 

        [2013-01-08 18:18 83.11.228.*]

        ja wolę jak cook nie podbija mi nic   odpowiedz »

      • Nowa kampania reklamowa Thomas Cook 

        [2013-01-08 22:18 178.235.243.*]

        5 mln funtów = ok. 20 mln zł :]   odpowiedz »

    • Nowa kampania reklamowa Thomas Cook 

      [2013-01-08 18:09 46.149.222.*]

      Ojej... co za psikus... Itaka wzięła pomysł od Cooka czy na odwrót?   odpowiedz »

    • Nowa kampania reklamowa Thomas Cook 

      [2013-01-17 11:56 80.52.226.*]

      Fajnie, ze i brytyjczycy wydaja bezmyslnie pieniádze, amyslalam ,ze tylko PIT i POT.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję