TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Neckermann wprowadza nową markę hotelową

Data wysłania: 2012-12-12 13:11 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Neckermann wprowadza nową markę hotelową "smartline", której obiekty można rezerwować planując najbliższe letnie wakacje. To hotele o sprawdzonym standardzie. Touroperator oferuje 20 obiektów tego typu na najpopularniejszych wśród Polaków wakacyjnych kierunkach jak Grecja, Hiszpania, Turcja, Egipt i Bułgaria.

Smart shopping (z ang. sprytne, inteligentne zakupy) czyli umiejętność kupowania produktów dobrej jakości w niskiej cenie to trend przybierający na sile szczególnie w ostatnim czasie. Jak się okazuje widoczny jest także w turystyce.

- "Kolorowe wakacje za nieduże pieniądze" to hasło marki "smartline", która jest naszą odpowiedzią na aktualne trendy turystyczne - mówi Tomasz Pędzik, dyrektor produktu Neckermann Polska. - Wybierając ofertę klienci kierują się przede wszystkim jakością produktów i ich relacją do ceny. Hotele smartline już zdobywają fanów na innych rynkach i jesteśmy przekonani, że spodobają się także polskim klientom - dodaje.

Marka "smartline" objęła sieć hoteli z segmentu od trzech do pięciu gwiazdek. To zarówno hotele rodzinne, jak i oferta dla klientów podróżujących indywidualnie, w tym singli. Wszystkie znajdują się w popularnych regionach turystycznych Morza Śródziemnego z bogatą ofertą przelotów z Polski - w sezonie lato 2013 Neckermann startuje na wakacje już z 11 lotnisk w kraju.

Oprócz ceny, hotele "smartline" wyróżnia kolorowy design stworzony przez znane niemieckie biuro architektoniczne Markus Diedenhofen. Wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne w hotelach, tj. lobby, restauracje, bary oraz baseny zostały wyposażone w nowoczesne i rozpoznawalne elementy wystroju wnętrz. Przyjemnym akcentem podczas urlopu jest także popołudniowa usługa smartline, czyli wózek z lodami i owocami. Podobnie jak w przypadku wszystkich hoteli zakontraktowanych przez Thomas Cook AG obiekty "smartline" podlegać będą regularnej kontroli jakości zarówno przez managerów ds. jakości, jak i rezydentów.

Dzięki specjalnym oznaczeniom, klienci bez problemu odnajdą je w najnowszym katalogu HIT.

Przy rezerwacji oferty do końca stycznia 2013 biuro podróży oferuje nawet 30% zniżki i zapewnia bezpłatną gwarancję niezmiennej ceny.

    • Jak być Smart na wakacjach 

      [2012-12-12 13:11 85.222.2.*]

        odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję