TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Transport

PolskiBus: prawie wszyscy klienci zadowoleni

Data wysłania: 2012-12-06 15:38 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Klienci firmy PolskiBus.com są w większości zadowoleni z jego usług. Tak jest w przypadku 99,63 procenta pasażerów - wynika z badań przeprowadzonych w marcu i październiku 2012 roku przez przewoźnika*.

Wśród największych atutów linii, ankietowani wymieniali wygodne, skórzane, rozchylane siedzenia, atrakcyjny rozkłady jazdy oraz ceny biletów. W okresie od czerwca 2011 roku z oferty PolskiBus.com skorzystało ponad 1,85 mln osób.

92 procent badanych uznało, że usługi świadczone przez linię przyczyniły się odbycia przez nich kolejnych podróży. W październiku 2012 roku bardzo zadowolonych klientów było 67 procent, co oznacza wzrost o 9 procent w porównaniu do wyników z marca 2012 roku.

Jednym z najistotniejszych udogodnień był dla pasażerów bezpłatny dostęp do internetu. Pasażerowie docenili ponadto czyste toalety, w których można umyć ręce.

----------------------------------

* Badaniem objęto pasażerów na wszystkich obsługiwanych przez linię PolskiBus.com kierunkach. W ankiecie wzięło udział 13 877 osób. W marcu grupa ta liczyła 11 699 osób, zaś w październiku - 2 178 osób.

    • PolskiBus ma powody do chwalenia się 

      [2012-12-06 15:38 37.31.220.*]

      Czy to są autobusy - pralki, czy nie?   odpowiedz »

    • PolskiBus ma powody do chwalenia się 

      [2012-12-06 17:31 83.24.37.*]

      Badanie wykonane przez Przewoźnika, który "obiektywnie" upublicznia wyniki informując, że praktycznie wszyscy klienci są z jego usług zadowoleni. Bareja i jego kultowy hymn w wykonaniu Jerzego Turka (...) ŁUBU DUBU ...(...). Nie rozumiem tylko, jak profesjonalny portal może publikować bez komentarza tak jawną manipulację - Leszek   odpowiedz »

    • PolskiBus ma powody do chwalenia się 

      [2012-12-07 13:12 141.113.86.*]

      Jak prawie wszyscy ? pasażerowie byli zadowoleni , bo z podanych liczb wynia że około 13 tyś. było badanych ! A na przwiezionych jak podają 1.850 000 osób, to wychodzi zaledwie 0,75 % przewiezionych , to drobny niuans w liczeniu ! Niech zlecą firmie zewnętrznej ,to sie może okazać całkiem co inneg. Choć PolskiBus.com, widać go na drogach i pwenikiem są dobrzy w tym co robią, to taki artykół jak się go czyta , od razu pachnie ..... autoreklamą !   odpowiedz »

      • PolskiBus ma powody do chwalenia się 

        [2012-12-10 15:01 31.61.243.*]

        A czy to wazne?...Zadowolenie jest i juz,bo sa atrakcyjni i maja popyt.Wcale nie potrzebuja duzej reklamy.Jest oblozenie i tanio,przyjemnie i kibelek jest.Po co dyskusje o ankietach,tak naprawde i tak wiadomo.Aha,tylko za dluga jest przerwa w srodku podrozy.Czasem w nocy.Po co tracic 45 minut na parkingu.Kazdy wolalby jechac krocej a nie sterczec bez sensu,zwlaszcza w nocy.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję