TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Ecco Holiday: zyskuje ten, kto jest w grupie

Data wysłania: 2012-11-07 14:40 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Ecco Holiday, jeszcze na początku tego roku, zajmowało się wyłącznie masową turystyką czarterową. Przewidując problemy, jakie dotkną branżę w tym sezonie, firma zrobiła krok wyprzedający. Już w pierwszej połowie roku Ecco Holiday zmieniło model operacyjny, eliminując w ten sposób ryzyko, którego nie udźwignęło w tym sezonie tak wiele biur podróży.

W czerwcu 2012 spółka przejęła 3 firmy, specjalizujące się w wyjazdach egzotycznych (Ecco Travel), turystyce krajowej i turystyce biznesowej (obecnie marka Ecco Business). Dzięki temu przedsiębiorstwo poszerzyło obszar swojej działalności, generując nowych klientów i dywersyfikując źródła dochodów.

Firma nie pozostała także obojętna na niedoskonałe przepisy prawne w zakresie ochrony polskiego turysty. W sierpniu tego roku Ecco Holiday wprowadził ubezpieczenie w pełni zabezpieczające interesy swoich klientów, gwarantując im szybki zwrot pełnej wpłaty, w razie niezrealizowania umowy z winy organizatora. Zmiany, jakim firma poddała się w ostatnim czasie, są efektem przynależności Ecco Holiday do grupy kapitałowo - finansowej a proces crosselingu produktów i usług przechodzi w kolejny etap, skierowany bezpośrednio do biur agencyjnych.

- W ostatnich dniach złożyliśmy agentom ofertę ubezpieczenia grupowego, nieosiągalną dla małych przedsiębiorstw. - mówi Joanna Wąsek, Kierownik Sieci Sprzedaży Ecco Holiday - Zanim jednak towarzystwo ubezpieczeniowe z naszej grupy finansowej przedstawiło warunki, w pierwszej kolejności sprawdziliśmy zainteresowanie tematem wśród biur podróży. Prawie 200 agentów wyraziło zapotrzebowanie na tego typu ubezpieczenie i po wstępnym określeniu liczebności grupy, SKOK Ubezpieczenia przygotował ofertę dla współpracujących z nami agentów. Ubezpieczenie grupowe dotyczy tak zdrowia, jak i życia i, w odróżnianiu od ubezpieczenia indywidualnego, nie wymaga wypełnienia ankiety medycznej. Przystąpić mogą do niego pracodawcy i pracownicy, wypełniając jedynie deklarację. Oprócz atrakcyjnych stawek, ubezpieczyciel dodatkowo skrócił czas karencji, czyli okres płacenia składek, który musi upłynąć, zanim powstanie prawo do świadczeń. Zbieg okoliczności sprawił, że w międzyczasie agenci otrzymali ofertę od firmy konkurencyjnej, więc sami mogli porównać warunki i ocenić, która oferta jest atrakcyjniejsza.

- Dodatkowo, osoby przystępujące do wyżej wymienionego ubezpieczenia, zyskują znaczne zniżki na wybrane oferty SKOK Ubezpieczenia. W portfolio firmy, oprócz ubezpieczeń na życie, znaleźć można ubezpieczenia mieszkań, komunikacyjne, podróżne, od utraty dokumentów i inne. Przystąpienie do ubezpieczenia, to pierwszy krok ku lepszemu poznaniu ubezpieczyciela, sprawdzeniu atrakcyjności jego oferty w porównaniu z innymi firmami a przede wszystkim możliwość oceny towarzystwa z punktu widzenia klienta. Z pewnością zdobyta w ten sposób wiedza i doświadczenie pozwolą agentom Ecco Holiday podjąć decyzje o współpracy w zakresie ubezpieczeń również na innych płaszczyznach - podkreśla touroperator.

    • Ecco Holiday przewiduje problemy 

      [2012-11-07 14:40 91.198.121.*]

        odpowiedz »

      • Ecco Holiday przewiduje problemy 

        [2012-11-08 20:00 83.243.105.*]

        i PR też mają świetny:) ;)   odpowiedz »

    • Ecco Holiday przewiduje problemy 

      [2012-11-07 15:21 83.19.133.*]

      Ciekawe czy w sytuacji konsolidacji 3 firm w jedną, również odpowiednio wzrósł koszt gwarancji/ polisy OC biura. czy też będzie powtórka z rozrywki - Triada - Sky Club - Terra Mare?
      co na to ubezpieczyciel Ecco? czy to może jest SKOK ?   odpowiedz »

      • Ecco Holiday przewiduje problemy 

        [2012-11-07 16:59 212.67.156.*]

        tak, podnieśli gwarancję po połączeniu, bo też się tym interesowałem, bo byłem ciekawy, jak to teraz po tym połączeniu jest z klientami ecco travel. pisała też o tym ostatnio rzeczpospolita http://www. rp. pl/artykul/705167, 948916-Rating-biur-podrozy---coraz-wiece j-dobrych-ocen. html?p=2   odpowiedz »

      • Ecco Holiday przewiduje problemy 

        [2013-01-11 17:03 77.115.218.*]

        tak to skoki   odpowiedz »

    • Ecco Holiday przewiduje problemy 

      [2012-11-07 15:49 31.63.241.*]

      Za przeproszeniem..Czytając to odniosłem wrażenie ze ecco ma chyba ludzi za idiotów.   odpowiedz »

      • Ecco Holiday przewiduje problemy 

        [2013-01-11 17:03 77.115.218.*]

        to biuro podroży skoków, wiec muszą sprzedawać ich produkty   odpowiedz »

    • Ecco Holiday przewiduje problemy 

      [2012-11-07 16:02 78.8.9.*]

      No bez jaj ...   odpowiedz »

    • Ecco Holiday przewiduje problemy 

      [2012-11-07 16:12 89.171.250.*]

      to g... się nie sprzedaje i w sumie dobrze za to że wykiwali klientów i agentów z firstem w zeszłym roku   odpowiedz »

      • Ecco Holiday przewiduje problemy 

        [2012-11-07 17:04 212.67.156.*]

        co się nie sprzedaje? to ubezpieczenie? ja właśnie wysłałem im już deklaracje, bo warunki lepsze dają niż hestia. zmartwiłeś mnie teraz, bo jak nie uzbiera się grupa, to nie utrzymają tych stawek.   odpowiedz »

        • Ecco Holiday przewiduje problemy 

          [2013-01-11 17:01 77.115.218.*]

          grupa się nie uzbierała   odpowiedz »

    • Ecco Holiday przewiduje problemy 

      [2012-11-07 19:56 89.69.166.*]

      Oj, zajadli i pamiętliwi niektórzy z Was. Złość - jak mawiala mi babcia, utrudnia logiczne myślenie i ocenę sytuacji. Jeśli są w stanie i potrafią dać coś, co mi się przyda lub pomoże utrzymać biuro (i ludzi) to będę to brał. Od nich, czy od innych. Obrażanie się na wszystkich o wszystko, bez uczciwej oceny czemu co służy (i komu) to powolne samobójstwo dla agenta. Rozwagi i odwagi życzę :-)   odpowiedz »

    • Ecco Holiday przewiduje problemy 

      [2012-11-07 20:05 89.69.166.*]

      Oj, zajadli i pamiętliwi niektórzy z Was. Złość - jak mawiala mi babcia, utrudnia logiczne myślenie i ocenę sytuacji. Jeśli są w stanie i potrafią dać coś, co mi się przyda lub pomoże utrzymać biuro (i ludzi) to będę to brał. Od nich, czy od innych. Obrażanie się na wszystkich o wszystko, bez uczciwej oceny czemu co służy (i komu) to powolne samobójstwo dla agenta. Rozwagi i odwagi życzę :-)   odpowiedz »

    • Ecco Holiday przewiduje problemy 

      [2012-11-08 06:59 81.190.168.*]

      Jak tu sprytnie przemycić informacje? :-) Mamy piękny przykład tekstu sponsorowanego.
      W osłonie konsolidacji firm przemycono informacje o SKOK Ubezpieczenia, ofercie grupowego ubezpieczenia na życie dla agentów i możliwości sprzedaży ubezpieczeń przez agencyjne biura turystyczne. Widać jak na dłoni jaka jest strategia firmy. Cross-selling? Nie. Zbudowanie większej sieci sprzedaży ubezpieczeń z oferty SKOK Ubezpieczenia. Tu wycieczki nie są ważne. Ważna jest sieć, którą można wykorzystać do sprzedaży produktów ważniejszej spółki z grupy.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję