Funclub zmienia się dla agentów
Data wysłania: 2012-11-06 11:28 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Biuro Podróży Funclub, z myślą o ułatwieniu pracy agentom, na swoich stronach internetowych funclub.pl, obozymlodziezowe.pl oraz seniornawakacjach.pl dodało nową funkcjonalność. Dzięki niej pracownicy biur agencyjnych na bieżąco otrzymują informacje, która z imprez organizowanych przez touroperatora została potwierdzona.
W tym celu zmodyfikowano nieco sposób prezentacji konkretnej oferty przez dodanie kolejnej kolumny "Status“, dzięki której informacja na temat stanu sprzedaży danej imprezy turystycznej przyporządkowywana jest każdemu z terminów. I tak, status o treści "Impreza potwierdzona“ daje pewność agentowi, że wycieczka w danym terminie na pewno się odbędzie. W innym wypadku pojawia się informacja "Jeszcze tylko 5 miejsc do potwierdzenia imprezy“ lub "Sprzedaż otwarta“.
"Zdajemy sobie sprawę, że to dzięki agentom turystycznym nasza oferta trafia do naszych potencjalnych klientów. Dlatego ciągle utrzymujemy jak najlepsze stosunki z naszymi agentami, jednocześnie ciągle sprawdzając, jak postrzegają współpracę z nami, po to by była ona jeszcze
bardziej satysfakcjonująca“ - mówi Piotr Sućko, Prezes Zarządu Biura Podróży Funclub.
Dodatkowo, wraz z pojawieniem się nowej oferty na LATO 2013, Funclub podwyższył stawki prowizyjne agentom. Od 15 października podstawą naliczenia wynagrodzenia jest kompletna cena w PLN, co oznacza, że prowizja liczona jest również od wszystkich dopłat płatnych w polskiej walucie.
Zachętą do sprzedaży imprez organizowanych przez Biuro Podróży Funclub jest również promocja Wcześniej Taniej, w ramach której rezerwacji wymarzonego urlopu można dokonać wpłacając zaliczkę w wysokości 100 zł.
Funclub ułatwia agentom [2012-11-06 11:28 83.0.175.*] Fan Club wcale nie ułatwia współpracy z agentami gorzej utrudnia. Klient wszystkie wiadomości do Agenta przyniesie. I tak przez agenta sprzedaż a Fun Club klentowi oferuje już współprace besposrednią Pan przyprowadzi 5 lub 8 osób proszę pominąć agenta i kontakt bezpośredni z naszym biurem, otrzyma pan zniżki do 15% kartę clubową i upominek { torba która się szybko rozwali} TAKIE PRAKTYKI STOSUJE FUNCLUB. Tylko zapomnieji że jezeli klient boji się biura i nie zna jego kondycji finnsowej to po wiadomość do agenta. CUNCLUB zaniechaj stosowanie tych praktyk klient to chodząca klepa i wszystko wyklepie chcąc sie pochwalić. Chcecie wprowadzić nowe zasady i dalej nabierąć agentów i wykorzystywać klientów. odpowiedz »
Funclub ułatwia agentom [2012-11-06 11:46 83.0.175.*] Szanowni agenci prosze uważać przy podpisie umów ALFA STAR na drobniutki wydruk na dole umowy. Jezeli nie zrobisz obrotu to zapłacisz!!!!!. Preaktyki nie dozwolone ukryte odpowiedz »
Funclub ułatwia agentom [2012-11-06 13:01 83.25.92.*] Powoli zaczyna brakować słów na każdego z TO odpowiedz »
Funclub ułatwia agentom [2012-11-06 14:54 78.8.159.*] 400 PLN za nie wykonanie obrotu (najniższy próg to 80 tyś) i rozwiązanie umowy. odpowiedz »
Funclub ułatwia agentom [2012-11-06 12:20 77.254.82.*] Za późno. Szanowny Funclub prowadzi politykę przejmowania klienta, oferował zniżki dla klientów kupujących bezpośrednio u TO, w pierwszej kolejności katalogi wysyła do klienta, na wszelkie możliwe sposoby zachęca do bezpośredniego kontaktu z organizatorem i zakupu wycieczki u niego. Ze 100 paxów które im sprzedawałem, zostały 3 osoby...reszta kupuje w szanownym FunClubie. Uważajcie - stracicie swoich klientów polecając wycieczki FunClubu. Ja już im nie wierzę i będę odradzał zakup ich imprez na wszelkie możliwe sposoby. Andrzej. odpowiedz »
Funclub ułatwia agentom [2012-11-06 14:30 83.9.15.*] Funclub ma na swojej stronie oferty które nie może sprzedawaqć agent. Miałam taką sytuację daląm ofertę Funclub i klienci chcieli kupić a ja nie mogłam sprzedaż. Zadzwoniłam do biura a Pani poinformowała, że klienci muszą kupiś sami przez internet. Klienci nie chcieli kupić sami to ja żeby nie stracić klientów zapłaciłam dla Funclub swoją kartą, żeby klienci byli zadowoleni. Już wiem, że nie można promować Funclub bo nas wykorzystują, żeby ich promować a jak dojdzie do sprzedaży to mówią żeby kupował klient przez internet. Oważajcie na nich odpowiedz »
Funclub ułatwia agentom [2012-11-06 22:02 194.187.73.*] mi się bardzo dobrze współpracuje z Fun Clubem, moi klienci zawsze wracają zadowoleni .. nie zdarzyły mi się jakieś złe, nieuczciwe praktyki ze strony FC odpowiedz »
|