Polska - Feel Invited
Data wysłania: 2012-11-01 11:31 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: W związku z nadchodzącymi wyborami prezydenckimi w USA, Polska Organizacja Turystyczna wykorzystuje zainteresowanie odbiorców także w Europie i promuje polską turystykę. Specjalnie przygotowany i opracowany spot reklamowy "Polska Feel Invited" zostanie wyemitowany w zagranicznych mediach CNN i BBC.
W CNN emisja spotu rozpoczęła się 15 października br. i potrwa do 9 grudnia 2012 roku. Feel Invited ukaże się 225 razy w wersji 30 sekundowej i 275 razy w wersji 10 sekundowej przed prognozą pogody. 44% emisji spotu emitowanych będzie w prime time! 22 października rozpocznie się emisja spotu także w BBC. Do 2 grudnia 2012 r wyłącznie w prime time - 60 razy. Koszt emisji w CNN wyniesie 485 tysięcy dolarów a w BBC 230 tysięcy dolarów.
Mamy nadzieję, że dzięki tej akcji poza dotarciem z przekazem o Polsce do turystów powiększymy również grono interesariuszy, którzy będą przełamywać stereotypy związane z wizerunkiem naszego kraju - mówi Jolanta Grus, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej w Polskiej Organizacji Turystycznej. - Nowe kanały komunikacji, co prawda, szybko stają się modne, a przez to popularne i oczywiście wykorzystujemy je, informując o Polsce. Jednak tradycja telewizji, jej zasięg i opiniotwórczość w dalszym ciągu są niezastąpione - podkreśla Grus.
Polska Feel Invited - promocja Polski za granicą [2012-11-01 11:31 89.77.165.*] To uzasadnienie ładowania pół miliona dolarów w rynek amerykański w związku z wyborami wydaje mi się sztuczne i naciągane. Myślę, że można byłoby je zagospodarować bardziej racjonalnie i efektywnie. Poza tym osobiście nie zetknęłam się podczas 5 miesięcy pobytu w USA z kimś, kto by oglądał CNN! odpowiedz »
Polska Feel Invited - promocja Polski za granicą [2012-11-03 15:26 88.199.253.*] CNN od kilku lat stoi nad krawędzią bankructwa. W desperacji oferują wybranym domom mediowym hurtowo ogłoszenia z rabatem sięgającym 80 %. To daje możliwość pośrednikom handlowym zaproponowania "promocyjnej" zniżki, olbrzymiego zysku i dodatkowo dużej zachęty "pod stołem". Oczywiście w USA czy Europie nikt się na to nie nabierze - ale w Polsce, czemu nie? odpowiedz »
Nieudolna promocja Polski za granicą [2012-11-05 13:32 89.67.131.*] Wg obecnych rankingów CNN jest oglądana codziennie w USA przez niewiele ponad 200 tys. widzów. Oznacza to, że śledzi ją w 308-milionowych Stanach mniej niż jeden Amerykanin na tysiąc mieszkańców. To jedna z wielu decyzji Polskiej Organizacji Turystycznej, która świadczy o oderwaniu się prezesa Rafała Szmytke i jego ludzi od rzeczywistości. Praktycznie zamarła współpraca z biurami turystyki przyjazdowej i hotelarzami. POT zamiast promować polską turystykę zajął się produkcją lepszych i gorszych filmików, które idą później na półkę. Poszły na to dziesiątki milionów złotych ze środków unijnych a ich beneficjentami były powiązane ze sobą firmy producenckie. Paru pracowników może coś powiedzieć na temat odpowiednio przygotowanych przetargów. Byłby to bardzo wdzięczny temat np. dla CBA jak zmarnotrawiono ogromne kwoty przy zachowaniu rygorystycznej poprawności w dokumentach. A dlaczego wybrano CNN, która już bankrutuje /nie mylić z CNN International dość popularną w krajach trzeciego świata/? Bo warszawski przedstawiciel handlowy tej stacji dysponuje niezwykle przekonywującymi argumentami! PR-owiec odpowiedz »
Polska - Feel Invited [2012-11-13 12:45 87.206.22.*] Fajna inicjatywa. Wszystko co promuje Polskę za granicą powinno jest godne pochwały. Turyści z zagranicy to zostawiany przez nich pieniądze i szanse na rozwój. Niech śmiało przyjeżdżają, zapraszamy!:) Mogą również szukać lokum w naszej bazie - znajdą ponad 4,5 tys. oiektów w różnych miejscach Polski, dzięki czemu będą mogli ją zwiedzić od morza do Tatr ;) Więcej szczegółów pod adresem http://www.edom.pl/domki-letniskowe/ odpowiedz »
|