Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Forum grupa: Biura turystyczne
Które biuro najlepsze?Data wysłania: 2012-10-31 14:28 Autor: Czytelnik IP automatAktualność:
* firma Ecco Travel Sp. z o.o. obecnie nie jest organizatorem W sieci można także znaleźć wiele biur, których już z nami nie ma:
Poniżej zamieściliśmy, tylko niektóre, wypowiedzi internautów na temat popularnych biur podróży. Wzięliśmy pod uwagę recenzje, jakie pojawiły się w portalach typu "oceniacz" i "opinie": (została zachowana pisownia oryginalna) * Oferta będąca ordynarnym oszustwem. * Gorsze traktowanie polakow niz niemcow, bezczelna rezydentka *Jestem pod wrażeniem działania tego biura. Wszystko było zgodne z ofertą, od momentu pojawienia się w biurze do wylotu do Polski. Dziekuję. * Po 1,5 tygodnia pobytu wszystkim Polakom zablokowany Dostep do pokoi w hotelu Elba Carlota na Fuertaventurze. Mieliśmy albo sami zapłacić za dotychczasowy pobyt albo mogli nam otworzyć pokoje żeby się spakować i do widzenia. Wylot w niedziele więc 4 dni na plazy. * Mówi się że do trzech razy sztuka...I to był 3 i ostatni raz. Banda oszustów!!Prze dyjazdem mało się nie zesr..ją żeby tylko zakupić wycieczkę...a po powrocie wysyłają na drzewo. * Nie polecam tego hotelu nikomu. Plusy: Brak Minusy: Wszystko na nie. Jedzenie do du...y. Hotel tragedia. Obsługa beznadziejna. Hardcore. * UWAGA !!! ZASYPIAJĄCY NAD KIEROWNICĄ KIEROWCA !!! * dopóki nie zapłaciłam dzwonili po 3 razy dziennie, po wpłacie cisza * Nie życzę nikomu, zeby przeżył to co my w drodze powrotnej, rezydentka wiedząc, ze będzie spore opóźnienie samolotu odstawiła nas na odprawę i koczowaliśmy tam 15 godzin nic nie mogąc zrobić, było zimno… * NAJLEPSZE WAKACJE W NASZYM ŻYCIU!!! * Dzień dobry! Przesyłam podziękowania za wspaniałą organizację wypoczynku grupy emerytów ze Starogardu Gdańskiego. * TO JAKAŚ MASAKRA TE BIURO PODRÓŻY NIE SPEŁNIŁO MOICH OCZEKIWAŃ W DODATKU TEŻ NIE JEST ZA BARDZO BEZPIECZNE PONIEWAŻ Z TEGO CO WIDZĘ SAMI ORGANIZATORZY SĄ NIE PRZYGOTOWANI DO ORGANIZACJI WYCIECZEK * Dziś właśnie poinformowali mnie ,o wycofaniu wyjazdu wakacyjnego,3 tyg. przed wyjazdem,i nie mają nic innego do zaoferowania. * Biuro działające mało czciwie i naciągające klientów jak się tylko da. W razie pytań - nikt nic nie wie, a biuro ma do takich działań prawo. * wady: karaluch - 1 sztuka w pokoju, rozbicie części pobytowej, to było właściwie 3 dni pobytu, 7 dni rejsu i znów 4 dni pobytu * zalety: No ewentualnie fajne logo. * Zbyt wczesna godzina wylotu z Warszawy. W drodze powrotnej w samolocie zabrakło jedzenia i stewardessy miały do zaoferowania mi i dzieciom chipsy i piwo. * Żona narzekała na głośną klimatyzację... ja tam nie słyszałem ;) * Przewodniczka po Kairze -p. Rosita- troche niepunktualna, zaciagnela nas do fabryki perfum i papirusow gdzie byla straszna drozyzna! W meczecie opowiadala niewazne historie (szkoda czasu). Ma dziwne podejscie do wycieczkowiczow, traktujac ich, jak uczniakow pierwszej klasy. Na zasadzie...JA WIEM WSZYSTKO NAJLEPIEJ. * wady: Humory kierowców, ich opryskliwość w stosunku do pilotki w obecności pasażerów. Było to niesmaczne i żenujące. * doskonała organizacja, solidnie, bez krętactwa - czarno na białym * wycieczki objazdowe - moim zdaniem pozostawiajace wiele do zyczenia - informacje o warunkach na trasie PRZEMILCZANE - i biuro uwaza, ze to w porzadku * brud, nieuprzejam obsuga, brak sprzatanai, brak jedzenia, marna opieka rezydenta * Zagapiłem się przy pisaniu swojej poprzedniej opinii i nie wstawiłem oceny (1 sama "wyskoczyła"). Przepraszam, już więcej nie będę. * ich klient jest dla nich zerem! * Nabijanie ufnych ludzi w butelkę . Biuro sprzedaje Pobyt w Hotelu do którego nie ma najmniejszego zamiaru nas dowieźć tylko wszystkich upycha w obskórnych hotelach.Niekompetencja rezydentek jest dosłownie powalająca na łopatki nawet ludzi o stalowych nerwach. * Zalety??? Biuro nie zna takiego pojęcia!! * Od drugiej w nocy w pokoju była sauna. * Niekompetentni pracownicy tak w Polsce jak i za granicą. Hotel nie miał nic wspólnego z gwiazdką chyba, ze z nocą listopadową bezgwiezdną. Brud, smród, bezczelna obsługa, łapówkarstwo i truciciele. * Po 7 godzinach koczowania na lotnisku wyleciałam do Tunezji, aby tam około 4 nad ranem dowiedzieć się, że nie ma dla mnie miejsca w hotelu!
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyFinnair rozszerza współpracę z Japan Airlines i Quantas
Niebezpieczny incydent na lotnisku w Dubaju
Ile może kosztować głupi dowcip?
Z Krakowa do Zakopanego pociągiem w 90 minut?
Ukazał się Czerwony Przewodnik Michelin. Polskie restauracje trzymają wysoki poziom
Oferta zimowa Rainbow Tours już w sprzedaży
`Szef dla Szefów` - spotkania branżowe z ekspertami w dziedzinie gastronomii
Regionalne lotniska w Niemczech przynoszą milionowe straty
Agenci: bilety autokarowe - stracony rynek?
Co przygotowali organizatorzy Targów Lato?
Rejsclub.pl wydał nowy katalog