Kolejny etap strategii Grupy eholiday
Data wysłania: 2012-10-23 13:57 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Grupa eholiday.pl wdrożyła własny system pozwalający na sprawdzanie dostępności obiektów i rezerwację online. Obecnie użytkownicy portalu mogą rezerwować noclegi w blisko 500 hotelach w całej Polsce.
- To kolejny etap strategii Grupy eholiday.pl, która zakłada udostępnienie nowoczesnej infrastruktury i naszego know-how głównie małym i średnim obiektom, także tym nieskategoryzowanym - powiedział Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl.
- Jesteśmy przekonani, że ten segment rynku ma olbrzymi potencjał wzrostu. Ale do zdobycia przewagi technologicznej właściciele obiektów potrzebują odpowiednich narzędzi i wiedzy. Nasza platforma daje im większe możliwości konkurowania z większymi i silniejszymi graczami na tym rynku - dodaje.
System rezerwacyjny to kolejny etap uruchomionego pod koniec 2011 roku autorskiego projektu "struktura obiektu", którego celem jest szczegółowa prezentacja bazy obiektów w portalu eholiday.pl.
- Świadomość, że posiadamy najlepszą bazę noclegową w Polsce zobowiązuje. Dlatego staramy się nieustannie pracować nad rozwojem naszego flagowego projektu, wzbogacając go o nowe funkcjonalności - konstatuje szef Grupy eholiday.pl.
eholiday.pl stawia na rezerwacje online [2012-10-23 13:57 79.187.199.*] A może eholiday pochwali się jaką "wtopę" zaliczyli podczas licytacji pozycji gwarantowanej, która miała miejsce jakiś miesiąc temu?? Padły im serwery - przeciążyły się w związku z czym licytację wygrywały obiekty, które niekoniecznie oferowały najwyższą kwotę.. I to jest profesjonalizm? odpowiedz »
eholiday.pl stawia na rezerwacje online [2012-10-25 12:52 109.95.144.*] Dokładnie tak. Forma rekompensaty wystarczyła tylko na czekoladki. Licytacja powinna zostac powtórzona. odpowiedz »
eholiday.pl stawia na rezerwacje online [2012-10-26 13:15 79.187.199.*] dziwne to wszystko, popełnili błąd nie przygotowując się należycie na takie zainteresowanie licytacją a potem nie chcieli jej powtórzyć chociaż stracili na niej duże pieniądze nie pozwalając podbijać ceny. Rekompensata - faktycznie - żałosna, tłumaczenia - żałosne. I ta świadomośc że na pierwszym i drugim miejscu w danej miejscowości są teraz jakieś zapyziałe kwatery... odpowiedz »
|