TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Kolejny etap strategii Grupy eholiday

Data wysłania: 2012-10-23 13:57 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Grupa eholiday.pl wdrożyła własny system pozwalający na sprawdzanie dostępności obiektów i rezerwację online. Obecnie użytkownicy portalu mogą rezerwować noclegi w blisko 500 hotelach w całej Polsce.

- To kolejny etap strategii Grupy eholiday.pl, która zakłada udostępnienie nowoczesnej infrastruktury i naszego know-how głównie małym i średnim obiektom, także tym nieskategoryzowanym - powiedział Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl.

- Jesteśmy przekonani, że ten segment rynku ma olbrzymi potencjał wzrostu. Ale do zdobycia przewagi technologicznej właściciele obiektów potrzebują odpowiednich narzędzi i wiedzy. Nasza platforma daje im większe możliwości konkurowania z większymi i silniejszymi graczami na tym rynku - dodaje.

System rezerwacyjny to kolejny etap uruchomionego pod koniec 2011 roku autorskiego projektu "struktura obiektu", którego celem jest szczegółowa prezentacja bazy obiektów w portalu eholiday.pl.

- Świadomość, że posiadamy najlepszą bazę noclegową w Polsce zobowiązuje. Dlatego staramy się nieustannie pracować nad rozwojem naszego flagowego projektu, wzbogacając go o nowe funkcjonalności - konstatuje szef Grupy eholiday.pl.

    • eholiday.pl stawia na rezerwacje online 

      [2012-10-23 13:57 79.187.199.*]

      A może eholiday pochwali się jaką "wtopę" zaliczyli podczas licytacji pozycji gwarantowanej, która miała miejsce jakiś miesiąc temu?? Padły im serwery - przeciążyły się w związku z czym licytację wygrywały obiekty, które niekoniecznie oferowały najwyższą kwotę.. I to jest profesjonalizm?   odpowiedz »

      • eholiday.pl stawia na rezerwacje online 

        [2012-10-25 12:51 109.95.144.*]

        Dokładnie tak i jeszcze forma rekompensaty która wystarczyła na czekoladki. Licytacja powinna zostac powtórzona.   odpowiedz »

    • eholiday.pl stawia na rezerwacje online 

      [2012-10-25 12:52 109.95.144.*]

      Dokładnie tak. Forma rekompensaty wystarczyła tylko na czekoladki. Licytacja powinna zostac powtórzona.   odpowiedz »

      • eholiday.pl stawia na rezerwacje online 

        [2012-10-26 13:15 79.187.199.*]

        dziwne to wszystko, popełnili błąd nie przygotowując się należycie na takie zainteresowanie licytacją a potem nie chcieli jej powtórzyć chociaż stracili na niej duże pieniądze nie pozwalając podbijać ceny. Rekompensata - faktycznie - żałosna, tłumaczenia - żałosne. I ta świadomośc że na pierwszym i drugim miejscu w danej miejscowości są teraz jakieś zapyziałe kwatery...   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję