Jak Neckermann kusi agentów?
Data wysłania: 2012-10-18 17:56 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Ruszyła II edycja "Neckermannii" programu lojalnościowego skierowanego do pracowników biur agencyjnych sprzedających ofertę touroperatora z polskich katalogów. Pierwsza edycja cieszyła się dużym zainteresowaniem, wzięło w niej udział ponad 500 osób z 300 biur podróży.
- Naszym priorytetem od zawsze były relacje partnerskie, gdzie sukces touroperatora rozumiany jest równolegle z sukcesem i zadowoleniem agenta - mówi Rafał Buczak, Dyrektor Sprzedaży Neckermann Polska. - Cieszymy się, że "Neckermannia", która jest jednym z elementów pozwalających na budowanie tych relacji jest tak pozytywnie oceniana. Program będziemy kontynuować i rozwijać. - dodaje.
Uczestnicy chwalili proste zasady i ciekawe nagrody programu. W jego ramach zbierają punkty za sprzedaż produktów touroperatora, które mogą wymieniać na nagrody. Na jej liście znajdują się zarówno vouchery podróżne Neckermanna, bony na paliwo i towarowe znanych sieci handlowych (Saturn, IKEA, Zara, H&M, Reserved), ekskluzywny sprzęt firmy Apple, jak i możliwość doładowania indywidualnej karty płatniczej. Nowością II edycji będą cykliczne akcje towarzyszące dla najbardziej aktywnych sprzedawców. W pierwszej z nich, która potrwa do końca listopada na siedmiu najlepszych czekają vouchery pobytowe w Austrii w sezonie Zima 2012/2013.
Uwaga Agenci: Rusza II edycja Neckermannii [2012-10-18 17:56 87.205.2.*] żenujące jedno dają inne zabierają i czym tu się chwalić Panie Rafale ! odpowiedz »
Uwaga Agenci: Rusza II edycja Neckermannii [2012-10-23 12:28 79.189.99.*] Co Ci zabierają człowieku? program lojalnościowy jest formą systemu motywacyjnego dla pracownika. Albo w nim uczestniczysz i masz z tego wymierne korzyści, albo się nie angażujesz. Zrozumiały jest chyba fakt, że każdy touroperator chciałby żeby jego oferta sprzedawała się w jak największym stopniu odpowiedz »
Uwaga Agenci: Rusza II edycja Neckermannii [2012-10-19 10:07 178.73.28.*] Paradoksalnie, nie jest to dobra, przynajmniej dla agentów, wiadomość. Touroperatorzy, przecież Neckermann nie jest pierwszy próbują "przekupić" pracowników agentów, zeby sprzedawali ich wycieczki, a nie konkurenta. To,że konkurent ma czasami, lepszy program prowizyjny dla agencji, albo np. tańszą i ciekwszą ofertę dla klienta, nie zawsze zwycięża. Z reguły im lepszy program lojalnościowy dla sprzedawcy, tym gorsza prowizja dla biura które zatrudnia tego sprzedawcą. Coś za coś. Przy dzisiejszej polityce touroperatorów wobec swoich agentów, tylko ich przemyślana i sterowana polityka sprzedaży pozwoli zarobić na czynsze, płace pracowników, reklamę i ... ewentualny zysk dla właściciela. itp. Bogdan Wieczorek - Supertour odpowiedz »
Uwaga Agenci: Rusza II edycja Neckermannii [2012-10-23 12:39 79.189.99.*] proszę prezentować kompetentne komentarze. Gdzie tu jest sens wypowiedzi : " im lepszy program lojalnościowy tym gorsza prowizja dla biura" . Program lojalnościowy nie ma nic wspólnego z prowizjami dla biura. Oczywiście , jeśli osiągnie się kolejny pułap obrotowy, to ma, ponieważ wtedy prowizja jest wyższa. Akurat jeśli chodzi o prowizje, to Neckermann ma jedne z najwyższych na rynku, jeśli nie najwyższe odpowiedz »
Uwaga Agenci: Rusza II edycja Neckermannii [2012-10-23 13:52 91.231.104.*] Program lojalnościowy dla sprzedawców to próba ingerencji TO w moją politykę sprzedaży, której mówię NIE. Dlaczego OBCA firma ma nagradzać mojego pracownika. Dla mnie jest to zwyczajne PRZEKUPSTWO. Jeżeli wysokość mojej sprzedaży zasługuje na nagrodę to ja będę decydował komu ją podaruję. Każda osoba w firmie (księgowa, sprzątaczka czy goniec) pracuje na wysokość sprzedaży. Powodzenia odpowiedz »
Jak Neckermann kusi agentów? [2012-10-26 20:31 178.37.148.*] Nie ma to znaczenia przy sprzedaży takiego a nie innego TO jeśli i tak całość programu lojalnościowy jest zabierana przez właściciela... odpowiedz »
|