Ecco Holiday ogranicza korzystanie z czarterów
Data wysłania: 2012-10-09 16:43 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Specjalizujące się w wyjazdach egzotycznych Ecco Travel, korzysta wyłącznie z połączeń rejsowych współpracując z wieloma renomowanymi liniami lotniczymi jak np. Lufthansa, Air France, Qatar Airways czy Emirates Airlines. W przypadku dwóch ostatnich przewoźników niedawno pojawiły się nowe, ciekawe rozwiązania.
- Nasze wyjazdy egzotyczne, które realizujemy od wielu lat, opieramy wyłącznie o loty rejsowe - wyjaśnia Radosław Olek, Dyrektor Operacyjny Ecco Travel - W lotach na tak długich trasach niebagatelne znaczenie ma komfort podróży oraz elastyczność w jej organizowaniu, którą trudno realizować korzystając z czarterów. Kolejnym istotnym elementem jest pewność tego typu rozwiązań. W ostatnich tygodniach niektórzy operatorzy zrezygnowali z wybranych lotów egzotycznych, opartych na czarterach, podając jako powody zbyt małą ilość chętnych czy nierentowność. W przypadku linii rejsowych takiego ryzyka nie ma.
Od lutego 2013 roku liniami Emirates Airlines można będzie bezpośrednio z Warszawy dostać się do Zjednoczonych Emiratów Arabskich (Dubaj). Natomiast już od grudnia 2012 tego roku Qatar Airways uruchamia bezpośrednie połączenia z Warszawy do Doha. Dla lecących na Sri Lankę, do Indii czy Tajlandii oznacza to wyłącznie jedną przesiadkę, która będzie miała miejsce w porcie lotniczym w Katarze. Wprowadzony niedawno ruch bezwizowy do Kataru umożliwia podróżującym z Ecco Travel skorzystanie z tzw. STOP OVER, czyli krótkich pakietów pobytowych w ramach urozmaicenia podróży do miejsca docelowego.
W ramach promocji przewoźnicy wprowadzili na tych trasach nowe, niższe ceny, co znalazło odzwierciedlenie w ofercie Ecco Travel. Ceny wycieczek do Tajlandii, Indii, na Sri Lankę i do Zjednoczonych Emiratów Arabskich spadły średnio o 500 zł. Na niektóre terminy firma mogła je obniżyć nawet o 1000 zł.
- Od 8 lat organizujemy wyjazdy na dalekich kierunkach egzotycznych i z radością obserwujemy zmiany na międzynarodowym rynku połączeń lotniczych, które skierowane są do polskiego turysty. - mówi Radosław Olek, Dyrektor Operacyjny Ecco Travel - To ogromne szanse dla klientów i nowe możliwości dla touroperatorów, które staramy się wykorzystywać. Bezpośrednie połączenia z Warszawy i loty na tak odległych trasach z tylko jedną przesiadką, pokazują kolejne wymierne korzyści wynikające z podróżowania liniami rejsowymi. Ich niewątpliwa przewaga nad tzw. czarterówką, to m. in. pewność odbycia podróży, większe bezpieczeństwo oraz dużo wyższy komfort lotu. Obniżenie cen sprawia, że oferty do najpopularniejszych destynacji w Azji, również cenowo stają się bardzo konkurencyjne. Mając do wyboru tak porównywalne kosztowo wyjazdy na tak nieporównywalnie różnych warunkach, wyboru klientów można się domyślać. Zapewne dlatego inni touroperatorzy ostatnio odwołują czartery w egzotyczne miejsca, podczas gdy w Ecco Travel odnotowujemy wyraźny wzrost sprzedaży ofert m. in. do Indii i Tajlandii. Jestem przekonany, że w nadchodzącym, trudnym dla branży, sezonie zimowym jeszcze nie raz usłyszymy o redukowanych egzotycznych czarterach, a jedynie ci, którzy wybiorą podróżowanie liniami rejsowymi, będą pewni swoich wakacji.
W egzotycznej ofercie zimowej organizatora znaleźć również można, cieszące się zawsze dużą popularnością o tej porze roku, wyjazdy do Chin, Meksyku, na Kubę i Dominikanę. W ramach nowości przygotowanych na ten sezon, biuro zaprasza na Madagaskar, do Etiopii, Birmy, Rosji, Mongolii i Uzbekistanu. Ciekawą i coraz bardziej popularną propozycją Ecco Travel, są krótkie wypady do europejskich stolic, będące wspaniałą propozycją spędzenia nie tylko zimowych weekendów.
Nowa strategia Ecco Holiday [2012-10-09 16:43 83.5.76.*] czy komukolwiek, kiedykolwiek ET potwierdzilo cene na egzotyke ze strony internetowej/systemu rezerwacji? zawsze mialam min. 500 pln/os. wiecej; bo komus sie nie chcialo zaktualizowac informacji na stronie; bo dopiero kiedy robisz rezerwacje, ET zaczyna szukac biletow lotniczych. Moze niech ET skupi sie juz wylacznie na organizacji konferencji w Łebie czy jakims Sopocie dla kolegow i znajowych ze skokow albo wypoczynku na mazurach w ramach FWP a wycieczki zagraniczne zostawi komus, kto sie na tym zna i szanuje czas Klientow i agentow? odpowiedz »
Nowa strategia Ecco Holiday [2012-10-09 17:24 212.67.156.*] tak, mi i to nie raz. to oferta na potwierdzenie, więc nie rozumiem, skąd zaskoczenie. widac faktycznie rzadko ich sprzedajesz... w chinach są bezkonkurencyjni odpowiedz »
Nowa strategia Ecco Holiday [2012-10-09 17:58 83.5.76.*] nadal macie pieniadze na platne wpisy na forach? czy dla zabicia czasu... z braku zainteresowania Klientow oferta ET, ta na zapytanie oczywiscie? odpowiedz »
Nowa strategia Ecco Holiday [2012-10-12 16:29 83.19.133.*] Największy problem polega moim zdaniem nie na tym, że Ecco potwierdza cenę dopiero po założeniu rezerwacji, bo to racjonalne postępowanie w sytuacji kryzysowej. to że szukają dopiero biletu ok. tylko dlaczego nie ma o tym informacji np.w Merlinie - oferta nie jest przedstawiana jak na zapytanie, tylko oznaczona zielonym ptaszkiem. w ich systemie też nie jest oznakowana jako na zapytanie. Klient i agent nie mają żadnych przesłanek ( poza lakoniczną informacją w ważnych informacjach gdzies na stronie ecco) , ze cała oferta jest na tzw. potwierdzenie. Klient i agent nie ma nawet na umowie żadnej informacji,że klient może zrezygnować z oferty, gdyby okazało się, że potwierdzenie jest droższe. takie informacje powinny znajdować się na widocznym miejscu w systemie, przed założeniem rezerwacji, a potem na umowie. kolejna sprawa bulwersująca, ani w opisie oferty , ani na umowie, klient nigdzie nie ma napisane, że rezerwacje na przeloty są dokonywane oddzielnie dla każdego uczestnika . uczestnicy często lecą oddzielnie, bez opiekuna ze strony biura. Dowiedziałam się o tym jak. miałam kilka osób - najpierw kupiły 3 koleżanki, potem doszły jeszcze dwie. okazało się że te dwie lecą oddzielnie. byly to starsze panie, leciały do Indii i zrobiła się panika, że lecą oddzielnie, że lecą przez pilota. a jak one sobie poradzą itd. bo wyjazd był do Indii.Chciały rezygnować. ja wydzwaniałam do Ecco, oczywiście jak w Itace bardzo wątpliwie przyjemne koleżanki z dzialu obslugi agenta - PORAŻKA. no i ostatecznie ja miałam ponieść koszty ewentualnej rezygnacji klientek, bo przecież ponoć wiadomo o tym, że klienci na egzotykę latają każdy oddzielnie.Te wszystkie ważne informacji powinny znaleźć się na umowie , a wcześniej w systemie rezerwacyjnym , bo są to ważne warunki realizacji imprezy. czy Wy też mieliście podobne problemy, a może jeszcze gorsze? odpowiedz »
Nowa strategia Ecco Holiday [2012-10-13 22:21 217.97.175.*] Ja miałam tez taką sytuacje w tym roku, leciała starsza pani sama- też pojęcia nie miałam o tym, ze i podczas wylotu i przesiadek będzie sama. Jednakże dopisało mi szczęście i akurat przypadkiem dopisało się na ten przelot kilka osób i również przypadkowo akurat leciał z nimi pilot. Boje się pomyśleć co by było, gdyby jednak tego szczęścia przypadkowego nie było.... odpowiedz »
Ecco Holiday ogranicza korzystanie z czarterów [2012-10-09 19:38 37.47.3.*] chiny indie i tajlandie maja rewelacyjne. Moi klienci wracaja zawsze zadowoleni i kupuja ponownie. Fakt maja oferty na potwierdzenie ale za to lataja rejsowkami i klient ma zawsze pewnosc lotu przy potwierdzonej grupie. Jak klient wplaci od razu wystawiaja bilet i klient jest bezpieczny. odpowiedz »
Nowa strategia Ecco Holiday [2012-10-10 10:56 37.47.175.*] Czy redakcja czyta co publikuje? Daliście tytuł który ma się nijak do treści:) holiday a travel to dwa różne światy... nic dziwnego że nie robią egzotyki na czrterach, dla tego sektora to akurat poroniony pomysł. Rainbow miał w tym sezonie zdominować egzotykę a robi cięcia, brakuje teraz tylko zeby ecco travel wyciągnęo pomocną dłoń do klientów rb:) taka przewrotna ironia losu, kto wyciąga pomocną dłoń po klientów konkurencji może nią dostać prztyczka:) odpowiedz »
Strategia Ecco Travel [2012-10-10 22:52 109.243.65.*] o co pianę bić - jasne że bez agentów Ecco Travel swoich produktów nie sprzeda. Oferta egzotyczna jest ciekawa ale to za mało. sztuka to sprzedaż. ilość "unique users " dziennie na ich własnej stronie www to zaledwie 84.. czyli tyle co lokalne biuro agencyjne posiadające swoja stronę www. obok punktu stacjonarnego (średnia to ok. 200 u.u.) dla porównania inne podmioty : Rainbow 10.000, tui 15 tys, itaka 27 tys :-))duzi agenci fly - 3,2 tys.,wakacje.pl 20 tys u.u. dziennie odpowiedz »
|