Klienci wybrali Da Grasso
Data wysłania: 2012-09-21 07:49 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Da Grasso - polska sieć pizzerii - zdobyła Godło Jakości Obsługi 2012. Tym samym znalazła się w gronie 100 najbardziej przyjaznych Klientom firm w Polsce. Da Grasso zdobyła nagrodę w kategorii "pizzerie".
To wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne, gdyż Godło Jakości Obsługi przyznają sami konsumenci. Dokładamy starań, by dostosowywać naszą Sieć do potrzeb Klientów i zawsze oferować najwyższy poziom obsługi. Cieszymy się, że nasza praca została doceniona. Wszystkim Klientom bardzo dziękujemy i obiecujemy, że nie spoczniemy na laurach - mówi Wioletta Klimczyk Członek Zarządu Da Grasso Sp. z o.o.
Sieć Da Grasso została wyróżniona Godłem Jakości Obsługi już po raz drugi. Klienci docenili przede wszystkim miłą i kompetentną obsługę, przyjazną atmosferę lokali i doskonałą pizzę w przystępnych cenach.
Program Jakość Obsługi już od 5 lat regularnie bada poziom jakości obsługi i satysfakcji Klientów i w ich imieniu co roku przyznaje najlepszym firmom Godła Jakość Obsługi. Misją programu jest poprawa poziomu obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. To szczególny projekt, gdyż jurorami są w nim sami Klienci. To oni poprzez portal Jakoscobslugi.pl zgłaszają swoje obserwacje, dzieląc się opiniami. Decydują, które firmy znajdą się w gronie 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.
Da Grasso zdobyła Godło Jakości Obsługi 2012 [2012-09-21 07:49 83.25.132.*] Stwierdzenie "wyśmienita pizza w przyzwoitej cenie" jest nieco ryzykowne, w szczególności biorąc pod uwagę, że w małym miasteczku, jakim jest Słupsk i które jest dosłownie usłane pizzeriami, Da Grasso świeci pustkami. W przeciwieństwie do konkurencji. Swoją drogą, że jadłem pizzę w Da Grasso w trzech miastach (Słupsk, Wejherowo i Bydgoszcz) i muszę przyznać, że zawsze było coś nie tak. W Bydgoszczy dwukrotnie dostałem pizzę z nieświeżymi składnikami (śmierdzący ser, stara szynka), natomiast w Wejherowie obsługa się nie popisała. Znam wiele lepszych pizzerii. Obawiam się, że na tym, kto dostanie Godło Jakości Obsługi decyduje ilość, nie jakość. Bo jak dobra pizzeria, z jednym lokalem w jednym mieście może konkurować z masówką, rozsianą po całej Polsce? odpowiedz »
Klienci wybrali Da Grasso [2012-09-23 14:43 88.250.135.*] 1 odpowiedz »
|