LOT panem przestworzy
Data wysłania: 2012-09-19 10:28 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Czytelnicy brytyjskiego magazynu "Business Traveller" po raz kolejny docenili Polskie Linie Lotnicze LOT. Polski przewoźnik otrzymał po raz piętnasty nagrodę w kategorii najlepszej linii lotniczej Europy Środkowo-Wschodniej.
Uroczystość wręczenia statuetek odbyła się dzisiaj w Londynie w Kensington, w Royal Garden Hotel. Nagrodę w imieniu przewoźnika odebrał Marcin Piróg, Prezes Zarządu PLL LOT S.A.
LOT otrzymał tytuł najlepszej linii lotniczej w Europie Środkowo-Wschodniej dzięki głosom czytelników, którzy w specjalnej ankiecie głosowali m.in. na przewoźników spełniających ich zdaniem najwyższe standardy obsługi pasażerów. Pierwszą nagrodę tego magazynu PLL LOT otrzymały w 1998 roku.
Nagroda od brytyjskiej edycji pisma "Business Traveller" dołącza do bogatej już kolekcji wyróżnień przyznawanych LOT-owi. W minionych latach podróżni, a zarazem czytelnicy czasopism turystycznych również wysoko oceniali oraz nagradzali wysoki poziom usług i produktu polskiego przewoźnika. Wcześniej firmie przyznano m.in. nagrody magazynu "Global Traveler", amerykańskiej edycji "Business Traveller" czy Reader’s Digest.
- Cieszę się, że nasi pasażerowie dostrzegają i doceniają zmiany zachodzące w LOT. W ciągu ostatnich miesięcy wypracowaliśmy wysokiej klasy standard obsługi pasażerów nie tylko na pokładach naszych samolotów, ale także na lotnisku Chopina w Warszawie, który jest naszym hub’em. Wprowadziliśmy wiele rozwiązań, aby nasi pasażerowie mieli jak najbardziej komfortową podróż, powiedział Marcin Piróg, Prezes Zarządu PLL LOT S.A. - Krótsze transfery, zwiększająca się liczba self check-inów, coraz więcej samolotów korzystających z "rękawów" na lotnisku, skrócony czas oczekiwania na odbiór bagażu czy wskaźniki punktualności i regularności rejsów samolotów LOT-u stale utrzymujące się na najwyższym poziomie to najlepsze dowody na wysoką jakoś naszych usług,dodaje Marcin Piróg.
Magazyn "Business Traveller" jest jednym z ważniejszych magazynów na rynku brytyjskim i skierowany jest przede wszystkim do osób podróżujących klasą biznes. Wśród czytelników znajdują się m.in. przedstawiciele kadry zarządzającej, kierownicy a także eksperci z branży finansowej i turystycznej. Pismo ukazuje się w Wielkiej Brytanii od 1976 roku.
|