Telefon milczy - kolejni klienci na lodzie?
Data wysłania: 2012-09-05 15:33 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Po niekończącej się serii bankructw biur podróży, klienci coraz mniej chętnie patrzą na oferty turystyczne w podejrzanie niskich cenach. Niestety chętnych do zawierania niepewnych transakcji nie brakuje, tak samo jak naciągaczy. Gazeta Wyborcza otrzymała wiadomość od zaniepokojonego klienta, który wykupił bilety lotnicze na portalu HappyFLY.pl i do tej pory nie otrzymał informacji zwrotnej. Zapłaciliśmy około 1000 zł, ale biletów nie zobaczyliśmy. - żalił się rozgoryczony czytelnik.
Takich skarg na działalność agenta jest wiele. Turyści czują się oszukani. Każdy z nich na kilka dni przed wylotem otrzymał co najmniej jeden telefon z biura o konieczności dopłaty do pierwotnej ceny bilety. Później były kolejne, aż w końcu kontakt z pośrednikiem urwał się.
Zauważyłem, że nie odbierają telefonów, jeżeli już znają wasz numer i im podpadliście, np. poganialiście ich. Wtedy trzeba dzwonić z innego - mają już z pięć numerów, z których dzwoniłem... Trzy dni przed wylotem żądali 333 zł, i to jak najszybszym przelewem albo kasa przepadnie (proponowali też zmianę terminu lotu)... Dopłaciliśmy i w tym samym momencie zażądali 133 zł... Dostali te 133 zł, bo nie mieliśmy innego wyboru, tak nam się wydawało... - pisze użytkownik bCC.
Ja też nie otrzymałam biletu. Mnie naciągnęli na 259,12 zł, co można z tym zrobić??? - pisze inna zrezygnowana forumowiczka.
Niektórzy wzięli sprawę we własne ręce i postanowili jak najszybciej zawiadomić prokuraturę. Sprawa naprawdę jest podejrzana i nie ma czasu na zwłokę. Właścicielem portalu HappyFLY.pl jest Spółka z o.o. Happy Travel, mieszcząca się przy ul.Askenazego 55/116 w Warszawie. Niestety taki adres nie istnieje, co od razu wywołuje słuszne podejrzenia. W Krajowym Rejestrze Sądowym również brakuje takiej firmy. Z kolei domena zarejestrowana jest na p. Reginę Makselytę, mieszkankę Wilna. Poszukiwanie realnego kontaktu firm zarejestrowanych za granicą w przypadku problemów to jak szukanie wiatru w polu.
Sprawa znalazła swój finał również na popularnych portalach społecznościowych, gdzie wypowiadają się klienci z zagranicy. Na, niektórych forach internetowych sprawa HappyFLY.pl ma swój wątek od kilku lat. Ich problemy zaskakująco przypominają te turystów z Polski. Sytuacja się powtarza: Ludzie kupują bilety, słyszą o kolejnych dopłatach, a później kontakt z biurem jest niemożliwy.
Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-05 15:33 83.25.113.*] A kto wcześniej pisał o wyższości rezerwowania samemu od rezerwacji w biurach podróży czy agencjach turystycznych? Teraz płaczą Ci "cwaniacy" co to sami wszystko lepiej wiedzą i uważają, że samemu da się taniej zarezerwować wakacje. odpowiedz »
Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-06 10:20 81.219.66.*] Swieta prawda, dobrz eim tak odpowiedz »
Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-07 14:40 80.48.255.*] dobrze im tak?? bo zostali oszukani?? tym z amber gold też tak dobrze bo chcieli pomnażać własne pieniądze. Jak ciebie ktoś oszuka to zmienisz zdanie. A biura podróży nie dają żadnej gwarancji na nic bo też padają jak muchy. odpowiedz »
Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-08 07:13 193.239.80.*] Ja to pisałem. I nadal podtrzymuję swoje zdanie. Tyle, że ja wiem jak to robić by mnie wtopić. odpowiedz »
Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-06 11:02 83.10.63.*] nosił wilk razy kilka..
ponieśli i poszukiwaczy oraz 'zbijaczy' cen którzy wszystkich uważają za frajerów bo wiedzą lepiej i liczy się dla nich TYLKO jak najniższa cena!!! odpowiedz »
Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-06 13:11 77.65.52.*] odpowiedz »
Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-06 19:01 31.60.217.*] odpowiedz »
Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-06 19:03 31.60.217.*] Jak ktos glupi. to az milo!!!Kupujcie ludzie u tych,co maja adres i siedzibe i telefony i cos,co mozna pomacac,czyli bilet na papierze,to nie bedziecie miec problemow.Inaczej-kasa w plecy! odpowiedz »
Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-06 19:07 178.43.205.*] Kupować można u tych co rzeczywiście coś mają, a nie jedynie biurko i telefon i wynajęte biuro... odpowiedz »
Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-06 21:17 78.165.226.*] absolutnie nie jest mi zal nikogo z tych naiwniaków, zaryzykowac to sobie moge kupno butow najwyzej wyrzuce jak sie rozkleją sa za to rzeczy za ktore trzeba sowicie zapłacic bo proba zaoszczedzenia tak sie konczy, poza tym kazdy przewoznik ma strone swoja ze sprzedaza biletow nie rozumie i nie zrozumie kupowania biletow przez posrednikow skoro jest pewna gwarantowana opcja u samego przewoznika odpowiedz »
Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-08 00:45 83.22.121.*] odpowiedz »
Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-08 00:53 83.22.121.*] SUPER !!! Na porządku dziennym mamy klientów, którzy biegają "po mieście" lub surfują w sieci by znaleźć ofertę o 5 zł tańszą. A potem przychodzą i proszą o wydruk odprawy albo zmiany w rezerwacji, albo pytają o szczegóły przelotu/przejazdu. A my grzecznie odpowiadamy: nie nasz klient = nie nasz problem. Szukasz odpowiedzialnej usługi Kliencie, szukaj odpowiedzialnego biura (niekoniecznie droższego o 5 zł). odpowiedz »
Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-11 14:54 88.199.249.*] Nie szkoda mi takich cwaników, kupić samemu aby taniej nawet o 2zł, ale np. odprawy już nie umie zrobić. Ludzie proponuje wszystko próbować samemu kupić, może chlebek czy bułeczki zaczniemy sami piec . Co na to piekarnie ? odpowiedz »
Telefon milczy - kolejni klienci na lodzie? [2012-09-11 19:45 87.207.21.*] Po to są biura podróży , mozna pójść kupić bilet i mieć świety spokój. A nie anonimowe portale inetrnetowe!!!!! odpowiedz »
|