Co Groupon oferuje klientom Mati Word Holidays
Data wysłania: 2012-08-09 14:02 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Klienci, którzy wykupili za pośrednictwem Grouponu jedną z ofert Mati World Holidays, i których zaplanowane wyjazdy zostały odwołane, otrzymają od serwisu do wyboru dwie opcje:
Propozycję innej dowolnej oferty turystycznej z katalogu Last Minute na Grouponie, obejmującego oferty różnych biur podróży. Przy wyborze oferty o pełnej wartości podstawowej ceny imprezy, na którą wykupiony został kupon, klienci nie będą musieli dodatkowo dopłacać, zaś jeśli wartość oferty będzie wyższa, należy dopłacić różnicę. Groupon nie zwraca różnicy w przypadku wyboru oferty tańszej.
lub
Pełny zwrot do 100% ceny podstawowej imprezy, w przypadku braku zainteresowania ofertą zastępczą. (Zagwarantowany zwrot nie obejmuje usług zakupionych indywidualnie bezpośrednio w Mati World Holidays i nie uwzględnionych w ofercie podstawowej. Adresatem tych roszczeń może być jedynie Mati World Holidays lub beneficjent ubezpieczenia, którym po ogłoszeniu oficjalnej upadłości biura jest Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego).
Informacje o szczegółowej procedurze zamiany wycieczki na inną lub ewentualnego zwrotu pieniędzy została dziś przekazana wszystkim zainteresowanym klientom w specjalnym mailingu.
- Opracowując powyższe propozycje ponownie potwierdzamy w praktyce, jak ważne jest dla nas dobro naszych klientów oraz ich bezcenne zaufanie i bezpieczeństwo. Jest to niestety już drugi taki przypadek tego lata, z jakim przychodzi nam się zmierzyć, a kolejny w "czarnej serii" upadków na polskim rynku touroperatorów i przewoźników czarterowych. Czujemy się jednak w obowiązku pomóc naszym klientom w tej trudnej chwili i chcemy dołożyć wszelkich starań, aby ograniczyć przykre doświadczenia do minimum. - komentuje Artur Bednarz, PR Manager Groupon Sp. z o.o.
Groupon dla klientów Mati World Holidays [2012-08-09 14:02 83.24.50.*] Jakie normalne biuro zamieszcza oferty na grouponie przy rentowności 2-3% normalnych ofert/ Groupon to nie jest narzędzie dla turystyki jak widać. odpowiedz »
Groupon dla klientów Mati World Holidays [2012-08-09 14:30 79.184.159.*] Podobno dzisiaj Itaka bankrutuje. odpowiedz »
Groupon dla klientów Mati World Holidays [2012-08-09 14:46 78.133.161.*] ale pierdoły opowiadasz!!! skąd takie insynuacje? odpowiedz »
Groupon dla klientów Mati World Holidays [2012-08-09 15:51 62.21.43.*] Podobno Elvis żyje a Amerykanie nie byli na Księżycu odpowiedz »
Groupon dla klientów Mati World Holidays [2012-08-09 15:51 89.231.126.*] taa.... Itaka to jedno z 4 pewnych biur podróży na rynku turystycznym odpowiedz »
Groupon dla klientów Mati World Holidays [2012-08-09 16:39 213.25.70.*] Myślę ,że Grupon i inne portale tego typu powinny skrupulatnie kontrolować sprzedawana oferte , na moim właśnie podwórku jeden klient sprzedawał grupony niesolidnie iformując o ofercie ,dzierzawil obiekt sprzedał oferte marnej klasy zabrał pieniądze i już go nie ma pozostali klienci . Zawiedzeni kienci ! A co do biur podróży to czegoś nie rozumiem przecież upadłość nie bierze się z dnia na dzień ,świadomie posyłaja ludzi wiedząc że nie są w stanie im zapewnić realizację oferty . Karygodne! odpowiedz »
Groupon dla klientów Mati World Holidays [2012-08-10 10:38 83.15.137.*] Grupon sklada oswiadczenia jakby robil łaske zwracajac pieniadze a to jest ich psi obowiazek jak usługa nie moze byc zrealiazowana odpowiedz »
Groupon dla klientów Mati World Holidays [2012-08-10 13:59 83.24.192.*] Oświadczenie pana Artura Bednarza to jedna wielka kpina. Przecież Groupon przyjmujac wycieczki do sprzedaży doskonale wie, że cena na ich portalu musi być niższa o 30-50% od ceny katalogowej, do tego dochodzi Ich wysoka prowizja za sprzedaż. Jeśli tak bardzo martwią się o dobro klienta to może niech zmniejszą swoja prowizję np. do 1% i zrobią zastrzeżenie, że rabat nie może przekraczać 15% odpowiedz »
|