TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Ecco Holiday: przezorny zawsze ubezpieczony

Data wysłania: 2012-08-05 01:10 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Suma gwarancja w umowie ubezpieczenia Ecco Holiday wzrosła o ponad 50%. Nowa umowa gwarancyjna zawarta jest na okres od 20 czerwca 2012 do 19 czerwca 2013 i opiewa na kwotę 6 378 185 euro, tj. 28.472.219,00 zł.

- Klienci są coraz lepiej wyedukowani i świadomie poszukują bezpiecznych organizatorów turystyki. Cena nadal jest bardzo ważna, ale przestaje być kluczowym kryterium wyboru. - mówi Grzegorz Płókarz, prezes zarządu Ecco Holiday - Klienci i agenci coraz częściej pytają nas o kwoty wynikające z umowy ubezpieczeniowej czy wysokość kapitału zakładowego. Zapewne ma to związek z wydarzeniami w ostatnich latach, kiedy upadłość ogłosiło kilku dużych touroperatorów. Wakacje już tylko z pozoru są beztroskie. Dlatego poza obowiązkowymi gwarancjami i ubezpieczeniami, które są jednak zabezpieczeniem w sytuacjach ekstremalnych i nie niwelują całego ryzyka, jakie ponoszą klienci, pracujemy też nad innymi rozwiązaniami. Ciekawym rozwiązaniem jest choćby specjalny fundusz kompensacyjny, wprowadzony w niektórych państwach, pozwalający klientom spokojnie spędzić całe wakacje, nawet jeśli ich biuro ma kłopoty. Liczymy, że polscy operatorzy również zauważą potrzebę zapewnienia większego poczucia bezpieczeństwa klientom.

Suma gwarancyjna w umowie ubezpieczenia wzrosła o ponad 50%. Zwiększenie tej kwoty związane jest z przejęciem innych podmiotów będących także organizatorami turystyki, w tym siostrzanej firmy Ecco Travel, specjalizującej się w turystyce egzotycznej. Oznacza to, że zwiększone ubezpieczenie obejmuje wszystkich klientów wyjeżdżających zarówno pod marką Ecco Holiday, jak i Ecco Travel.

Warto przypomnieć, że w ramach umowy towarzystwo udziela ochrony ubezpieczeniowej w zakresie:
1. Pokrycia kosztów powrotu klientów z imprezy turystycznej do miejsca wyjazdu i planowanego powrotu w przypadku gdy Ubezpieczający wbrew obowiązkowi nie zapewnia tego powrotu.
2. Zwrotu wpłat wniesionych przez klientów Ubezpieczającego tytułem zapłaty za imprezę turystyczną w przypadku gdy z przyczyn dotyczących Ubezpieczającego oraz osób działających w jego imieniu impreza turystyczna nie zostanie zrealizowana.
3. Zwrotu części wpłat wniesionych przez klientów Ubezpieczającego tytułem zapłaty za imprezę turystyczną odpowiadającej części imprezy turystycznej, która nie zostanie zrealizowana z przyczyn dotyczących Ubezpieczającego oraz działających w jego imieniu.

Skan dokumentu znaleźć można na stronie internetowej organizatora w zakładce Dla Podróżnych w części Zezwolenia.

    • Ecco Holiday: przyjdzie "gupi" i kupi 

      [2012-08-05 02:03 188.146.200.*]

      Oj.. Mam wrażenie, że ktoś z Ecco chyba bardzo silnie w portalu tur-info uczestniczy. Żaden inny touroperator nie jest tak często i w takich super superlatywach przytaczany jak Ecco.

      No cóż. Ale myślę, że ludzie z branży to widzą i nie dadzą się nabierać - także te zagrywki mogą zadziałać tylko, gdyby taki artykuł wydostał się poza pisma i portale branżowe. Ale spokojnie - agenci będą pamiętać co zrobiliście i odradzą Klientom zakupy..

      Pamiętajmy - Ecco ubezpiecza się w Skoku, a Skok jest właścicielem Ecco - jest OK!

      Ecco anulowało first minute - a przez długi czas przetrzymywało pieniążki z zaliczek Klientów - jest OK!

      Pan Prezes wypowiada się w tonie.. jakby z nas agentów robił debili - "agenci (...) pytają o wysokość kapitału zakładowego".. Co Pan Panie prezesie myślisz, że co? Że my debile jesteśmy?
      Że Was o coś pytać musimy? Poza tym, że wysokość kapitału żadnego znaczenia w sumie nie ma, a gwarancja podana jest jak na talerzu - nic więcej o kondycji firmy nam nie powiecie - poza tym, że jest zajebiście.

      Okłamujecie nas - agentów (nie mam na myśli nic specjalnego - mówię o ogóle) i różnymi wypowiedziami robicie sobie dobry "pijar".

      Działajcie jak możecie - taka Wasza rola - odbudowanie zaufania do firmy po ostrym "daniu dupy" na początku sezonu.. Oj.. Przepraszam. Wy przecież nie daliście dupy. Zrobiliście sobie dobrze, a przez Was stado debili - zwanych agentami miało prze*****e.

      Jedno jest pewne - nie wszyscy agenci to debile, którym można (poprzez przedstawicieli, którzy rzeczywiście szczerze wierzą w Wasze gadki) wcisnąć każdy kit.
      Nie wszyscy ludzie pracujący w turystyce nie mają pojęcia o biznesie.

      Pozdrawiam   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję