TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Transport

Proszę czekać, konsultant z tobą porozmawia

Data wysłania: 2012-08-04 22:06 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Jeden z klientów linii lotniczych Qantas postanowił sprawdzić ile tak naprawdę trzeba czekać na połączenie z konsultantem infolinii przewoźnika. Niestety, nie mogąc uzyskać połączenia, po 15 godzinach zrezygnował.

Australijczyk zadzwonił na infolinię Quantas, aby zdobyć dokładne informacje na temat podróży do Nowego Jorku.W słuchawce odzywał się w kółko głos "Proszę czekać, konsultant linii lotniczych Qantas porozmawia z tobą tak szybko, jak to możliwe". Mężczyzna znalazł się w kolejce oczekujących.

Automatycznie odtwarzana wiadomość brzmiała w słuchawce od godziny 19.22 jednego dnia do 11.01 następnego. W tym czasie Australijczyk zdążył między innymi przeczytać liczący dwieście stron podręcznik zarządzania.

Według rzecznika prasowego Qantas, w dniu, w którym mężczyzna chciał skorzystać z infolinii, okres oczekiwania wynosił maksymalnie 17 minut.

    • 15 godzin czekania na infolinii 

      [2012-08-04 22:06 31.175.65.*]

        odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję