Forumowicze TUR-INFO działają na szkodę branży
Data wysłania: 2012-08-01 23:23 Autor: Czytelnik IP 79.173.49.*
Chciałbym ponowić prośbę o opanowanie się od wygłaszania nieprawdziwych ter lub nie do końca sprawdzonych informacji.
Ja wiem, że wszyscy wiemy wszystko najlepiej, doskonale znamy się na przepisach, umowach, sytuacji finansowej TO itp. - jesteśmy nieomylni.. Mimo jednak wszystko - proszę o opanowanie emocji i w miarę choć merytoryczne i wnoszące coś do ogółu wypowiedzi. Nie straszmy i nie psujmy sobie do końca reputacji.
Nie wszyscy jesteśmy oszustami w końcu.
Forumowicze TUR-INFO działają na szkodę branży [2012-08-01 23:52 194.15.124.*] popieram. Napisalam taką prosbę pod nazwa Wielka prosba ale zareagowala 1 osoba. Chyba tylko sensacja i zle informacje sa godne dla wiekszosci jakiegokolwiek komentarza. Im wiecej bedzie osob proszacych o rozdasek i opamietanie tym lepiej. Tylko czy bedzie nas wystarczajaco duzo ? odpowiedz »
Forumowicze TUR-INFO działają na szkodę branży [2012-08-02 10:15 89.234.218.*] Nie jestem z branzy, tylko klientem. Do tej pory nie zawracałem sobie głowy problemami branży i nawet nie wiedziałem o istnieniu takiego forum. Nie szukałem sensacj, ale to sensacje mnie odnalazły. Sky club, Alba Tour, Africano Tour, Atena, OLT i ich czartery. i ostatnio jakieś pogłoski o Aquamaris. To forum nie jest chore. Jest termometrem. Jestem przed urlopem. Jeżeli będę po udanym urlopie, to przez kilka następnych miesięcy dam sobie spokój z tym tematem. Chyba nie jestem odosobniony. Jedynym sposobem, żeby na tego typu forach gościły lekkie tematy jest uzdrowienie branzy turystycznej. Zróbcie coś, żebyśmy my - klienci wam zaufali i wszelkie "nerwowe" wpisy traktowali z dystansem. odpowiedz »
Forumowicze TUR-INFO działają na szkodę branży [2012-08-02 11:47 95.48.153.*] Absolutnie nie dziwię się, że Pan się interesuje tym, co piszą na forum.. Ja jednak jestem z branży i powiem szczerze, że serce mi się kraje, gdy to wszystko czytam. Prowadzę agencję od 4 lat i staram się robić wszystko aby Klienci do mnie wracali, aby byli zadowoleni - bo żyję z tego, że u mnie kupują. Nie wciskam złych ofert, nie wciskam czegoś o czym nic nie wiem - bo to będzie nie tylko ze szkodą dla mnie ale przede wszystkim dla Klienta. Wielokrotnie spotkałem się z sytuacją, w której odradziłem Klientowi zakup kiepskiej (tańszej) oferty, a on po prostu poszedł gdzie indziej i ją kupił - bo myślał, że go naciągam.. i kółko się zamyka. Klienci zarzucają nam, że sprzedajemy wszystko.. a to nie do końca prawda (choć oczywiście są wyjątki). W dużej mierze to Klient po prostu szuka super okazji i kupuje zły produkt. Proszę mi wierzyć - gdybym był w stanie.. Stworzyłbym fundusz, ubezpieczenie, czy cokolwiek, co zagwarantowałoby Klientom 100% zwrotu za wpłaconą i niezrealizowaną imprezę i 100% powrotu o czasie do domu i z pełnym zakwaterowaniem w przypadku bankructwa TO. Nie byłoby wtedy problemu chargeback z konta agenta, który dawno już nie ma pieniędzy na koncie.. Co mamy w tej chwili? Brak możliwości płacenia kartą w większości biur.. Gdybyśmy wiedzieli, który TO następny upadnie - proszę mi wierzyć - w trosce o swoich Klientów (bo w końcu u niego oni kupują) żaden agent nie sprzedałby im jego wycieczek. Z tego same problemy, nieprzyjemności itp. Pozdrawiam i udanego urlopu życzę. odpowiedz »
Forumowicze TUR-INFO działają na szkodę branży [2012-08-02 12:03 195.184.83.*] Brawo. Glos rozsadku w tym calym jazgocie. Ja jestem malym Touroperatorem - robie to co robie z pasja, jeden kierunek z jednego lotniska. Agenci ze mna nie pracuja - trudno ich wybor. Mam oferte z wyzszej polki, jakosc, rzetelność. Nasi klienci wracaja zadowoleni , pisza nam rekomendacje. Rzadko jednak slysze rozsadny głos Agenta. Dlatego jak go słyszę mowie: Wielkie Brawo . odpowiedz »
Forumowicze TUR-INFO działają na szkodę branży [2012-08-02 12:24 83.24.38.*] Właśnie. Zgadzam się. Niestety dalej w Polsce jest tak, że dobre znaczy tanie. Ludzie nie dziwią się, że fiat jest tani a mercedes drogi natomiast wycieczki wszystkie muszą być tanie... U mnie też często tak jest - klient widzi super ofertę bo tanią. Mówię mu, że to kiepski hotel i proponuję droższy o 150 zł ale dużo lepszy. Klient idzie się zastanowić i kupuje oczywiście gdzie indziej ten tańszy a potem wraca z wakacji i klnie jak został oszukany i w jakim to syfie musiał nocować. Ale zaoszczędził 150zł w tydzień (czyli 21,40 zł dziennie).Rozsądek i zaufanie są potrzebne po dwóch stronach. Pozdrawiam odpowiedz »
Forumowicze TUR-INFO działają na szkodę branży [2012-08-02 11:55 195.184.83.*] Wy Klienci nie chce ufac, bo jak się mowi ze za 1200 zl nie mozna leciec do 5* hotelu all inclusive to mowicie ze Was naciagamy. Tendentacja male jest zle pojawia sie nagminnie a czemu. ostatnio slyszala kawal z zycia wziety : juz 5 razy z Wami bylem i 5 razy mnie oszukaliscie. Zabawne prawda. Ale jak zapraszamy do poznania biura, ludzi - nikomu sie nie chce bo musi byc biuro duuuuze, masowe. Wina za to co w branzy sie dzieje lezy po kazdej stronie. odpowiedz »
Forumowicze TUR-INFO działają na szkodę branży [2012-08-02 12:17 212.91.5.*] Dziwne jest to że jak w spożywczaku jest przecena np nabiału to klienci na każdy możliwy sposób sprawdzają co jest nie tak z danym produktem (zazwyczaj chodzi o zbliżający sie termin ważności). A jak kupują wczasy nie interesuje ich wcale co może być przyczyną że dana oferta jest znacznie tańsza od pozostałych - najważniejsze że jest tanio. Zaczynają się tym interesować dopiero kiedy zaczynają pojawiać się kłopoty a wtedy zazwyczaj jest juz za późno. odpowiedz »
Forumowicze TUR-INFO działają na szkodę branży [2012-08-02 00:59 81.219.15.*] Nie wszyscy jesteśmy oszustami - oczywiście, ale większości grozi to że będą bankrutami. odpowiedz »
Forumowicze TUR-INFO działają na szkodę branży [2012-08-02 09:42 164.126.110.*] Złe doświadczenia z Triadą i Sky powodują panikę. Kogo sprzedać a kogo nie??? odpowiedz »
|