TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą.

Data wysłania: 2012-07-27 09:31 Autor: Czytelnik IP 83.4.11.*

Od dłuższego czasu przedstawiciele Itaki unikają kontaktów z klientami - agentami. Nie odpowiadają na e-maile, nie odbierają telefonów. Podobnie rzecz się miała ze Sky Club. Czy to oznacza, że coś jest na rzeczy? Dla mnie to dziwne, że mimo wielu e-maili i wielokrotnego nagrywania się na telefon przedstawiciela Itaki (robię to od kwietnia) do dzisiaj nikt mi nie odpowiedział ani nie oddzwonił. Obym sie mylił i oby sie okazało, że to tylko pracownicy BP Itaka mają wszystko w d...

    • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

      [2012-07-27 10:37 95.48.153.*]

      U mnie wczoraj był Pan z itaki.. Oni po prostu mają takiego stajla. Nie bardzo martwią się agentami. Działają. Z biurem raczej jest wszystko ok. Po prostu przedstawiciele są mało fajni. Oby OLT nie wpłynął teraz negatywnie na naszego najlepszego touroperatora.   odpowiedz »

      • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

        [2012-07-27 12:13 83.25.96.*]

        Najlepszego? Pod jakim względem takie wyróżnienie;) ??   odpowiedz »

      • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

        [2012-07-30 14:47 83.5.199.*]

        No to fajnego maja "stajla" ciekawe czy właściciele Itaki wiedzą, że w sezonie ich przedstawiciele zlewają robotę.   odpowiedz »

    • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

      [2012-07-27 11:31 79.186.102.*]

      Pewnie OLT juz całkowicie pogrąży Itakę, która i tak już od jakiegoś czasu boryka się z problemami finansowymi. cała ich działalność opiera się na ogromnych kredytach z zagranicy, a wyjazdy klientów są finansowane z wpłat kolejnych..taka mała piramidka finansowa jakby..   odpowiedz »

      • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

        [2012-07-27 16:18 83.9.207.*]

        Coś mi się wydaje, że wyssałeś całość postu z palca!! Jakie kredyty zagraniczne? Itaka, nie musi zaciągać kredytów, aby umieścić swoich klientów w hotelach czy opłacić wycieczki. Itaka ma najwyższą gwarancję bezpiecznych wakacji. Jeśli chodzi o OLT - komunikat jest na FB. Muszę jeszcze dodać, że nie należy łączyć OLT, które ogłosiło upadłość z OLT Express Poland Sp. z o.o., która posiada koncesję i prowadzi swoją działalność. Urząd Lotnictwa Cywilnego zawiesił koncesję dla spółki OLT Express Regional Sp. z o.o.   odpowiedz »

        • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

          [2012-07-27 16:24 79.184.103.*]

          Przeliczając wysokość gwarancji ubezpieczeniowej Itaki na ilość ich klientów to wyjdzie tak około 300,- pln na osobę. Przyznaj mi, że to nie jest dużo, zwłaszcza, że taka średnia rezerwacja to około 4000,- pln.   odpowiedz »

          • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

            [2012-07-27 19:01 83.16.76.*]

            nawet w biurach agencyjnych są mało wiedzące osoby...i czego wymagać od klientów   odpowiedz »

          • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

            [2012-07-27 19:03 83.16.76.*]

            Gucio prawda, że ze sky clubem nie można było się kontaktować przed upadkiem, u mnie przedstawiciel był w poniedziałek i zawsze jak miałam problem odpisywali. Ciekawe ile sprzedajesz Itaki? Ja nie mam z nimi problemów wogóle   odpowiedz »

          • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

            [2012-07-28 17:19 83.9.65.*]

            Itaka właśnie przedłużyła gwarancję na przyszły rok, wynosi ona więcej niż w obecnym roku! A biorąc pod uwagę ilość osób, która już wyjechała i wróciła - to nawet gdyby coś było nie tak - jest kasa aby wszyscy spokojnie wrócili do domu!
            Skoro wszystko jest dobrze - nie widzę powodu by wpadać w panikę.   odpowiedz »

            • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

              [2012-07-28 21:33 46.113.128.*]

              jak przedłużyła (czyli że na 2013) i ile wynosi gwarancja?   odpowiedz »

              • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

                [2012-07-28 22:43 83.7.116.*]

                troszkę ponad 150 milionów   odpowiedz »

                • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

                  [2012-07-29 07:28 46.112.93.*]

                  oby się nie przydała...   odpowiedz »

                  • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

                    [2012-07-30 20:22 79.185.156.*]

                    Nawet na profilu na FB dziś podali to do wiadomości! Pozwolę sobie przekleić informację:
                    Już jest! Gwarancja Ubezpieczeniowa Biura Podróży ITAKA na kolejny sezon! Jej kwota wynosi 150 669 827,70 PLN i obowiązywać będzie od 16.09.2012 r. do 15.09. 2013 r. To o ok. 25 mln złotych więcej niż w sezonie 2011/2012. Bijemy rekordy :)

                    Przedmiotem gwarancji jest:
                    - pokrycie kosztów powrotu klientów do kraju
                    - pokrycie zwrotu wpłat wniesionych przez klientów
                    - pokrycie zwrotu części wpłat wniesionych przez klientów za część imprezy turystycznej   odpowiedz »

                    • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

                      [2012-07-31 12:16 95.49.66.*]

                      a juz teraz musza organizowac jakies inne transfery dla tych lktorzy mieli loty z OLT express...ciekawe jak sobie poradza z tym tematem...niestety, biura sa skazane na pzewoznikow, a tu juz nie maja nic do powiedzenia...   odpowiedz »

                      • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

                        [2012-07-31 12:54 83.24.34.*]

                        A OLT już było opłacone...   odpowiedz »

                        • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

                          [2012-07-31 18:41 83.9.157.*]

                          Itaka zapewniła wszystkim uczestnikom wycieczek wszystko co mogła, aby czas oczekiwania na wylot, minął jak najszybciej - przedłużyła doby hotelowe.
                          A tym, którzy wracają w późniejszym terminie - załatwia powrót innymi liniami lotniczymi. Także nie ma się czego obawiać, Itaka ma wszystko pod kontrolą.   odpowiedz »

                        • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

                          [2012-07-31 18:47 83.9.157.*]

                          Informacja z FB Itaki:
                          W związku z upadłością spółki OLT Express Poland, informujemy, że loty, które miały być realizowane tą linią, zostaną wykonane innymi przewoźnikami.

                          Aktualnie finalizujemy nowe umowy i ustalane są nowe rozkłady lotów.
                          Wszystkie loty, które miały być realizowane linią OLT Express Poland będą wykonane.
                          Klienci, którzy mieli udać się na wakacje linią OLT Express Poland, mogą być objęci jedynie zmianą rozkładu, wynikającą ze zmiany przewoźnika.

                          Dokładamy wszelkich starań, aby były to zmiany jak najmniej dotkliwe.
                          Będziemy informować Klientów o ewentualnych zmianach telefonicznie lub za pośrednictwem punktów sprzedaży.

                          Do tego czasu prosimy o oczekiwanie na informacje. Jednocześnie pragniemy podkreślić, że przeloty OLT Express Poland stanowiły niewielki procent zakontraktowanych przez Itakę czarterów na sezon Lato 2012.   odpowiedz »

                          • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

                            [2012-08-01 14:16 83.6.20.*]

                            "niewielki procent" wiele mi nie mówi...wolałabym żeby napisali na które wycieczki dokłądnie, wiadomo by było czego unikać, a tak to dalej można mieć problemy lecąć z nimi, o ile dobrze rozumiem...   odpowiedz »

                            • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

                              [2012-08-07 11:50 178.235.223.*]

                              Właściwie to nie, z tego co ja zrozumiałam, to Itaka nie chce denerwować swoich klientów którzy mieli lecieć z Olt Express, żeby też nie rozmyślili się z wycieczki. Lepiej lecieć na wakacje z innym przewoźnikiem i nie wiedzieć że to miał być Olt Express niż wiedzieć i się denerwować. Takie jest moje zdanie;)   odpowiedz »

                              • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

                                [2012-08-07 13:03 83.21.129.*]

                                Chyba masz rację. Itaka nigdy swoim klientom nie mówi całej prawdy. Tak jest np z przesuwaniem godzin wyloty z godzin rannych na późny wieczór..I jeden dzień urlopu stracony!   odpowiedz »

                                • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

                                  [2012-08-08 10:03 83.9.111.*]

                                  doswiadczeni w podrozach wiedzą że pierwszy i ostatni dzień zawsze jest przeznaczony na podróż - więc kolejne ploty niedoświadczonych lub tych którzy nigdy nigdzie nie byli- bo tacy mają zawsze najwięcej do powiedzenia   odpowiedz »

                                  • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

                                    [2012-08-08 10:38 83.21.35.*]

                                    Każda zmiana godziny wylotu (o ile określona została w umowie) stanowi zmianę istotnych warunków umowy i może stanowić podstawę do rezygnacji z usługi i zwrotu całej wpłaconej kwoty, jak również do ubiegania się o odszkodowanie za poniesione straty, (anulacja biletu kolejowego na dojazd do lotniska, spóźnienie do pracy przy opóźnieniu powrotu itp.)   odpowiedz »

                                    • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

                                      [2012-08-08 10:47 83.9.111.*]

                                      owszem - trzeba pamiętać, że zmiany godzin przelotów mogą być dyktowane zmianami na lotniskach : strajk, pogoda: wulkan, burza... itp. są to sytuacje od nikogo niezależne na które nikt nie ma wpływu. wogóle zanim ktoś doda komentarz proponuje przeczytanie jakiegokolwiek biura warunki uczestnictwa w imprezie turystycznej - przynajmniej będzie mowa o konkretach a nie bicie piany   odpowiedz »

          • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

            [2012-07-30 20:06 79.173.49.*]

            Błąd.
            Średnia myślę, że za osobę to około 2500 zł a gwarancja nie ma wystarczyć dla w ogóle wszystkich klientów, tylko dla tych, którzy aktualnie są na wakacjach bądź wpłacili zaliczki albo 100%. Więc po prostu źle liczysz mistrzu.   odpowiedz »

      • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

        [2012-07-28 08:06 79.184.174.*]

        ja to sam sobie organizuje pieniadze... wplacilem do amber gold... niebawem dostane kase z odsetkami bedzie na podroze po europie...a wiecie w kwietniu juz zabukowalem sobie najtansze bilety wrzesniowie w OLT wiec wiecie dziwie sie ze kupujecie w biurach podrozy   odpowiedz »

      • Milcząca Itaka - zero kontaktu z bazą. 

        [2012-08-07 12:02 178.235.223.*]

        A skąd masz takie informacje, że itaka posiada "Ogromne kredyty z zagranicy". Przecież takie informacje są zazwyczaj utajone, chyba że jesteś pracownikiem który właśnie złamał umowę o poufności :)   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję