Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Forum grupa: Biura turystyczne
Zwrot prowizji dla klienta po upadku biuraData wysłania: 2012-07-19 11:42 Autor: Czytelnik IP 81.219.15.*W wielu forach czytam że po upadku Touroperatora klienci znaleźli sposób na szybki zwrot przynajmniej w części wpłaconych za wycieczkę kwot, domagając się od Agentów wypłaty z prowizji jaką uzyskał agent, piszcie jak to oceniacie, moim zdaniem Touroperator zapłacił Agentowi prowizję i w tym momencie jest to po prostu gotówka należąca do agenta a nie do klienta, oczywiście jak kogoś stac może i zwraca te kwoty a co z podatkiem od takiej darowizny ? bo chyba jest to darowizna dla klienta w tym momencie ???
|
Forum gorące tematy
Forum gorące tematyKłopoty Ryanair: awaria samolotu i noc na lotnisku
Prezesi upadających biur podróży nie będą bezkarni!
Spółka Polrest otworzy nową sieć restauracji - Invito
Wyniki finansowe Orbisu za trzy kwartały 2008
Zakopane: turyści są coraz lepiej żywieni?
Centralwings wprowadza w błąd klientów?
LOT: stworzenie Centralwings było błędem?
Na granicy z Niemcami będą wzmożone kontrole
W tym roku internauci wakacje spędzają aktywnie
Oświęcim: resort kultury sfinansuje nowe centrum dla zwiedzających Muzeum
Kpią z Zakopanego - dlatego ubywa turystów
Pierwszy tani samolot poleciał
Warunkowe uruchomienie wyciągów w Szczyrku, a w przyszłości prywatyzacja?
Wizz Air zwiększa częstotliwość lotów z Katowic do Dortmundu
TPN wyda milion złotych na remont tatrzańskich szlaków turystycznych
Air Berlin przystąpi do sojuszu oneworld