Zarząd Sky Club informuje...
Data wysłania: 2012-07-18 12:59 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Wczoraj w Warszawie odbyła się konferencja prasowa, podczas której Zarząd Sky Club Sp. z o.o. podsumował swoje dotychczasowe działania związane z koniecznością złożenia przez spółkę wniosku o upadłość, jak również poinformował wszystkich o swojej bieżącej sytuacji.
We wtorek do kraju powrócili ostatni turyści, którzy wyjechali na wycieczki z biurem podróży Sky Club. Spośród grupy ponad 4,7 tysiąca osób ponad 30% miało skrócony pobyt, a około 70% dokończyło urlop w terminie. Tymczasem na dzień 3 lipca 2012 r. saldo hoteli, z którymi Sky Club współpracował, wykazywało nadpłatę w wysokości ponad 5 milionów złotych. Wynika stąd, iż duża część turystów, których sprowadzono wcześniej do kraju, mogła dokończyć wakacje w zaplanowanym terminie - chwalił się podczas konferencji touroperator.
Zdaniem Zarządu, po złożeniu wniosku o upadłość przez Sky Club, nerwowa atmosfera towarzysząca przekazom medialnym była z jedną z przyczyn, dla których m.in. hotelarze w krajach północnej Afryki wykwaterowywali turystów z hoteli opłaconych przez touroperatora. Natomiast bezrefleksyjne pozbawianie spółki wiarygodności w oczach opinii publicznej zaszkodziło wielu polskim turystom, którzy w innej sytuacji mogliby dokończyć swoje wakacje bez przeszkód - ocenił zarząd.
Zarząd podkreślił, iż brak właściwych procedur wpłynął również na zwiększenie kosztów sprowadzenia klientów do kraju, co z kolei pomniejszy pulę środków przeznaczonych na wypłaty zwrotów dla klientów.
Sky Club poinformował również, iż posiada duże wierzytelności u wielu podmiotów, w tym u samych kontrahentów hotelowych na kwotę ponad 5 mln PLN, które będą sukcesywnie windykowane w celu późniejszego zaspokojenia żądań klientów. - Po wstępnej analizie sytuacji finansowej spółki jesteśmy przekonani, że starczy środków, aby zwrócić wszystkim klientom wpłacone przez nich pieniądze - powiedziała Agnieszka Dral, Członek Zarządu Sky Club.
Według mazowieckiego urzędu marszałkowskiego koszty powrotów klientów touroperatora wynoszą już ponad 4 mln zł. Natomiast do urzędu wpłynęło około 3,6 tys. wniosków o odszkodowania. To zapewne nie koniec, gdyż termin składania wniosków upływa 16 września 2013 roku. Oznacza to jedno: poszkodowani turyści mają jeszcze czas, aby upomnieć się o "swoje".
Konferencja prasowa Sky Clubu [2012-07-18 12:59 83.21.248.*] A kiedy wreszcie zostaną wydane wyroki zakaz prowadzenia działalności gospodarczej na 20 lat osobom które doprowadziły, bądź przyczyniły się do upadłości firmy i naraziły NASZYCH KLIENTÓW na straty!!! Dlaczego dziś ogłaszają upadłość a już wczoraj otwarte maja nowe firmy i naciągają następnych? Kochana branżo piszmy jawnie kto otwiera nowe biuro i bojkotujmy je i wówczas choć trochę uchronimy naszych klientów. odpowiedz »
Konferencja prasowa Sky Clubu [2012-07-20 15:29 85.222.86.*] jaka tam kara, facet juz zalozyl nowa firme, które rozlozy tak samo za 2-3 lata odpowiedz »
Konferencja prasowa Sky Clubu [2012-07-26 20:00 87.205.150.*] tej firmy jeszcze nie zalozyl ale juz sukcesywnie informuje agentow :) i wg niego jest duze zainteresowanie hahahaha kpina, nikt nie uwierzy Panie Jacku odpowiedz »
Konferencja prasowa Sky Clubu [2012-07-18 16:08 79.190.254.*] niesamowite... doprowadziły firmę do upadku, nie wiadomo po co złożyły wniosek o upadłość, a teraz jeszcze zwalają na Urząd Marszałkowski, Panka, długi TRIADY!!! W wypowiedziach prasowych Pani "że tak powiem" Dral przejawia się kompletny brak wiedzy, umiejętności zarządzania tylko bełkot i chamstwo. Chociaż takie cechy mogą jej się przydać w spędzeniu reszty życia w odosobnieniu, czego sobie i wszystkim życzę! odpowiedz »
|