Neckermann: oferta dla klientów Sky Clubu
Data wysłania: 2012-07-05 12:20 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Neckermann zaprasza wszystkich poszkodowanych klientów Sky Club Sp. z o.o., którzy kupili wakacje, a nie mogą z nich skorzystać z powodu upadłości biura. Nie muszą rezygnować z wyjazdu czy uruchamiać dodatkowej gotówki na zakup wczasów w innym biurze - informuje touroperator. W miarę dostępności miejsc,Neckermann gwarantuje wyjazd w wybranym terminie, w hotelach o podobnym standardzie.
Warunkiem uzyskania oferty jest przesłanie na adres: wakacje@neckermann.pl scanu podpisanej umowy jaka została zawarta ze Sky Club Sp. z o.o. oraz podanie telefonu zwrotnego. W ciągu 24 godzin pracownik biura podróży Neckermann skontaktuje się z klientem przedstawiając najlepszą alternatywną ofertę.
Neckermann oferuje klientom Sky Club możliwość skorzystania z "szybkiej ścieżki" kredytu Alior Sync na wyjazdy wakacyjne.
Neckermann uruchamia program pomocy [2012-07-05 12:20 77.89.77.*] Zastanówcie się nad tym rozwiązaniem problemu gwarancji i zabezpieczenia turystów udających się na wakacje 1. Zlikwidować konieczność wszelkich gwarancji w aktualnej postaci, które tak karzą dobrych touroperatorów, im większy obrót = tym wieksza gwarancja i jej koszt. W efekcie końcowym i tak płaci za to Klient! 2. Zlikwidować w Urzędach Marszałkowskich departament turystyki, archiwum kolekcjonujace gwarancje, informacje o touroperatorach, kontrolerów, itp. Niech Ci ludzie zajmą się bardziej stosowną pracą. 3. W ramach wolności gospodarczej i wolności osobistej, każdy podmiot,który ma na to ochotę, wiedzę i umiejętności sprzedaje i organizuje wyjazd, imprezę turystyczną cokolwiek. Kto chce kupuje lub nie. 4. JEDEN TYLKO WARUNEK! WYKUPUJAC WYJAZD, IMPREZE, ITP KLIENT ZAWIERA I WYKUPUJE UBEZPIECZENIE OD KOSZTOW REZYGNACJI, NIEWYPLACALNOSCI, ITP, PODOBNA DO POLISY UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO! 5. KONCZY SIE W TEN SPOSÓB Z PROBLEMEM GWARANCJI, JEJ KOSZTOW (pieniądze na gwarancję muszą zostać zrekompensowane kosztem imprezy, która płaci Klient, a w koncu i tak trafiają do firm Ubezpieczeniowych) !!!!! PRZEMYŚLCIE TO !!!! odpowiedz »
Neckermann uruchamia program pomocy [2012-07-05 12:22 83.27.147.*] hahaha to chyba oferta zeby wkurzyc klienta, ze sie wyraze delikatnie, no i "szybka sciezka" jest dostepna .... piekne jaja sobie robia wszyscy ze zwyklego czlowieka .. odpowiedz »
|