TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

Neckermann: oferta dla klientów Sky Clubu

Data wysłania: 2012-07-05 12:20 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Neckermann zaprasza wszystkich poszkodowanych klientów Sky Club Sp. z o.o., którzy kupili wakacje, a nie mogą z nich skorzystać z powodu upadłości biura. Nie muszą rezygnować z wyjazdu czy uruchamiać dodatkowej gotówki na zakup wczasów w innym biurze - informuje touroperator. W miarę dostępności miejsc,Neckermann gwarantuje wyjazd w wybranym terminie, w hotelach o podobnym standardzie.

Warunkiem uzyskania oferty jest przesłanie na adres: wakacje@neckermann.pl scanu podpisanej umowy jaka została zawarta ze Sky Club Sp. z o.o. oraz podanie telefonu zwrotnego. W ciągu 24 godzin pracownik biura podróży Neckermann skontaktuje się z klientem przedstawiając najlepszą alternatywną ofertę.

Neckermann oferuje klientom Sky Club możliwość skorzystania z "szybkiej ścieżki" kredytu Alior Sync na wyjazdy wakacyjne.

    • Neckermann uruchamia program pomocy 

      [2012-07-05 12:20 77.89.77.*]

      Zastanówcie się nad tym rozwiązaniem problemu gwarancji i zabezpieczenia turystów udających się na wakacje
      1. Zlikwidować konieczność wszelkich gwarancji w aktualnej postaci, które tak karzą dobrych touroperatorów, im większy obrót = tym wieksza gwarancja i jej koszt. W efekcie końcowym i tak płaci za to Klient!
      2. Zlikwidować w Urzędach Marszałkowskich departament turystyki, archiwum kolekcjonujace gwarancje, informacje o touroperatorach, kontrolerów, itp. Niech Ci ludzie zajmą się bardziej stosowną pracą.
      3. W ramach wolności gospodarczej i wolności osobistej, każdy podmiot,który ma na to ochotę, wiedzę i umiejętności sprzedaje i organizuje wyjazd, imprezę turystyczną cokolwiek. Kto chce kupuje lub nie.
      4. JEDEN TYLKO WARUNEK! WYKUPUJAC WYJAZD, IMPREZE, ITP KLIENT ZAWIERA I WYKUPUJE UBEZPIECZENIE OD KOSZTOW REZYGNACJI, NIEWYPLACALNOSCI, ITP, PODOBNA DO POLISY UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO!
      5. KONCZY SIE W TEN SPOSÓB Z PROBLEMEM GWARANCJI, JEJ KOSZTOW (pieniądze na gwarancję muszą zostać zrekompensowane kosztem imprezy, która płaci Klient, a w koncu i tak trafiają do firm Ubezpieczeniowych) !!!!!
      PRZEMYŚLCIE TO !!!!   odpowiedz »

    • Neckermann uruchamia program pomocy 

      [2012-07-05 12:22 83.27.147.*]

      hahaha to chyba oferta zeby wkurzyc klienta, ze sie wyraze delikatnie, no i "szybka sciezka" jest dostepna .... piekne jaja sobie robia wszyscy ze zwyklego czlowieka ..   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję