TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Rainbow Tours oferuje pomoc klientom Sky Clubu?

Data wysłania: 2012-07-05 12:20 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Dziś Zarząd Rainbow Tours oraz spółki Bee Free Holidays podjął decyzją w sprawie pomocy dla klientów Sky Club. Decyzja ta jest następstwem ogłoszenia upadłości przez Sky Club Sp. z o.o. Obie spółki z Grupy Kapitałowej Rainbow Tours zobowiązują się do udostępnienia swojej oferty Lato 2012 w cenach w jakich klienci zawarli umowy ze Sky Club.

Rainbow Tours oraz Bee Free poinformowały całą sieć sprzedaży o podjęciu decyzji w sprawie pomocy wszystkim klientom upadłego Sky Club. To już druga tego typu akcja zorganizowana na tak dużą skalę. Taką samą pomoc ze strony Rainbow Tours uzyskali pozbawieni możliwości wyjazdu klienci Ecco Holiday w maju bieżącego roku.

Spółki proponują swoje oferty na lato w cenach w jakich klienci zawarli umowy ze Sky Club Sp z o.o. oraz w miarę możliwości w hotelach o podobnym standardzie. Rainbow Tours oraz Bee Free zachęcają sieć sprzedaży do proponowania ich wyjazdów wszystkim tym klientom, którym anulowano wakacje oraz stracili szansę na prawdziwy urlop. Procedura przepisywania klientów wiąże się z pewnymi warunkami, takimi jak np. opłacenie rezerwacji zgodnie z warunkami uczestnictwa Rainbow Tours oraz Bee Free. Wybrane kierunki, terminy wylotu, standard hotelu oraz wyżywienia powinny być takie same lub zbliżone.

Niestety ponieważ większość klientów Sky Clubu wpłaciła już cześć lub niestety całość pieniędzy, nie wydaje się, aby ta akcja miała sens (w przeciwieństwie do akcji z Ecco Holiday, które to zwracało pieniądze za anulowane imprezy).

    • Kto pomoże klientom Sky Clubu? 

      [2012-07-05 12:20 77.89.77.*]

      Zastanówcie się nad tym rozwiązaniem problemu gwarancji i zabezpieczenia turystów udających się na wakacje
      1. Zlikwidować konieczność wszelkich gwarancji w aktualnej postaci, które tak karzą dobrych touroperatorów, im większy obrót = tym wieksza gwarancja i jej koszt. W efekcie końcowym i tak płaci za to Klient!
      2. Zlikwidować w Urzędach Marszałkowskich departament turystyki, archiwum kolekcjonujace gwarancje, informacje o touroperatorach, kontrolerów, itp. Niech Ci ludzie zajmą się bardziej stosowną pracą.
      3. W ramach wolności gospodarczej i wolności osobistej, każdy podmiot,który ma na to ochotę, wiedzę i umiejętności sprzedaje i organizuje wyjazd, imprezę turystyczną cokolwiek. Kto chce kupuje lub nie.
      4. JEDEN TYLKO WARUNEK! WYKUPUJAC WYJAZD, IMPREZE, ITP KLIENT ZAWIERA I WYKUPUJE UBEZPIECZENIE OD KOSZTOW REZYGNACJI, NIEWYPLACALNOSCI, ITP, PODOBNA DO POLISY UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO!
      5. KONCZY SIE W TEN SPOSÓB Z PROBLEMEM GWARANCJI, JEJ KOSZTOW (pieniądze na gwarancję muszą zostać zrekompensowane kosztem imprezy, która płaci Klient, a w koncu i tak trafiają do firm Ubezpieczeniowych) !!!!!
      PRZEMYŚLCIE TO !!!!   odpowiedz »

    • Kto pomoże klientom Sky Clubu? 

      [2012-07-05 13:47 83.15.137.*]

      super oferta ... w koncu zaplaca tylko 2 razy za wczasy :(   odpowiedz »

      • Kto pomoże klientom Sky Clubu? 

        [2012-07-05 15:43 197.195.107.*]

        super oferta. Rainbow Tours powinien sie wstydzic. To jest pomoc, ze chcecie promowac swoja oferte pod plaszczykiem pomocy !!!!! Zenada, zenadaq, zenada !!!!!   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję