TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Transport

Ryanair na czas

Data wysłania: 2012-06-04 11:52 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Linie lotnicze Ryanair opublikowały statystyki z kwietnia 2012 roku, dotyczące obsługi klienta. Wynika z nich, że w kwietniu:

*89% lotów z ponad 47,000 lotów wylądowało o czasie
*Otrzymano poniżej 0,7 ilości skarg przypadających na 1000 pasażerów (nieznaczny wzrost ilości skarg z powodu strajków kontroli ruchu lotniczego we Francji i Hiszpanii)
*Otrzymano poniżej 0,39 ilości skarg dotyczących zagubionego bagażu przypadających na 1000 pasażerów (znaczący spadek w porównaniu do poprzedniego roku).




    • Ryanair w statystykach 

      [2012-06-04 11:52 83.238.170.*]

      A ilość odwołanych lotów, żeby nie psuć statystyki punktualności?   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję