TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Ecco Holiday - nowe bezpieczne reguły

Data wysłania: 2012-05-30 18:00 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Ostatnie wydarzenia utwierdziły zarząd operatora w konieczności odejścia od dotychczasowego modelu działania stosowanego tradycyjnie przez inne firmy i wprowadzenia nowych zasad, zapewniających klientom maksymalne bezpieczeństwo. Dokonano gruntownej przebudowy oferty tak, by ograniczyć do minimum ryzyka charakterystyczne dla branży.

Mając na względzie wszelkie skutki anulacji jakie dotknęły pewną cześć rezerwacji, biuro podtrzymuje, że był to jedyny słuszny i odpowiedzialny krok, jaki można było podjąć, by uniknąć w przyszłości prawdopodobnie dużo większych i bardziej odczuwalnych dla wszystkich problemów. Firma powiedziała tym samym "NIE" powszechnej praktyce przenoszenia odpowiedzialności związanej z ryzykiem działalności organizatora na klientów, bo to oni jak dotąd ponosili największe koszty potknięć touroperatorów, często dowiadując się o tym podczas wypoczynku i doświadczając konieczności szybszego powrotu do domu w dramatycznych okolicznościach. Jako ostatni doświadczyli tego klienci krakowskiego biura Excalibur, przebywający w Paryżu.

- Niebezpieczeństwo pojawia się, gdy głównym sposobem konkurowania jest oferowanie produktu po cenach, które nie wystarczą nawet na pokrycie kosztów samego przelotu. Dodatkowym problemem jest nieefektywny system nadzoru instytucjonalnego państwa oraz regulacji prawnych, pozwalających na długotrwałe unikanie odpowiedzialności za błędy - mówi Grzegorz Płókarz, prezes zarządu Ecco Holiday - Dlatego też Zarząd Ecco Holiday podjął decyzję o konieczności odejścia od dotychczasowego modelu działania i wprowadzenia nowych, bezpiecznych rozwiązań. Dokonano gruntownej przebudowy całej oferty, stosując łączony model operacji lotniczych z wykorzystaniem zarówno czarterów, bloków zakupionych od innych dostawców oraz lotów rejsowych i tzw. tanich linii. Takie rozwiązanie pozwala nam z czystym sumieniem oferować Klientom bezpieczny i pewny produkt, nieobarczony dotychczasowym ryzykiem, którym inaugurujemy kolejne dziesięciolecie.

Efektem tych zmian jest nowy katalog Hity Dekady, który w minionym tygodniu trafił do partnerów prowadzących sprzedaż oferty Ecco Holiday. Znajdująca się w nim oferta jest dokładnie wyselekcjonowana, oparta o sprawdzone rozwiązania i doświadczenia, dzięki którym firma budowała zaufane klientów w ciągu ostatnich 10 lat. 28 maja wystartował także nowy serwis internetowy Ecco Holiday, optymalnie dostosowany do potrzeb klientów indywidualnych oraz agentów, w pełni zintegrowany z systemem rezerwacyjnym Merlin X. W praktyce oznacza to uproszczone procedury zakupu i szybsze działanie modułu wyszukującego oferty.

Przebudowany model operacyjny oraz inwestycje w infrastrukturę techniczną są odzwierciedleniem polityki operatora zwiększającej bezpieczeństwo klientów i budującej uczciwe relacje między wszystkimi uczestnikami rynku.

    • Zmiany w Ecco Holiday 

      [2012-05-30 18:00 83.26.244.*]

      buahahahahah   odpowiedz »

      • Zmiany w Ecco Holiday 

        [2012-05-30 18:17 95.155.68.*]

        Lubię to...   odpowiedz »

    • Zmiany w Ecco Holiday 

      [2012-05-30 19:37 87.204.178.*]

      artykuł sponsorowany jak widać... Anulowali podobno tylko 25% rezerwacji, a w wiekszosci biurom anulowali prawie wszystkie wycieczki w przedpremierze.. Powodzenia w nawijaniu makaronu na uszy...   odpowiedz »

      • Zmiany w Ecco Holiday 

        [2012-05-30 22:32 89.69.109.*]

        tyle, że nie sprzedawali tylko przedpremiery geniuszu:) u nas z przedpremiery ostało się kilka paxów, reszta nie była ruszana. Te anulacje to chyba w ogóle jakiś hit sezonu się robi bo inni też już zaczęli. Czyby nowa świecka tradycja?   odpowiedz »

        • Zmiany w Ecco Holiday 

          [2012-05-31 09:01 178.73.16.*]

          widać że tak zaczynają pogrywać, tylko chyba nie mają świadomości że to może się odbić na kolejnych przedsprzedażach i wrócimy do trendów sprzed wielu lat kiedy największe sprzedaże były w marcu i latem   odpowiedz »

        • Zmiany w Ecco Holiday 

          [2012-05-31 12:12 78.8.9.*]

          Tylko kto ich teraz kupi? A co zrobią z pozwami zbiorowymi? Rzecz była ukartowana od początku.   odpowiedz »

        • Zmiany w Ecco Holiday 

          [2012-05-31 13:52 87.99.108.*]

          u mnie z przedpremiery odwołali WSZYSTKIE rezerwacje ( a miałam sprzedane różne kierunki), zostawili jedną ze stycznią, ale to jest rezerwacja droga za 5 tys./os. więc ją utrzymali. Te 25% odwołań to jest jedna wielka ściema.   odpowiedz »

    • Zmiany w Ecco Holiday 

      [2012-05-31 11:49 83.31.188.*]

      artykuł pod tytułem "blablabla" ..   odpowiedz »

    • Zmiany w Ecco Holiday 

      [2012-05-31 12:05 83.238.170.*]

      Jeśli SKOK finansuje akcję kredytową bezpłatnymi pożyczkami od klientów poniekąd swojego biura podróży, to teraz może zmieniać model operacyjny, oferować nowe produkty itepe. Pewnie to pisał jakiś marketingowiec od Stefczyka po korespondencyjnym kursie.   odpowiedz »

    • Zmiany w Ecco Holiday 

      [2012-05-31 13:09 83.0.175.*]

      Strach u Was kupowąć , biuro wisi nad przepaścią finnansową. Chcecie nam klientom zaklejć oczy.
      Klięci proszę uważać . Bankrut   odpowiedz »

      • Zmiany w Ecco Holiday 

        [2012-05-31 14:17 91.198.121.*]

        Drogi użytkowniku o numerze IP 83.0.175. Nie mogę pozostać obojętna na Pana/Pani wpis. Jak widzę, posiada Pan/Pani wiedzę na temat naszej sytuacji finansowej. Bardzo proszę o kontynuowanie wątku i podanie materiałów źródłowych, które skłoniły Pana/Panią do takich wniosków. W przeciwnym razie wpis traktować będziemy jako pomówienie i zniewagę. Aleksandra Olechnowicz Ecco Holiday   odpowiedz »

    • Ecco Holiday - nowe bezpieczne reguły 

      [2012-06-05 08:47 79.184.191.*]

      Mamy nadzieję, że nasze wyjaśnienia choć trochę obrazują problem i pokazują, że to również dla nas trudne i bolesne decyzje, w obliczu których utrata dobrego wizerunku wydaje się być najmniejszą stratą.

      Bartosz Piewcewicz
      Kierownik Infolinii Klienckiej
      23 kwietnia o 12:48

      Pani Aleksandro Olechnowicz z Ecco Holiday. Wy nie macie już ani dobrego imienia ani wizerunku. Oby podmioty gospodarcze traktujące klienta tak jak Wy jak najprędzej znikały z rynku. Mam również nadzieję, że odpowiednia instytucja zainteresuje się zaliczkami klientów, a dokładnie co się działo z nimi przez te 4, 5 miesięcy.   odpowiedz »

    • Ecco Holiday - nowe bezpieczne reguły 

      [2012-06-06 23:44 83.22.117.*]

      Być może Ecco dobrze zrobiło odwołując imprezy ale to świadczy także o ich niepewności finansowej i egzystencjonalnej. To również wyraźny sygnał dla agentów co do ryzyka sprzedaży Ecco. A jeśli jeszcze dodać do tego sprzedaż poprzez sieć "szemranych bankowo" Skok-ów to wniosek może być tylko jeden.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję