INTERGLOBUS REISEN - szukam poszkodowanych! UWAŻAJCIE!
Data wysłania: 2005-11-12 21:49 Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*
Witam,
Szukam poszkodowanych przez firmę INTERGLOBUS REISEN z siedzibą w Katowicach.
kontakt: interglobusposzkodowani@tlen.pl
Mój opis:
Opinia o tym biurze nie jest tylko moja ale i mojej dziewczyny i naprawdę wielu innych osób, których osobiście spotkałem, z którymi rozmawiałem lub o których słyszałem. Sam oczywiście korzystałem z usług tego przewoźnika. Są nierzetelni (regułą sa opóźnienia 5-6h w trakcie wyjazdy do Londynu; czasami sam wyjazd z Polski przedłuża się do 2-3 dni! -historia autentyczna!), niezorganizowani (dzwoniąc, aby zabookować bilety, jednego dnia kobieta przyjmuje rezerwację na dany dzień natomiast dzwoniąc drugi raz z potwierdzeniem inna kobieta tłumaczy, że w wybrany wcześniej dzień Interglobus nie jeździ!) a także nie można na nich polegać (pod koniec września autobus tych lini po nas nie przyjechał. Musielismy sami dzwonić do Polski, aby rodzina zorientowała się co jest, bo my czekaliśmy od paru godzin z walizkami na dworcu; mimo, że mieli nasze numery kontaktowe - sami nie zadzwonili! Co dalej? Musieliśmy też sami organizować sobie podóż, sami płacić za bilety i ponosić wszelkie koszta z tym związane, nie mówiąc już o bieganiu z bagażami pomiędzy dworcami w Londynie, pytaniu każdego polskiego kierowcy, czy ma wolne miesjca etc. etc.).
W Polskim biurze turystycznym na Victorii powiedzieli nam wtedy pocieszającą rzecz: Interglobus Reisen? Haha, od 2 tyg. przychodzą do nas ludzie i chcą kupić bilety autokarowe, bo w ostatniej chwili ich autobus nie przyjechał...
Firma do dzisiaj nie zwróciła nam niczego, mimo pisemnych obietnic. Z tego co wiem nikt z poszkodowanych, a tych ponoć jest wielu, pieniędzy nie odzyskało...
|