Szturm na klientów Ecco Holiday
Data wysłania: 2012-05-10 17:53 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Kolejni touroperatorzy wyciągają pomocną dłoń do klientów Ecco Holiday, którym anulowano wyjazdy wakacyjne. Tym razem biuro podróży 7islands przygotowało specjalną ofertę promocyjną, dzięki której turyści nie będą musieli rezygnować z zaplanowanych wakacji.
- Nasze oferty bardzo atrakcyjne cenowo. Dodatkowo, baza hotelowa 7islands pokrywa się w dużej mierze z bazą Ecco Holiday. W związku z tym istnieje duża szansa, że klienci, którzy wybrali konkretny hotel z oferty Ecco Holiday, przechodząc do 7islands, nie będą musieli z niego rezygnować - wyjaśnia Radosław Mazur, dyrektor sprzedaży 7islands.
To nie wszystko. 7islands zapowiada, iż w ramach promocji niedoszli klienci Ecco Holiday otrzymają specjalne bonusy, m. in.: bezpłatną Gwarancję Niezmienności Ceny dla wszystkich rezerwacji i wybrane wycieczki fakultatywne w prezencie.
Szczegóły promocji:
1. Wszystkie rezerwacje objęte zostaną Gwarancją Niezmienności Ceny - Gratis.
2. Przy rezerwacji oferty 7islands na Kos: na miesiące: czerwiec oraz wrzesień (decyduje data wylotu)- wycieczka "Paradise Beach"- Gratis.
3. Przy rezerwacji oferty 7isalnds na Kretę dla pierwszych 50 osób (tylko obiekty w okolicach Heraklionu z wyłączeniem hoteli w Chanii oraz Georgioupolis) - wycieczka fakultatywna do Knossos - Gratis.
Warunkiem otrzymania powyższych usług jest spełnienie następujących warunków:
1. Przesłanie na adres: rezerwacje1@7isalnds.pl zeskanowanej podpisanej umowy z Ecco Holiday. Na tej podstawie pracownicy help desku dokonają zmiany w założonej rezerwacji i dodadzą poszczególne usługi.
2. 7islands zastrzega sobie prawo do każdorazowego sprawdzania nadesłanych umów oraz do ich weryfikacji.
3. W przypadku wycieczki na Knossos, jeżeli będzie więcej rezerwacji niż oferowanych miejsc na wycieczkę, decydującą będzie data założenia rezerwacji w statusie "potwierdzona".
4. Warunki promocji obowiązują w przypadku dostępności miejsc.
5. Promocja 7islands trwa do 31.05.2012.
7islands na ratunek [2012-05-10 17:53 83.20.66.*] Przeczytajcie jak Itaka traktuje swoich klientów (jako ostrzeżenie przed zbliżającym się sezonem): http://www. tur-info. pl/p/ak_id, 41020, , itaka, turysci, nocleg, nie_mieli_gdzie_spac, w_turcji, all_inclusive, na_wakacjach. html odpowiedz »
7islands na ratunek [2012-05-10 19:10 89.228.9.*] To śmieszne co robią rzekomi pomocnicy wyciągając pomocną dłoń. Nie oszukujmy się nie od dzisiaj wiadomo że to tylko biznes. Tak naprawdę jeden Tour Operator prześciga się z drugim aby pozyskać Klientów Ecco Holiday. Ciekawe czy oni byliby zadowoleni z takiego obrotu sprawy gdyby dotyczyło ich to bezpośrednio? skąd nagle taka komitywa ?! zastanawiające ... odpowiedz »
7islands na ratunek [2012-05-10 19:11 89.228.9.*] Łatwy "kąsek " do przejęcia.Teraz kto pierwszy ten lepszy odpowiedz »
7islands na ratunek [2012-05-10 21:04 87.99.52.*] a dla mnie wiekszość polskich biur podróży działa jak firma 'kogucik'...czyli zapier... i ucikł. odpowiedz »
7islands na ratunek [2012-05-10 21:29 62.87.129.*] odpowiedz »
7islands na ratunek [2012-05-10 21:30 62.87.129.*] 7islands cichaczem zamienia się w mocnego gracza na rynku turystycznym. Trzymam kciuki. Krzysiek Adamski. odpowiedz »
7islands na ratunek [2012-05-10 22:35 31.11.190.*] Panie Krzysztofie,Dziekujemy za trzymanie kciukow, przydadza sie :). Jak dzisiaj czyta sie komentarze to wiekszosc ich jest bardzo negatywna, obrazliwa i podszyta obluda, dlatego tez doceniam Pana komentarz - nie tylko przy tym artykule! Pozdrawiam Radek Mazur 7islands odpowiedz »
7islands na ratunek [2012-05-10 23:45 95.155.68.*] Ktoś Ty? odpowiedz »
superpromocja [2012-05-11 14:46 83.27.127.*] No! To się nazywa zdobywanie klientów. Krzysztof trenerturystyki Adamski nie zawaha przed niczym. Każdą firmę pochwali - w końcu pochlebstwa to najlepsza wazelina, aby przypodobać się zarządom firm, a nóż widelec zlecą coś. Wszędzie na forach go pełno... czyżby zbyt wiele wolnego czasu? Wolny czas warto przeznaczyć na dokształcanie się, albo zainwestować w PR, a nie w marketing partyzancki, bo taki wizerunek otworzy trochę drzwi, ale sporo zamknie. odpowiedz »
superpromocja [2012-05-11 16:40 78.8.147.*] A w czym Ci to przeszkadza. Konkurencja dla Ciebie? Ma narzekać i krytykować jak Ty? Każdy orze jak może... odpowiedz »
superpromocja [2012-05-11 16:43 78.8.147.*] Z tego co widziałam na stronie to szkoli agentów, a nie TO więc co się czepiasz? odpowiedz »
7islands na ratunek [2012-05-12 09:08 31.63.246.*] hahah dobre. 7island? z tymi cenami?:) odpowiedz »
7islands na ratunek [2012-05-12 22:26 212.67.156.*] na ratunek? dobre sobie. a tyle było mowy o cenach poniżej wartości rynkowej.i zamiast kuć, poki żelazo gorące, dziad swoje a baba swoje, a mawiają, że warto iść po rozum do głowy... gdzie tu logika? odpowiedz »
7islands na ratunek [2012-05-11 11:57 83.3.19.*] a moze lepiej, żeby biura zajeły sie pozyskiwaniem nowych Klientów. a nie zbawianiem świata i przejmowaniem Klientów. wydaje sie, że dobrze, że Ecco zaczęlo mysleć o ratowaniu sytuacji teraz a nie kiedy juz będzie za późno odpowiedz »
7islands na ratunek [2012-05-16 22:07 83.3.138.*] Czy oszustwo ? Impreza odwołana z powodu niedokoniana sie minimalnej liczby rezerwacji pojawia sie w systemie rez.merlin w 3 krotnie wyższej cenie. Coś jest nie tak jeśli moi klienci zarezerwowali chalkidiki na wylot z poznania i otrzymali pismo powołujące sie na VI.7 war.ucz.i o minimalnej liczbie rez. to według mnie oznacza zlikwidowanie przelotu(podobnie jak w imprezach autokarowych - nie zebrało sie przykładowo 80% autokaru impreza odwołana) a tu niespodzianka impreza jest dostępna na merlinie i systemie własnym ecco z 3 krotnie wyzszą ceną . czy to aby nie jest oszustwo? odpowiedz »
|