TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Klienci Itaki nie mieli gdzie spać

Data wysłania: 2012-05-10 10:56 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
"Przebywamy na wyjeździe all inclusive w Turcji w Side organizowanym przez biuro Itaka z Opola. Zostaliśmy poinformowani, że samolot przyleci nie dziś wieczorem, jak było w planie, ale dopiero jutro rano. I że sami musimy zadbać o to, gdzie spędzić tę noc" - napisali do redakcji "Gazety" turyści, z prośbą o interwencję w tej sprawie.

Według podróżnych planowany powrót z Turcji (pierwotnie 9 maja o godzinie 22.15) został przesunięty na godzinę 5.30 dnia następnego. I nie byłoby w tym nic dziwnego, takie rzeczy zdarzają się. Jednak według relacji turystów, Itaka zostawiła ich samych sobie, nie dbając o dodatkowy nocleg, który byłby wskazany ze względu na "przymusowe" przedłużenie pobytu na wakacjach. Zwłaszcza, że z oferty wyjazdu skorzystało wiele rodzin z dziećmi.

Rezydent Itaki poinformował zdenerwowanych podróżnych, iż w miarę jak w hotelu będą wolne pokoje, będzie można je wynająć za dodatkową opłatą 60 euro/osoba. Natomiast jeśli wolnych miejsc nie będzie, to w jednym z pokoi turyści mogą przetrzymać bagaże przez kilka godzin, za opłatą 30 euro.

Kilka osób zapłaciło wymagane 30 euro. Jednak jak się okazało bagaże można trzymać w pokoju tylko do godziny 16, a co potem? Transfer na lotnisko zaplanowano o godzinie 2.30. Zadając sobie szereg pytań, zdenerwowani turyści skontaktowali się z "Gazetą" i dopiero po jej interwencji Itaka obiecała załatwić dla turystów pokoje.

Wcześniej jedyną akcją podjętą przez touroperatora były liściki do klientów, wsunięte przez szparę pod drzwiami do pokoju hotelowego, o treści : "Przepraszamy za niedogodności. Biuro Itaka".

    • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

      [2012-05-10 10:56 87.207.164.*]

      mielismy podobnie z Itaka na Majorce powrot 04.05 ( faktycznie 05.05 ) - wylot o 2,15 w nocy a samolot byl 3 - doba hotelowa koniec o 12 .00 - cale szczęscie mieli wolne pokoje i doplacilismy z wlasnej kieszeni - dodatkowo zrobili miedzyladowanie we Wrocławiu wiec w Gadnsku bylismy o 8.00 - TRAGEDIA - a takie dobre biuro bylo - obecnie nie polecam   odpowiedz »

      • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

        [2012-05-10 12:10 83.7.246.*]

        Tu nie chodzi o problem linii lotniczych a zakazu lądowania na polskich lotniskach od godziny 22 do 5 rano co jest czystym debilizmem- stąd biorą się takie a nie inne godziny wylotów.   odpowiedz »

        • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

          [2012-05-11 16:02 83.3.237.*]

          a cóż ty za pierdoły wypisujesz?   odpowiedz »

      • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

        [2012-05-10 14:53 91.198.111.*]

        Mam pytanie, czy mimo brau pokoju korzystaliście z all inclusive? Lece na Majorke z Itaka 18 maja..   odpowiedz »

        • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

          [2012-05-10 15:09 83.20.66.*]

          Doba hotelowa kończy się o godz. 12 i o tej godzinie kończą się również pozostałe świadczenia, tak jak napoje lup posiłki w opcji All Inclusive..czyżby nie poinformowali Ciebie o tym w biurze??   odpowiedz »

          • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

            [2012-05-13 17:14 79.110.199.*]

            To nie jest żadna reguła, ostatnio na Teneryfie, o 12 zostaliśmy wylwaterowani ale mogliśmy korzystać z alla do momentu odjazdu z hotelu   odpowiedz »

            • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

              [2012-05-13 17:52 91.206.64.*]

              Lecimy z itaką na Rodos . Wylot mamy 14 maja o 23:40 , a powrót 22 maja 04:30 i z tego właśnie powodu że w pierwszym dniu "uciekł" nam obiad i kolacja mamy all nie do godz 12:00 21 maja tylko do samego końca pobytu .Niestety pokój musimy opuścić 21 o godz 12:00, lub dopłacić 40 EUR.   odpowiedz »

        • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

          [2012-05-10 16:07 83.10.5.*]

          Nie, nie korzystali!! All obowiązuje tylko i wyłącznie w dniu przyjazdu od momentu zakwaterowania w hotelu i do ostatniego dnia pobytu do godziny 12:00 w południe!! Proszę uważnie przeczytać warunki uczestnictwa!! W przypadku gdy lot się opóźnia co najmniej o 5h organizator musi zapewnić podróżującym posiłek jest to zgodne z warunkami umowy. Jednak radzę zaczerpnąć szczegółowych informacji w biurze gdzie kupiła Pan lub Pani wczasy. W końcu od tego jest biuro, żeby wyjaśniło wszystko a nie przysłowiowa "konkurencja".
          Pozdrawiam   odpowiedz »

        • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

          [2012-05-11 17:48 93.157.66.*]

          NIE KONIECZNIE , to zależy od hotelu . Niektóre hotele zostawiają opaski i możesz korzystać z all. , jeśli jednak zauważysz że zdejmują opaski wpierw sam ją obetnij idź do recepcji i zdaj pokój z info że opaskę wyrzuciłeś do kosza ( jeśli zapytają) bo w końcu i tak zaraz opuszczasz hotel :), po czym w ustronnym miejscu taśmą (małą) przezroczystą sklej opaskę którą wcześniej miałeś na ręce . A o przedłużenie doby najlepiej spytać się od razu po przylocie , oczywiście jeśli powrót ma się odbyć dużo po godzinie 12:00 .

          pozdro   odpowiedz »

          • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

            [2012-05-15 19:08 31.62.241.*]

            Polak potrafi....!Ja pier.....ale ok.,przy takim traktowaniu przez biura.Im nie ubedzie a nawet,jak zlapia,to nie kaza zaplacic,bo powiesz,ze nie wiedziales a opaske Ci rekin przegryzl na poczatku turnusu i skleiles...ha,ha,ha.i tak nie wiedza ile zjadles i wypiles.Udasz greka.ZWLASZCZA W GRECJI!Powodzenia!   odpowiedz »

            • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

              [2012-05-18 10:37 93.157.66.*]

              jeśli wybierasz dobre hotele (zdjęcie lub pozostawienie opaski leży tylko w gestii hotelarza) opaski nigdy nie zdejmują po zdaniu pokoju , a co niektóre hotele ( w miare dostępności pokoi ) przedłużają dobę hotelową do momentu opuszczenia hotelu bezpłatnie ( transferu na lotnisko) .
              W tym roku miałem tak 2 razy
              1. yelken turcja bodrum itaka , opaski zostały (dla każdego , nawet dla kloentów nie przedłużających doby) za przedłużenie do godziny 14 -20 euro , do 18 - 40 euro , do 24 - 60 euro . Opcja 3 transfer o 1:40.
              2. Sentido oriental dream marsa alam eximtours , transfer o 7 rano ( 8 doby hotelowej) bezpłatnie przedłużenie i oczywiście pozostawienie opasek . W tym samym terminie byli tez klienci sun funa i sytuacja identyczna, wniosek - wszystko leży w gestii hotelarza i jest zależne od obłożenia .

              Przede wszystkim wybierać dobre hotele , bo w samolocie nie rzadko spotykają się klienci kilku touroperatorów , a zmiany godzin to wina przewoźnika . Co do Itaki najczęściej czarterują samoloty sami , dzieki czemu (masówka) mają często dobre ceny

              Pozdro   odpowiedz »

              • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

                [2012-05-22 12:29 94.75.86.*]

                To jak się ustrzec tego przedłużenia doby? zerwać opaskę? Bo wiesz może i w dobrym hotelu będzie taka sama sytuacja... A i jeszcze jedna sprawa, jak to nie mieli gdzie spać? Nie zrozumiałam twojej wypowiedzi :)   odpowiedz »

                • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

                  [2012-05-22 15:14 93.157.66.*]

                  rzeczywiście nie rozumiesz , dobę hotelową w yelkenie przedłużałem dla własnej wygody aby mieć gdzie się umyć przed wyjazdem itp.
                  A jak się ustrzec , niestety to nie jest od Ciebie zależne tylko od przewoźnika ( lin lotniczych ) więc jak pogoda się popsuje i samolot się przez to opóźni siłą rzeczy się nie ustrzeżesz .   odpowiedz »

    • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

      [2012-05-10 11:14 83.9.252.*]

      a dlaczego nikt nie pyta o linie lotniczą? Dlaczego samolot nie przyl;eciał o czasie ? i dlaczego linia lotnicza NIE płaci kar tytułem opóźnienia ?   odpowiedz »

      • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

        [2012-05-10 11:55 78.8.9.*]

        Płaci ale Itace ;0   odpowiedz »

    • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

      [2012-05-10 11:18 83.20.66.*]

      Tak Itaka robi bardzo często. I stąd jej niskie ceny.   odpowiedz »

    • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

      [2012-05-10 13:47 93.159.131.*]

      Również uważam, że biuro Itaka znacznie obniżyło jakość swoich usług. Szczególnie postawa rezydentów i personelu jest dla mnie naganna, nastawiona wyłącznie na zysk!   odpowiedz »

      • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

        [2012-05-10 17:47 164.127.202.*]

        ten sam styl co w Triadzie parę lat temu, niskie ceny, masówka, coraz większe wymagania sprzedażowe itp względem Agentów przy jednoczesnym masowym rozwojem swoich salonów kosztem innych agentów, no ale Lider rynku !!! plus najniższe ceny !! wręcz poniżej kosztów wielokrotnie, coraz gorsze podejście do klienta, przypomina mi to dawną Triadę parę lat temu.   odpowiedz »

    • Klienci Itaki nie mieli gdzie spać 

      [2012-05-10 21:27 109.243.194.*]

      www.goldmankancelaria.pl

      Mi i 28 osobom potraktowanym podobnie przez inne biuro pomogli, po 6 miesiącach otrzymaliśmy odszkodowanie.

      Pozdrawiam

      P.W.   odpowiedz »

    • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

      [2012-05-10 22:47 78.10.122.*]

      Jak dla mnie Itaka skończy tak jak Triada. Jakość ich usług zaczyna sięgać dna. Masówka jak na taśmie w fabryce, byle zapiąć rezerwacje i następny, następny, następny, a potem mają wszystkich w nosie. Rezydenci bezczelni i nie pomocni. Olewka po całości. Latałem kiedyś z triadą i obserwowałem co się dzieje, potem latałem itaką i jakbym miał deja vu. Co z tego, że mają extra lasty, ale pomyślcie logicznie ile można dokładać!!! Do każdego samolotu po kilka rodzin leci niemal za darmo!   odpowiedz »

    • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

      [2012-05-10 23:39 83.17.244.*]

      ecco holiday a nastepna Itaka - tak jest jak sie nie szanuje ludzi !!!!!   odpowiedz »

    • Klienci Itaki nie mieli gdzie spać 

      [2012-05-11 18:59 87.205.2.*]

      Itaka najwyraźniej ma problem z cash flow, wysylaja ponaglenia za wplaty za wczorajsze rezerwacje, straszac skasowaniem i wstrzymaniem sprzedazy!   odpowiedz »

    • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

      [2012-05-11 23:40 83.22.101.*]

      Ludziska, wpierw liczycie złotóweczki, byle taniej, a potem narzekacie na lekcważenie. Nikt rozsądny nie korzysta z ITAKI I TAKICH innych biur. Jest w Polsce kilku (tylko kilku) poważnych operatorów. Wystarczy dopłacić 100 lub 200 zł do oferty i czujesz, że wypoczywasz. Współczuję klientom wybierającym Itakę.   odpowiedz »

      • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

        [2012-05-15 19:02 31.62.241.*]

        O jakich biurach mowisz?????Tych,co z nimi pracujesz,czy innych?   odpowiedz »

    • Na wakacjach all inclusive nie mieli gdzie spać 

      [2012-05-15 15:50 83.21.35.*]

        odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję