TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

16 nowych klauzul niedozwolonych

Data wysłania: 2012-05-09 19:22 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
W rejestrze klauzul niedozwolonych pojawiłysię kolejne wpisy. Które biura podróży znalazły się tym razem na liście UOKiK?

  • "W przypadku imprez obsługiwanych przez pilota wycieczek lub rezydenta, warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez Biuro jest zgłoszenie przez Uczestnika w czasie trwania imprezy pilotowi lub rezydentowi na piśmie umotywowanych zastrzeżeń" (TENE TOUR Maciej Wolski z siedzibą w Poznaniu),
  • "Biuro nie zwraca żadnych kwot za świadczenia nie wykorzystane z winy Nabywcy" ("Espace-Trans" Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie),
  • "Niewykorzystanie przez uczestnika usług objętych programem z przyczyn leżących po jego stronie, nie stanowi podstawy do obniżenia odpłatności za imprezę lub żądania ekwiwalentu za niewykorzystane świadczenia" (Geovita sp. z o.o. z/s w Warszawie),
  • "Klient zobowiązuje się do pokrycia szkód powstałych z jego winy i przez siebie wyrządzonych oraz przez nieletnich będących pod jego opieką w czasie trwania imprezy i w miejscu ich powstania" (Biuro Podróży Sea Tours Karol Rosada),
  • "W przypadku odstąpienia od umowy przez Uczestnika jest on zobowiązany do uregulowania niżej wymienionych kwot, które stanowią zwrot poniesionych kosztów organizacji Imprezy przez Biuro: - do 40 dnia przed rozpoczęciem Imprezy - stała opłata manipulacyjna w wysokości 60.00 PLN, - od 40 do 31 dni przed rozpoczęciem Imprezy - 20% ceny Imprezy, - od 30 do 15 dni przed rozpoczęciem Imprezy - 45% ceny Imprezy, - od 14 do 8 dni przed rozpoczęciem Imprezy - 70% ceny Imprezy, - 7 dni lub mniej przed rozpoczęciem Imprezy - 100% ceny Imprezy, - Każde odstąpienie od umowy "Last Minute" - 100% ceny Imprezy." (Agnieszka Stawiarska-Słaboń),
  • "Po powrocie Klient może przedłożyć pod adresem A.T. "Jan" Chorzów pisemną reklamację związaną z realizacją postanowień niniejszej umowy w terminie do 7 dni od zakończenia turnusu." (Jan Zgajewski),
  • "Ewentualne reklamacje (wyłącznie na piśmie i potwierdzone przez pilota-przewodnika) Biuro przyjmuje do 10 dni od daty zakończenia imprezy i rozpatruje w ciągu 30 dni" (Nomada Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne Spółka z o.o. w Warszawie),
  • "Koszty ponoszone przez Uczestnika imprez indywidualnych w przypadku rezygnacji z przyczyn leżących po jego stronie: - przed 30 dniem przed terminem przyjazdu: koszty manipulacyjne w wysokości 50 - złotych, - od 30 do 15 dni przed terminem przyjazdu: 20% wartości zarezerwowanych usług, - od 14 do 7 dni przed terminem przyjazdu: 30% wartości zarezerwowanych usług, - poniżej 7 dni przed terminem przyjazdu: 40% wartości zarezerwowanych usług" (Geovita sp. z o.o. z/s w Warszawie),
  • "Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zagubiony, skradziony lub zniszczony w czasie imprezy bagaż Uczestnika" (Marzena Zalczyk - "DAGA Marzena Zalczyk" w Gliwicach),
  • "Uczestnik ponosi odpowiedzialność materialną wobec BT DZtour i jego kontrahentów za szkody wyrządzone przez siebie oraz osoby znajdujące się pod jego opieką, opłacając odszkodowanie w miejscu ich powstania" (Zbigniew Domian - Biuro Turystyki DZtour w Bydgoszczy),
  • "Nie mogą być przedmiotem roszczeń okoliczności powodujące niewygody lub utrudnienia, znane uczestnikowi przed rozpoczęciem imprezy" (Paweł Dębski - Centrum Usługowe Nemezis Dębski Paweł z siedzibą w Brzozowie Starym),
  • "Wszelkie spory pomiędzy Biurem i Uczestnikiem w sprawach zawartej między nimi umowy są rozstrzygane przez właściwy Sąd w Nowym Sączu" (Agnieszka Stawiarska-Słaboń),
  • "Nomada Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne Spółka z o.o. nie zwraca świadczeń, których Uczestnik nie wykorzystał w czasie trwania imprezy z przyczyn leżących po jego stronie" (Nomada Biuro Pielgrzymkowo-Turystyczne Spółka z o.o. w Warszawie),
  • "Centrum usługowe Nemezis Paweł Dębski nie odpowiada za szkody wynikające z uchybień popełnionych przez Pośrednika przy zawieraniu umowy z Klientem" (Paweł Dębski - Centrum Usługowe Nemezis Dębski Paweł z siedzibą w Brzozowie Starym),
  • "Uczestnik odpowiada za szkody wyrządzone przez siebie, opłacając odszkodowanie w miejscu ich powstania" (Paweł Dębski - Centrum Usługowe Nemezis Dębski Paweł z siedzibą w Brzozowie Starym),
  • "Jeżeli klient rezygnuje z udziału w imprezie z przyczyn leżących po jego stronie Biuro potrąca: a) 100 zł przy rezygnacji do 41 dni przed rozpoczęciem imprezy b) 25% ceny między 40 a 21 dniem przed rozpoczęciem imprezy c) 50% między 20 a 8 dniem przed rozpoczęciem imprezy d) 95% ceny przy rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem imprezy" (Paweł Dębski - Centrum Usługowe Nemezis Dębski Paweł z siedzibą w Brzozowie Starym),

    • Nowe klauzule niedozwolone 

      [2012-05-09 19:22 195.69.80.*]

      Po cholere w ogóle warunki uczestnictwa najlepiej całe je wykreślić. Co za pajace   odpowiedz »

      • Nowe klauzule niedozwolone 

        [2012-05-10 01:16 80.237.234.*]

        Co to za idiotyczny artykuł? Najlepiej zezwolić klientowi odstąpienie od umowy w każdej chwili przed wyjazdem bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji....a najlepiej wysłać mu podziękowania za dobre chęci wraz z bukietem róż i koszem owoców....   odpowiedz »

    • Nowe klauzule niedozwolone 

      [2012-05-11 12:42 83.5.135.*]

      Może te durnie z UOKIK założą własne biura i się zajmą organizacją turystyki i wtedy zobaczymy jak się mają ich klauzule do prowadzonej działalności.
      Wygląda na to że te wszystkie ich płody trzeba skarżyć do sądów,bo inaczej tej ich durnej działalności nie przerwiemy   odpowiedz »

    • Nowe klauzule niedozwolone 

      [2012-05-11 12:47 83.5.135.*]

      Może te durnie z UOKIK założą własne biura i się zajmą organizacją turystyki i wtedy zobaczymy jak się mają ich klauzule do prowadzonej działalności.
      Wygląda na to że te wszystkie ich płody trzeba skarżyć do sądów,bo inaczej tej ich durnej działalności nie przerwiemy   odpowiedz »

    • Nowe klauzule niedozwolone 

      [2012-05-14 08:20 195.140.236.*]

      Zamiast wypisywać wciąż nowe przykady twórczości liderów głupoty z UOKiKu może lepiej przedstawić ich z imienia i nazwiska? Hotelarze od nich domagali by się w sądach rekompensaty za zdemolowane pokoje, za niewykorzystane z winy uczestników imprez świadczenia itd. Jak jeden z drugim mądralą oberwą po kieszeni, zakończy się ich pełna idiotyzmów twórczość.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję