TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Inne związane z branżą

Jaki powinien być restaurator?

Data wysłania: 2005-11-09 20:51 Autor: Czytelnik IP automat

    • hotelik Mawi 

      [2005-11-09 20:51 999.999.999.*]

      Tak naprawdę to jesteśmy w pracy 24 godziny , bo oprócz restauracji prowadzimy hotel. Jeśli chodzi o jedzenie to jemy w przerwach kiedy nie ma klientów, więc są to różne pory. Jeśli chodzi o sukces restauracji to przede wszystkim dobre i dużo jedzenia, żeby klijent wyszedł mówiąc już nie mogę.Ponieważ my prowadzimy restaurację w lesie około 30 km od Łodzi , żądzi się ona swoimi prawami. Klijent przychodzi dla tego kotleta , czy tego smaku. Ale lubimy to co robimy i to wynagradza nam brak snu.   odpowiedz »

      • hotelik Mawi 

        [2005-11-13 15:58 999.999.999.*]

        Zgadza się, że zawód restauratora to ciężka i odpowiedzialna praca, ale to nie oznacza że mają tam pracować osoby nie znające języka polskiego. Zgodnie z zasadami pisowni słowo "Klient" pisze się przez jedno "i" a nie przez "ij". Poza tym utarło się w powszechnym obiegu uzywanie słowa Gość lub Goście w oznaczeniu do osób korzystających z restauracji, a ponieważ prowadzicie Państwo również hotel to może warto czasami skorzystać ze słownika. Pozdrawiam, Polonista   odpowiedz »

      • hotelik Mawi 

        [2007-04-30 20:31 212.191.170.*]

        Uprzejmie informuję ową Panią Manager że "klient" pisze się "klient" a nie "kli....(uwaga) je---- nt)(klijent).   odpowiedz »

    • jaki powinien być restaurator 

      [2005-11-15 00:07 999.999.999.*]

      poza elementami, które pozostawiam bez komentarza: lokalizacja, klimat lokalu, uważam za najważniejsze dobre"zmontowanie" ZAŁOGI, obsługi, personelu,... ludzi, którzy mają w tej pracy "jazdę"
      Bez tego można wydać masę "pieniędzy" i dziwić się dlaczego nie ma stałych klientów, imprez zamkniętych,cateringu,...
      Znam w Krakowie lokale, które zostały otwarte małym nakładem finansowym i mają sukces, dlaczego bo ludzie pracujący tam są wspaniali!
      Sukces w tym zawodzie polega na szacunku, cierpliwości, uczciwości w kuchni i gościnnej rozrzutności !
      GC   odpowiedz »

      • promocja lokalu 

        [2006-05-26 15:37 83.27.228.*]

        czy jest jakis złoty srodek na wypromowanie lokalu tanim kosztem? Ja staram się o to od 2 miesięcy ale jest ciężko. Mam stałych klientów, którzy chwalą sobie serwowane przeze mnie jadło ale nadal musze dopłacać do działalności. Proszę o poradę jakie kierunki promocji daja największy efekt. Moze jacys doświadczeni koledzy czy koleżanki po fachu są na tyle uprzejmi i pomogą z góry dzięki. Krzysiek   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję