TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Baza turystyczna

Ostatniemiejsca.pl oddaje sprzedaż franczyzobiorcom

Data wysłania: 2012-04-27 11:28 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Spółka Ostatniemiejsca.pl postanowiła ograniczyć własną sprzedaż usług turystycznych na korzyść franczyzobiorców. Do końca maja oddziały partnerskie będą w całości czerpać zyski z obsługi klientów, którzy byli dotychczas obsługiwani przez centralę.

Obecnie franczyzobiorcy realizują ponad 90 proc. sprzedaży ofert turystycznych sieci. Według nowej polityki firmy, partnerskie oddziały mają zyskać wsparcie spółki i pomoc w generowaniu zysków przyspieszając ostatecznie zwrot inwestycji w nowej placówce. Natomiast centrala prowadzi nadzór nad działalnością franczyzobiorców, a także jakością obsługi klienta. Partnerzy muszą przestrzegać stworzonych przez centralę zasad sprzedaży, dzięki czemu wrasta efektywność pracy ich biur.

Spółka rozpoczęła przekazywanie sprzedaży usług turystycznych partnerom razem z uruchomieniem sieci. Firma sprzedała w roku ubiegłym imprezy na kwotę ponad 18 mln zł (wzrost o 50 proc. rok do roku). W 2012 roku ma być podobnie.

- Przekazując sprzedaż franczyzobiorcom staliśmy się podmiotem skupionym na ich rozwoju. Centrala nie konkuruje z nimi o klienta, tylko pomaga w biznesie. To mobilizuje franczyzobiorców do działania i wzmacnia zaufanie do firmy. Dobre relacje przekładają się na kondycję spółki i jej pozycję na rynku. - powiedział portalowi Franchising.pl Tomasz Kozikowski, prezes sieci Ostatniemiejsca.pl. Dodatkowo, spółka powołała przedstawicieli regionalnych, których zadaniem jest utrzymanie standardów pracy biur, a także wdrażanie nowych partnerów.

Aby stworzyć stacjonarne biuro podróży, które prowadzi działalność również w Internecie należy dysponować kwotą 12,5 tys. zł. Koncept tylko internetowy ostatniemiejsca.pl-NET wymaga 14,5 tys. zł inwestycji.

    • Ostatniemiejsca.pl stawia na franczyzę 

      [2012-04-27 11:28 78.8.13.*]

      Pomysł przedni i faktycznie w pełni franczyzowy. Dawaj i bierz. Pełna franczyza to nie tylko przekazanie logo, marki i produktu. To przede wszystkim dostarczenie rozwiązań na wygenerowanie ruchu klientów lub/i dostarczenie gotowych klientów do obsługi. Oczywiście w zamian za koszty franczyzy. Ciekaw jestem jak wygląda to w konkretach. W każdym razie trzymam kciuki. Krzysiek Adamski   odpowiedz »

    • Ostatniemiejsca.pl stawia na franczyzę 

      [2012-04-27 21:02 78.28.4.*]

      Powtarzacie ten sam artykuł kolejny raz.   odpowiedz »

      • Ostatniemiejsca.pl stawia na franczyzę 

        [2012-05-01 13:42 79.186.171.*]

        już pędzę z wpłatą haha

        chciałbym widzieć tych Waszych klientów ;)   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję