Stacjonarne biura podróży nie tracą
Data wysłania: 2012-04-16 13:21 Autor: Czytelnik IP automat
Aktualność: Według badań firmy analitycznej IPK International rośnie znaczenie Internetu jako usługi w sektorze turystycznym. Wyniki raportu przeprowadzonego przez niemiecką agencję zostały zaprezentowane podczas tegorocznych targów turystycznych ITB w Berlinie.
Z danych wynika, że ponad połowa - 55% wszystkich rezerwacji ofert turystycznych w 2011 dokonywana była online. Mimo rosnącej popularności smartfonów, zaledwie 2% rezerwacji odbyło się za pomocą urządzenia mobilnego. Pomimo nowszych technologii i większej dostępności do laptopów, czy netbooków zdecydowana większość konsumentów woli korzystać z komputerów stacjonarnych. Aż co czwarta mobilna rezerwacja pochodziła z Wielkiej Brytanii.
W porównaniu do 2010 sprzedaż ofert turystycznych w niemieckich agencjach wzrosła o 10%. Mimo, iż oferty online były w dużo bardziej korzystnych cenach odnotowano zaledwie 11-proc. wzrost sprzedaży usług drogą internetową. W Niemczech wciąż największą popularnością i zaufaniem cieszą się stacjonarne biura podróży.
Wzrasta rola Internetu w turystyce [2012-04-16 13:21 178.37.140.*] co za bzdury tu piszecie, jak może oferta online być w korzystniejszej cenie!!!!! cena jest ta sama w biurze agencyjnym co online!!!!! tak jest w umowie, przestańcie robić ludziom wodę z mózgu, raz piszecie, że taniej u agenta a potem, że online!!!!! może wreszcie przyjmijcie przynajmniej 1 wersję, może być błędna ale trzymajcie się jednej wersji!!!!! przynajmniej tyle!!! odpowiedz »
Wzrasta rola Internetu w turystyce [2012-04-16 13:58 46.231.152.*] przecież od dawna wiadomo że tur-info jest nie rzetelne odpowiedz »
|